Ik heb zelf het idee dat ik helemaal mn best niet doe bij vrouwen. moet je es kijken in fotoboeken bij de mooie vrouwelijke exemplaren. Hoe die mannen daar staan te slijmen tot en met! zeg je dat ik te hard mn best doe? of zie ik het allemaal verkeerdquote:
Je zet te hoog in, probeer je geluk bij wat minder bedeelde dames die je puur op innerlijk beoordelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:52 schreef Schenkstroop het volgende:
ja zou dat het zijn? ik ben idd lelijk.
FOK! als relevant beschouwenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat ik helemaal mn best niet doe bij vrouwen. moet je es kijken in fotoboeken bij de mooie vrouwelijke exemplaren. Hoe die mannen daar staan te slijmen tot en met! zeg je dat ik te hard mn best doe? of zie ik het allemaal verkeerd
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze krijgen iig. wel positieve reacties op hun commentaar.. en dat lukt mij nieteens. Of het valt in ene stil na 1x heen en weer, wellicht dat ik ze heb beledigd. Mishcien ben ik te saai, zijn mijn berichten te kort of juist te lang? *raadsel
quote:Op 26-05-2009 02:51 schreef Schenkstroop
schoenmaat 42? Ben je pot en probeer je mannen afteschrikken of wat?
quote:Op 26-05-2009 02:54 schreef Schenkstroop
Kom jij uit Purmerend? Ik zou toch bijna zweren dat jij mijn antiliaanse onderbuurman van 46 neukt (en zijn vrienden), snachts om 5 uur. Elke donderdag (en zaterdag en maandag ochtend)![]()
Eén groot mysterie, inderdaadquote:Op 24-05-2009 23:35 schreef Schenkstroop
ben je blond? plaats dan eens wat geile fototjes!
Getuige de ":')"s geloof je er zelf niet in dus waarom zou ik dat van je moeten aannemen? nog andere suggesties toevallig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:51 schreef Registratiedienst het volgende:
4) Werk aan je financiele toekomst ().
Maak een 'Over een jaar ga ik neuken'-plan waar al deze aspecten in terug komen.
.quote:Ik kom uit Purmerend verder niet zo heel interessant
Klinkt erg oppervlakkig allemaal.quote:k houd van: fotografie, muziek, drummen, gitaar, het strand en gezelligheid! Ik wil ook gaan sparen voor een Fender Rhodes
Erg kinderachtig. Zoiets schrijft een 10-jarige in zijn profiel.quote:Spieken is berichtje achterlaten
(or Bad Karma will follow you till you die! )
Nee, waarom zou een meisje van het internet jou nou interessant vinden? Je geeft zelf al aan (ook al bedoel je het waarschijnlijk 'grappig').quote:Voor andere vragen, kan me niet voorstellen dat iemand iets van me wil weten, >PM of MSN.
Tja.quote:Schenk out!
BTW.
Aan al mijn BNW broeders en zusters waddap!
En debunkers, graaf een en gaat en ga erin liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |