Dan moeten ze de buurt in de gaten houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:19 schreef RemcoW85 het volgende:
Dan nog.. Als je toch niks te doen hebt doe dan niet gelijk het enige wat je wil doen aan het begin van de dag.. Zit je van 0930 tot 2100 voor je uit te staren.
Dan is er niks mis mee.. Ik doe dat nl ook weleens na me nachtdienst. Ideaal, om 7u gaat de Appie open, om half 8 lig ik lekker te snurkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:29 schreef JJH het volgende:
Ik herken het ook, ook in een supermarkt gewerkt. , Tegenwoordig komt het ook weleens voor dat ik er tussensta.Na de nachtdienst eerst ff boodschappen doen.
Is trouwens wel de meest hoerige tijd om boodschappen te doen, schiet nooit op.
't Is nog vroeg hoor, dus ik ben misschien wat traag, maar waarom zou dat erg zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:01 schreef Siniti het volgende:
Ik hoop trouwens dat TS' username niet op zijn geboortejaar slaat. Dat zou wel heel erg zijn.
potvolkoffie!!!@@@#~!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dan moeten ze de buurt in de gaten houden.
Compleet met logboek, streepjes zetten en noteren hoelaat iemand weggaat, hoelaat iemand terugkomt, wat ze aan hebben.
vanaf 2:20![]()
OMGquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Compleet met logboek, streepjes zetten en noteren hoelaat iemand weggaat, hoelaat iemand terugkomt, wat ze aan hebben.
Oud? En wat hebben huisvrouwen, alleenstaanden of weduwen daar mee te maken? Je klaagt over oudjes, maar die groepen zijn meer vertegenwoordigt door de niet-oudjes op de weduwe na.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Elke vakkenvuller of kassamiep weet het en herkent het
Oude mensen die elke dag rond 8:30 's morgens met hun karretje voor de deur van de supermarkt wachten. En zich kapot klagen als de medewerker de deur 2 minuten te laat opent. Vervolgens ook allerlei lastige vragen gaan stellen of gezellig praatje willen maken. Vaak huisvrouwen met een uitkering, alleenstaanden of weduwen.
Klacht: oude mensen die voor openingstijd al boodschappen doen![]()
vaak rond 8:20 al voor de deur staan![]()
verder geen leven hebben en boodschappen doen als de belangrijkste invulling van hun dag zien![]()
TS is ex-supermarktmedewerker![]()
![]()
Teveel 'dit was het nieuws' gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat ook zo opvallend is. Oudjes die hebben hun beste tijd gehad en dat weten ze. Ze doe niet meer mee en iedereen kijkt ze met de nek aan en dat voelen ze.
En die van jou ook dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Leonidas82 het volgende:
Vaak zie je oudjes ook al rond 7:00 's morgens voor de televisie zitten of aangekleed voor het raam naar buiten te kijken. Dan begint hun dag al
Jezus. Wat triest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
iIk weet niet waar je het over hebt gast. ik kijk geen tv.quote:
Eigenlijk voel ik met ze mee als ik die eerste helft zie. boodschappen doen is 'socialzen' is toch best triest?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Die mensen kwamen naar jou kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef Maikuuul het volgende:
Bij de C1000 stingen de meesten al om 7 uur voor de deur .... terwijl we pas om 8 uur openden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:03 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Die mensen kwamen naar jou kijken.
Ze wilden graag zien hoe jij de groenters pwnde, en of je mischien je gruun jeske aan had.
quote:
C1K dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een greun jeske had ik neit, maar wel een groen schort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |