Jij woont in Limburg, die provincie moeten ze gewoon met de grond gelijk maken/verkopen aan België ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
In het zuiden de hele nacht niks aan het handje en nu een stralend zonnetje.
Je krijgt wat je verdient, pauper hollenders !!!!
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent jaloers op onze apartheid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg, die provincie moeten ze gewoon met de grond gelijk maken/verkopen aan België ofzo.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg, die provincie moeten ze gewoon met de grond gelijk maken/verkopen aan België ofzo.
Regen, het leek wel of ze op mijn raam aan het heien waren manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Slapen met regen dat op het raam tikt
Regen? Het leek meer op hagel ter grootte van een tennisbalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Slapen met regen dat op het raam tikt
Bowlingballenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Regen? Het leek meer op hagel ter grootte van een tennisbal
Ik werd verward wakker en dacht dat ik in de Southpark episode: "Imagination land" zatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Echt he. Ik werd wakker en dacht dat de dakgoot het aan het begeven was
Van mijn part krijgt Belgie er geld bij!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef MervinMinky het volgende:
verkopen aan België ofzo.
Inderdaad, niet gezond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Regen? Het leek meer op hagel ter grootte van een tennisbal
Ik had het nog gefilmd, ik woon aan een park dus al de flitsen waren voor mn neus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef wise het volgende:
leek wel een club met al die lichtflitsen.
Zeer vet. Aantal keren ff voor het raam gestaan om 3:00
en dat water en de regen, net een moesson
Jammer dat het een hoax isquote:
Op 2 klappen na is het hier ook prima. Alhoewel er vanuit Brabant nu wel wat rotzooi aan komt zetten...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zo overdreven ouhm uhm n nom nom nom nomquote:
ik heb wat donders gehoord en wat flitsen gezien toen ik ging slapen maar had totaal geen moeite gehad om in slaap te komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:59 schreef wise het volgende:
hoe kan je nou niks merken?
Het leek wel beiroet met al die flitsen en gerommel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |