Merk er niet zo veel van hier in Noordwijk. Wel aardig wat donders en bliksem en hagel/regen maar that's it.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:46 schreef Markymarkk het volgende:
Tjezis hier in Rijnsburg Zuid-Holland is het echt niet normaal meer vooral oorverdovend onweer,en het giet.
Ik ben jaloers op de restquote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waarom krijgt Winschoten al maanden niks
Troost je ik mag al blij zijn met een paar bliksems per jaar hier in Edinburgh area.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Waarom krijgt Winschoten al maanden niks
Oke! maar dat kan nog komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:47 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Merk er niet zo veel van hier in Noordwijk. Wel aardig wat donders en bliksem en hagel/regen maar that's it.
Ik heb uitzicht op de werkzaamheden bij de tramhaltes Den Haag HS, daar staat alles blank.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef kahaarin het volgende:
Haaglanden blijft wateroverlast geven, iemand in de buurt daar?
Waar?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Hukkie het volgende:
Oke, all hell breaks loose, constant flitsen, het giet, en ben al een paar keer uit mijn stoel gedreund.
Foto???quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op de werkzaamheden bij de tramhaltes Den Haag HS, daar staat alles blank.
Hier dus ook in Rijnsburgquote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Hukkie het volgende:
Oke, all hell breaks loose, constant flitsen, het giet, en ben al een paar keer uit mijn stoel gedreund.
Ow, leuk die bedrijvigheid zo laat.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op de werkzaamheden bij de tramhaltes Den Haag HS, daar staat alles blank.
Ik woon in het Westerkwartier. Zie wel wat flitsen, verder nog niks.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leeuwarden, hmmm, blaas eens richting Oost? Groningen wil ook wat!
Zo dan! Strike!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef wendywendy het volgende:
http://www.flickr.com/photos/wendy_wendy/3564625944/sizes/l/
als het een beetje MCS-ig is gaat dat wel ukken jaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat front boven Frankrijk trekt dus in de nacht/vroege ochtend over Nederland, zal dus de hele nacht wel door blijven gaan dit.
Vrij regelmatig bliksem hier, alleen verder niks spectaculairs
volgens mij zijn dit de leukste dagen voor de luchtverkeersleidersquote:Op maandag 25 mei 2009 23:59 schreef sander-3 het volgende:
GaafOp de atc zijn ze in het Nederlands weerinformatie aan het geven voor een vliegtuig. De bui zit nog 3,5 mile naast de aanvliegroute voor de landingsbaan, dus hij kan nog landen..
Woon op drie hoogquote:Op maandag 25 mei 2009 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow, leuk die bedrijvigheid zo laat.Zelf geen natte voeten?
En voor de pilotenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit de leukste dagen voor de luchtverkeersleiders
Als het doorzet krijg je ook een mooie lichtshow.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik woon in het Westerkwartier. Zie wel wat flitsen, verder nog niks.
Maar je mist een HBO studiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En voor de pilotenIs toch geweldig om nu in de lucht te zitten. Is ook echt mijn droombaan.. luchtverkeersleider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |