abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:13:44 #51
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_69432608
Arbeiders zijn ook goed, maar ze zijn soms niet in staat hun mening goed te vormen!
We zouden het woord arbeider moeten verbannen, per slot van rekening zouden we eigelijk gewoon allemaal tot de zelfde klassen moeten behoren!
Als God bestaat,
Is God een enorme sadist!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:16:40 #52
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_69432699
Arbeiders zijn niet persé dom, maar PVVers wel!
Als God bestaat,
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:18:54 #53
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69432778
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Maaten het volgende:
Arbeiders zijn niet persé dom, maar PVVers wel!
Alle negers zijn zwart, behalve degene die golfen, die zijn wit
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69433133
Ik las vandaag een aardig stuk in NRC Next waarin Marc Bovens, hoogleraar bestuurskunde, betoogt dat de opkomst van partijen als de PVV en de SP, maar ook de LPF destijds en tijdelijk de popualriteit van Rita Verdonk, te verklaren zijn uit het feit dat de gevestigde partijen het electoraat verwaarloosd hebben. In de loop der jaren zijn die partijen steeds meer het hoogopgeleide deel van Nederland gaan vertegenwoordigen en de zogenaamde "populistische" partijen zijn in het gat gedoken dat daardoor ontstond. Het parlement zit vol hoger opgeleiden terwijl 70% van de bevolking laag tot gemiddeld is opgeleid en die worden dus nauwelijks vertegenwoordigd door de traditionele partijen, waaronder ook de PvdA die van oorsprong een arbeiderspartij was.

Als je het zo bekijkt is de opmars van PVV en SP dus een soort democratische correctie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2009 21:28:36 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:32:40 #55
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_69433337
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:18 schreef LENUS het volgende:

[..]

Alle negers zijn zwart, behalve degene die golfen, die zijn wit
Zo zou je het kunnen zeggen, ja.
Ik heb bijvoorbeeld op school gezeten bij de dochter van één van Nederlands vormalige topvoetballers.
Haar huidskleur was mischien "Zwart" maar ze was een echte Blanke!
Als God bestaat,
pi_69437028
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik las vandaag een aardig stuk in NRC Next waarin Marc Bovens, hoogleraar bestuurskunde, betoogt dat de opkomst van partijen als de PVV en de SP, maar ook de LPF destijds en tijdelijk de popualriteit van Rita Verdonk, te verklaren zijn uit het feit dat de gevestigde partijen het electoraat verwaarloosd hebben. In de loop der jaren zijn die partijen steeds meer het hoogopgeleide deel van Nederland gaan vertegenwoordigen en de zogenaamde "populistische" partijen zijn in het gat gedoken dat daardoor ontstond. Het parlement zit vol hoger opgeleiden terwijl 70% van de bevolking laag tot gemiddeld is opgeleid en die worden dus nauwelijks vertegenwoordigd door de traditionele partijen, waaronder ook de PvdA die van oorsprong een arbeiderspartij was.

Als je het zo bekijkt is de opmars van PVV en SP dus een soort democratische correctie.
Ik kan me vinden in dat stukje wat je aanhaalt uit de NRC. Je ziet altijd dat veel partijen naar het midden toeschuiven, helemaal als de verkiezingen voor de deur staan.

Dat de PVV goed scoort in de peilingen heeft meer te maken met frustratie en onderbuikgevoelens. Tel daarbij jouw conclusie n.a.v. dat artikel, en het klopt idd.
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:51:51 #57
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_69465290
Ik ben het met je eens, we worden steeds meer "recht door zee", wat ik erg jammer vind.
We zouden gewoon Communistisch moeten worden, er is nog maar een Communistische partij in Nederland over, die heeft jammergenoeg z'n zaakjes niet op orde!

Maar het communisme heeft toch ook gewoon gelijk. We moeten niet iedereen als gelijken gaan zien, we moeten allemaal gelijk worden!
Als God bestaat,
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:57:06 #58
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69465497
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:51 schreef Maaten het volgende:
Ik ben het met je eens, we worden steeds meer "recht door zee", wat ik erg jammer vind.
We zouden gewoon Communistisch moeten worden, er is nog maar een Communistische partij in Nederland over, die heeft jammergenoeg z'n zaakjes niet op orde!

Maar het communisme heeft toch ook gewoon gelijk. We moeten niet iedereen als gelijken gaan zien, we moeten allemaal gelijk worden!
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:17:58 #59
224893 Maaten
Komende wereldleider
pi_69466220
Hoe bedoel je dat?
Als God bestaat,
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:15:59 #60
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69677272
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Maaten het volgende:
Alle PVVers, volgelingen en uberhoud alle PVV stemmers
Uberhoud?
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:01:58 #61
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69678907
Barry Madlener, jij krijgt mijn stem morgen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69696281
3 stemmen voor Barry erbij
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:02:55 #63
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_69696388
Lang verhaal kort, na veel wikken en wegen, twijfels, lezen, stemgedrag in verleden bekijkend, voor NL stem ik geen pvv, ver van.
Voor de EU wEl, gewoon ter 'test' voor mezelf, hoe ik mij daarna voel.
Sowieso ga ik wat google alerts instellen voor de pvv in de EU.

De stem blanco of ongeldig maken heeft namelijk geen invloed op de Eu uitslag voor partijen. Zo schrijft de anti stemcomputer club:

"Er is een wijdverbreid misverstand. De mythe wil dat ongeldige stemmen en blanco stemmen de verkiezingsuitslag anders zouden beïnvloeden. Dit is niet het geval."

De SP is m.i. pvda-2 verworden, valt af.

GL , de groenen of partij voor de dieren was een optie, maar pvdd is merendeel 1 issue en voorlopig te klein voor eu beinvloeding, en de groenen , gl is weinig verschillend van D66, dus die vallen af voor mij.

Onbekend maakt onbemind, dus libertaarse en newropean e.d. vallen af, want ook hun 'wij willen' programmas passen me niet.

Solidara, ff gelezen, niet mijn kopje thee.

Klokkenluiders partij, heb ik 1 maal op gestemd, maar hoorde weinig tot niets, oftewel, klonk goed, deed weinig.

Partij voor Eu politiek, fok dat, ik was en ben anti-opgelegde Eu as is, dus wat rest, is middels een establishment ballen kickend protest , PVV.
Zoals ze met slogan zelf op de site zeggen: http://www.pvv-europa.nl/ "Voor meer Nederland en minder Europa!"
Daar kan men ze op afrekenen als ze het niet zo trachten te doen.
Dat zij gEEn lijstverbinding aangaan met vlaams blok of andere rechtse 'aparte partijen', daar ben ik als anti EU as is ook juist helemaal voor.

Op een andere EU partij, uit een ander land, stemmen kan niet eens, dus...

De bottomline is wat rest, niet eens het minst kwade uit vele kwaden kiezen, maar protest.

Een partij die nog meer anti zittende macht is dan ik, nou laat maar zien dan !
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_69696472
Leuk verhaal, lekker kort maar we hebben een centraal pvv/wilders topic
[CENTRAAL] Wilders-topic, waar ook de PVV besproken mag worden

tevens heeft het nogal wat weg van spam
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')