Oh ja, bij elke nieuwe trainer is het ook de bedoeling dat men het 'Ferguson-model' gaat hanteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had bij Groningen dan liever het Ferguson model gehad, dan haal je tenminste nog prijzen binnen. Met Wenger totaal niet.
Haha na dat bericht heeft hij geen andere verhalen meer verzonnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat was de eerste en laatste keer dat hij zich op Fok! heeft laten zien denk ik.
Precies.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef Suijk het volgende:
Waarom meteen zulke dingen gaan roepen over dat soort constructies? Zorg nou maar gewoon dat je het komende jaar een trainer hebt. Kijken we in de loop van het jaar wel hoe we het daarna gaan doen.
Klinkt in ieder geval beter dan het Aad de Mos-model he.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh ja, bij elke nieuwe trainer is het ook de bedoeling dat men het 'Ferguson-model' gaat hanteren.
Nee, want dan tel je de Graafschap en PSV ook mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Kopbal het volgende:
Het boerenmodel bedoel je?
en met het Wengermodel 1 plekje hoger. Vooruit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:14 schreef Suijk het volgende:
Dan worden we ook ieder seizoen 5e of 6e.
Daarom, dat schiet allemaal niet op. Leuk al die modellen, maar als het echt overal zo zou werken zouden wel veel meer ploegen dat doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
en met het Wengermodel 1 plekje hoger. Vooruit.
En op een ander HSV forum lees ik zo'n beetje het tegenovergestelde.. Ik hoop dat hij komt, maar het lijkt me niet reëel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef koningdavid het volgende:
De meeste HSV supporters lijken ervan uit te gaan dat Jol gewoon blijft:
http://forum.hsv.de/index.php?page=Thread&threadID=17696&pageNo=515
quote:
Ik vind dat een veel te goeie trainer voor Ajax en daarnaast ben ik best wel een Jol-fan....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik aan z'n avatar, maar waarom moet Jol bij HSV blijven.
Reeel is het zeker, anders zat Rik daar nu niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:20 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
En op een ander HSV forum lees ik zo'n beetje het tegenovergestelde.. Ik hoop dat hij komt, maar het lijkt me niet reëel.
Jolquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie weet wat er in Duitsland gebeurt met Jol? Geen UEFA-Cup finale, geen bekerfinale, titel lijkt verspeelt. Als een club in de running is voor drie prijzen en het dan af laat weten, dan kunnen er gekke dingen gebeuren. Kijk maar naar Adriaanse in 2005.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |