Ik heb echt het idee dat Wimpey er zo uit zietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onderschat die vage gasten niet, die kunnen ook heeeel irri zijn
Ik denk dat het aan jou ligtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef wimpeyV het volgende:
Bijv iedere uitnidiging tot een gezellig samenzijn afwijzen?
Zit jij nou chickies te versieren hierquote:
De meeste users zijn nog wel in staat om hen post te editten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:39 schreef wimpeyV het volgende:
Uitnodiging
Heb jij zelf nog wel enig idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:42 schreef wimpeyV het volgende:
Dom volk die DGKérs c.q Bunkers. als je daar een invulling aan je leven moet invullen.
Alsof jij nooit invullingen aan je leven hebt in te vullen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij zelf nog wel enig idee waar je het over hebt
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:45 schreef wimpeyV het volgende:
Reacties van maatje 36 kan ik nog interressant vinden
Reltopic? Wel godverdomme!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil serieus gaan filosoferen over RLS in een reltopic![]()
![]()
Dat is idd zeer intelligent![]()
Er werd zelfs nog om je geroepenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Reltopic? Wel godverdomme!
Ik denk ik ga een keer vroeg naar mijn nest lekker tegen die batterij van mijn lieve vrouwtje aanhangen, kom ik eruit voor een peuk liggen die kutklaverazen een rel te doen![]()
Het is pure opzet zeg ik je! RATTEN!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk ik ga een keer vroeg naar mijn nest lekker tegen die batterij van mijn lieve vrouwtje aanhangen, kom ik eruit voor een peuk liggen die kutklaverazen een rel te doen![]()
Dat is waar iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alsof jij nooit invullingen aan je leven hebt in te vullen.
Er werd nog om je gevraagd 2 topics hiervoor door NMNSquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar? en waarom niet hard?quote:
Ik heb ook het meeste moeten missenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter ? Amber?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar? en waarom niet hard?
Zit me uit frustratie al dagen op palinggate te richten in de hoop dat er iemand gekwetst raakt en ik in tbo niet echt relpotentie zag en nu dit...
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, waar is Versabommie, die klagert nu?![]()
Krijgt ie eindelijk waar hij om vraagt is hij in geen velden of wegen te bekennen
quote:
lievvvquote:
Doe eens de woorden in goede volgorde zetten, wij niet-dyslecten kunnen dit niet echt volgen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:57 schreef wimpeyV het volgende:
Ik heb maar item. be your self. reacties op het forum bewijzen het tegendeel
Heb je maatje 36 somsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wimpey, je postings doen verdomd pijn aan de ogen, wat een bagger, wat een fouten. Doe jezelf en je omgeving een plezier en tief op naar de moedermavo, prutser!
Als slap lullen pudding zou zijn, was jij vast en zeker Dokter Oetker!
Ik ben 1.93, 90 kilo schoon aan de haak, heb maatje 44, groene ogen en een zwart gat op de plaats waar ooit mijn hartje van goud zat voor ik PC Eend leerde kennen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je maatje 36 soms, anders mag je niet meer op hem reageren
Lijkt GVD dat spel uit tien voor taal welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens de woorden in goede volgorde zetten, wij niet-dyslecten kunnen dit niet echt volgen!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben 1.93, 90 kilo schoon aan de haak, heb maatje 44, groene ogen en een zwart gat op de plaats waar ooit mijn hartje van goud zat voor ik PC Eend leerde kennen.
En wat zijn jouw maten?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt GVD dat spel uit tien voor taal wel
ik heb maat 38 en ook 38 en ben 1.72quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben 1.93, 90 kilo schoon aan de haak, heb maatje 44, groene ogen en een zwart gat op de plaats waar ooit mijn hartje van goud zat voor ik PC Eend leerde kennen.
En wat zijn jouw maten?
Wimpey...... Echt je kan bij clubhuis makosa zo een schitterende moedermavo opleiding doen waardoor woorden als rearties misschien na veel oefenen niet meer voorkomen in je postings....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:04 schreef wimpeyV het volgende:
Zie alleen maar domme rearties, Maar dat zal mij mij niet in dank worden afgenomen. Had niet anders verwacht. Sorry
Ja met mijn hart gekookt op mijn rugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
volgens mij kan jij het heul goed vinden met PC Eend
Lieve schat, als ik een vrouw om maten vraag ervan uitgaande dat ik niet echt een voetfetish heb, dan doel ik echt op borstomvang, taille en heupomvangquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb maat 38 en ook 38 en ben 1.72
zo goed genoeg![]()
volgens mij kan jij het heul goed vinden met PC Eend
En wel zo hoog dat de honden erbij kunnen .....quote:
Even serieus dan wimpey, in een andere taal misschien:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:04 schreef wimpeyV het volgende:
Zie alleen maar domme rearties, Maar dat zal mij mij niet in dank worden afgenomen. Had niet anders verwacht. Sorry
Daarom had je juist moeten blijven kijken en moet reageren in de Cossen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:03 schreef versabommie het volgende:
Trouwens die Peter heeft me vroegtijdig van een TBO verslaving geholpen... ik heb ooit 5 minuten tbo gekeken ( wel netjes betaald overigens) en zag een kasthomo janken om een pot gel... tot zover mijn tbo .. tot de laatste avond... zie ik dezelfde kneus een microfoon volblaffen met, en let op i kid you not: "eeeeeeeeeh oooooooooooh put your hands up eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh oooooooooooh"...
En dan durven mensen zich nog druk te maken over het concept
Vlammetje erbij, klaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:09 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij is Wim zijn spiritusfles leeg!
Ja maar ik heb een zwak voor mannen die huilen om een pot gel... een zwakke maag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daarom had je juist moeten blijven kijken en moet reageren in de Cossen.
Dat was lachen en heerlijke opwind factor waar ik van genoten heb, totdat Marielin ineens in een zeur en negatief modus bleef hangen.
Toch heb ik het wel uitgezeten en nu zwaar aan het afkicken van de zooi
Ik stelde toch wel een heel serieuze vraag. Twee eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef wimpeyV het volgende:
domme reacties. that's te word. maar waarschijnlijk voor niet iedreen begrijpbaar. Heb niert zo'n hoge pet op van het acceptatie/ begrijppniiau van de gemiddelde Fokker op Bunker-nivo
Ik denk dat jouw begrijppniiau ook niet echt je van dat isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef wimpeyV het volgende:
domme reacties. that's te word. maar waarschijnlijk voor niet iedreen begrijpbaar. Heb niert zo'n hoge pet op van het acceptatie/ begrijppniiau van de gemiddelde Fokker op Bunker-nivo
pfffffffffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:10 schreef wimpeyV het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zie wat foutjes, maar waaarschijnlijk ultieme aanknopingspuntt , om daarop te reageren. Des Lullies
Wat een hartverscheurend verhaalquote:
dat zit toch in die maat 38quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik een vrouw om maten vraag ervan uitgaande dat ik niet echt een voetfetish heb, dan doel ik echt op borstomvang, taille en heupomvangAl heb ik nu wel stiekumpjes op je fobo geklikt
Mmm, Interessant, ga verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat zit toch in die maat 38en m'n tetten zijn ook goed te doen
dus ik heb gewoon alles aan de normale kant![]()
denk je nou echt dat ik alles ga meten om te weten hoeveel centimeters breed ik ben?
Als ik buiten die schreinende taalfouten die je maakt ( geloof me ik maak zelf vaak typo's maar jij slaat alles) naar je postings kijk dan kom je om een punt te drukken zonder argumenten. Je vind tbo en fok mensen dom , bijzonder onder jouw niveau, en bekrompen om maar even een vrij resumé te geven, echter je postings blijven volledig ontdaan van enig argument, zo gaan grote mensen een discussie niet in Wimpje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:15 schreef wimpeyV het volgende:
Zie wat foutjes, maar waaarschijnlijk ultieme aanknopingspuntt , om daarop te reageren. Des Lullies
Nou vooruit, ongezien een *ROARRRRRRRR* voor jou ... nouja ongezien... heb je sproetjes of kwam dat door de flits?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat zit toch in die maat 38en m'n tetten zijn ook goed te doen
dus ik heb gewoon alles aan de normale kant![]()
denk je nou echt dat ik alles ga meten om te weten hoeveel centimeters breed ik ben?
Sterker nog, ik zit hier in m'n blote reet ( ging alleen ff een peuk roken remember) en heb 'm net ff over mijn laptop heen gehangenquote:
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een zwak voor mannen die huilen om een pot gel... een zwakke maag!
Ik moet zo nog slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit hier in m'n blote reet ( ging alleen ff een peuk roken remember) en heb 'm net ff over mijn laptop heen gehangen(kroegpraat he !)
Maar treiteren is toch helemaal niet leuk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullen
maak van jouw probleem niet de mijnequote:
Jeroen was een held!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar die Jeroen kon zo goed treiteren naar hem, dat had je mee moeten maken en dan had je zijn gejank voor lief genomen. Die treiter acties maakte zoveel goed, heerlijk om te smullen
Misschien wel zo sympathiek om even het nummer van je behandelaar erbij te vermeldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef wimpeyV het volgende:
Ik hoef nieman diait te leggen, hoe hij.zi/j zelf in elkaar zit, Heb al genoeg van het individu gelezen., Zijn trieste gevallen bij.. maar met hulp best behandellbaar
Nee Wimpie, zo werkt het niet, jij bent niet het alziende oog, jij mag dat wel degelijk gaan uitleggen. Als jij mensen betitelen wilt alszijnde dom , laag niveau enzovoorts heb dan iig het fatsoen welke bij een enorm intellect zoals jij die naar eigen zeggen bent hoort, om met argumenten ten komen en de vinger op de in jouw ogen zere plek te leggen. Kun je dat niet dan zijn al jouw postings tot nu toe volkomen lulkoek, heb je je ongeloofwaardig en belachelijk gemaakt en ben je wat mij betreft de prutser van de maand!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:25 schreef wimpeyV het volgende:
Ik hoef nieman diait te leggen, hoe hij.zi/j zelf in elkaar zit, Heb al genoeg van het individu gelezen., Zijn trieste gevallen bij.. maar met hulp best behandellbaar
Nou, meetlint en zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarmee, ik ben eigenlijk wel klaar met mezelf te promoten
Je Engels is ook klote.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:31 schreef wimpeyV het volgende:
Bliijf lekker on-line. Night-mares does not exits
En voldaan, na het verscheuren en oppeuzelen van mijn tere hartjequote:
Dat doe je expres, kwal, zulke lange zinnen gebruiken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee Wimpie, zo werkt het niet, jij bent niet het alziende oog, jij mag dat wel degelijk gaan uitleggen. Als jij mensen betitelen wilt alszijnde dom , laag niveau enzovoorts heb dan iig het fatsoen welke bij een enorm intellect zoals jij die naar eigen zeggen bent hoort, om met argumenten ten komen en de vinger op de in jouw ogen zere plek te leggen. Kun je dat niet dan zijn al jouw postings tot nu toe volkomen lulkoek, heb je je ongeloofwaardig en belachelijk gemaakt en ben je wat mij betreft de prutser van de maand!
Als jij zo slim bent, zo intelligent, dan verwacht ik op zijn minst een dito antwoord van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |