: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee dat is een antwoord van iemand die niks van jou begrijpt.Jemig begrijo je zelf niet dat mensen niks met jouw kommentaren/reakties kunnen?
Nee vertel, misschien zien we het licht en zullen we je vereren als een forum-godquote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Laat ik dit nou met je eens zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: Zal te maken hebben met intelligentie-verschil. Maar de uitleg hierover zal weinig effect hebben
Dat heeft zeker niks te maken met het intelligentie verschil, schat jezelf niet te hoog in.?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Doe je best, groetjes van C.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg. Ik laat jullie geloven in reality, hoe fake dat ook moge zijn.
4 op een rij!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
Zo!
ik geloof van wel, je kan het best in het film topic kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:08 schreef PC eend het volgende:
En ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat
Is er een filmpje over dat renate-peter 'incident' ?
Ben je der nu nog??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
Ik mag Peter wel. Maar inconsequentie is blijkbaar een vies woord
Daar is die weer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
iidquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |