Ja... de eerste drupjes begonnen hier om 4:40 pas.... en om 5 uur was het even noodweer... nu nog steeds wel... maar ik wacht op het UBER weer dat hier pas om 7 uur overheen trekt ^^ als het hier voorbij is... is NL weer droog.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:35 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele land wel onweer heeft gehad..?
In Nijmegen begon het rond 4.45 tot 5.15 ong. Bliksem was even heftig, maar er is maar weinig regen gevallen. Nu is het helemaal rustig, vogeltjes hoor je nu erg goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:37 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja... de eerste drupjes begonnen hier om 4:40 pas.... en om 5 uur was het even noodweer... nu nog steeds wel... maar ik wacht op het UBER weer dat hier pas om 7 uur overheen trekt ^^ als het hier voorbij is... is NL weer droog.
Hier niks hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:35 schreef CAPS. het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele land wel onweer heeft gehad..?
Ik vrees dat je gelijk hebt, maar ik blijf hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:04 schreef SiGNe het volgende:
Is net zo goed een onweerswolk, er komt alleen wat minder regen uit..
Zucht, nooit naar buiten gaan als het onweert, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:33 schreef horned_reaper het volgende:
FUCKINGHELL!!!
CAMERA NAAR DE KLOTE !!! :S
Ik was aan het filmen toen er vlak voor me een flits kwam.... ik voelde een schok door me arm heen gaan en toen kapte mn camera ermee :S zo vreemd....
quote:Noodweer in grote delen Nederland
Noodweer heeft in grote delen van het land problemen veroorzaakt. Delen van snelwegen moesten vanwege omgewaaide bomen worden afgesloten. Treinen rijden niet of met vertraging door omgevallen bomen en blikseminslag.
Er vielen vannacht lokaal hagelstenen van 5 centimeter. Ook waren er zware windstoten en onweerde het flink. Hier en daar ontstond waterschade. Op diverse plaatsen brak door blikseminslag brand uit of viel de stroom uit.
Het noodweer trok vannacht over het zuidwesten en westen van Nederland. Vandaar is het naar het noorden en noordoosten getrokken.
Ik zat binnen.. uit mijn open raam te filmenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zucht, nooit naar buiten gaan als het onweer, je weet maar nooit
dan hebbie nog geluk gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:33 schreef horned_reaper het volgende:
FUCKINGHELL!!!
CAMERA NAAR DE KLOTE !!! :S
Ik was aan het filmen toen er vlak voor me een flits kwam.... ik voelde een schok door me arm heen gaan en toen kapte mn camera ermee :S zo vreemd....
Heuj! Mede-Veendammert!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:59 schreef Technofreakzz het volgende:
hier in veendam gaat het nou al vanaf 04.30 flink los
Die flits was haast tientallen meters van me vandaan.... is de omgevingsradiu's waarin energie wordt afgegeven dan zo grootquote:
Je hebt werkelijk geen idee hoeveel energie er vrijkomt bij een bliksem. Dat is echt onmeetbaar veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die flits was haast tientallen meters van me vandaan.... is de omgevingsradiu's waarin energie wordt afgegeven dan zo groot
er zijn veel vertakkingen, ook hele kleine onzichtbare.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die flits was haast tientallen meters van me vandaan.... is de omgevingsradiu's waarin energie wordt afgegeven dan zo groot
Wie weet.... misschien ben ik nu opgeladen voor mn examenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:49 schreef marcel-o het volgende:
[..]
er zijn veel vertakkingen, ook hele kleine onzichtbare.
miss. ingeslagen in iets metaals wat verbonden is met waar je tegen aan zat/hing.
hier lijkt t wel herfst, zoveel bladeren
Hmm ja,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee hoeveel energie er vrijkomt bij een bliksem. Dat is echt onmeetbaar veel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef TommyGun het volgende:
Op welke site kon je de stormvloedkeringen ook alweer bijhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |