ik geloof van wel, je kan het best in het film topic kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:08 schreef PC eend het volgende:
En ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat
Is er een filmpje over dat renate-peter 'incident' ?
Ben je der nu nog??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
Ik mag Peter wel. Maar inconsequentie is blijkbaar een vies woord
Daar is die weer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:09 schreef wimpeyV het volgende:
iidquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef wimpeyV het volgende:
Maar ik ben weer weg.
Dat is wel een hmmm prijsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze mag een keer aan d'r parfum snuiven
Niet zo bijdehand doen. Nou moet hij weer op gaan zoeken wat inconsequentie betekent.quote:
WIE is hier eenzaam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat voor medicatie gebruik jij?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef wimpeyV het volgende:
Heb wel moeite met die eenzamen hier. Maar als je reglmatig post, dan is er nog hoop!!!!!!. En de tieten site of kruisjes-site zal ook wel het nodige teweeg brengen
Wat is nou je puntquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
Nee, wij zijn niet echt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is nou je punt
bunkerboy is een kloon ofzo?
Helaas ik snap niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun een ieder zijn fake postings. helaas aan mij niet besteedt.. SUCCES.
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?quote:
Aah een infuusquote:
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannachtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dit geeft het niveau al aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou de dosis verdubbelen voor vannacht
Onderschat die vage gasten niet, die kunnen ook heeeel irri zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef wimpeyV het volgende:
Begrijp me goed. Heb geen enkel probleem met RLS. Zit hem meer in die reacties van die simplisten
Welke confrontatie met derden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ....................dat begrijp ik, Ala je zo'n latente nerd bent. zonder leven. Angst voor de confrontatie met derden?
Jij wil serieus gaan filosoferen over RLS in een reltopicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dit geeft het niveau al aan
Ik heb echt het idee dat Wimpey er zo uit zietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onderschat die vage gasten niet, die kunnen ook heeeel irri zijn
Ik denk dat het aan jou ligtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef wimpeyV het volgende:
Bijv iedere uitnidiging tot een gezellig samenzijn afwijzen?
Zit jij nou chickies te versieren hierquote:
De meeste users zijn nog wel in staat om hen post te editten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:39 schreef wimpeyV het volgende:
Uitnodiging
Heb jij zelf nog wel enig idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:42 schreef wimpeyV het volgende:
Dom volk die DGKérs c.q Bunkers. als je daar een invulling aan je leven moet invullen.
Alsof jij nooit invullingen aan je leven hebt in te vullen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij zelf nog wel enig idee waar je het over hebt
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:45 schreef wimpeyV het volgende:
Reacties van maatje 36 kan ik nog interressant vinden
Reltopic? Wel godverdomme!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wil serieus gaan filosoferen over RLS in een reltopic![]()
![]()
Dat is idd zeer intelligent![]()
Er werd zelfs nog om je geroepenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Reltopic? Wel godverdomme!
Ik denk ik ga een keer vroeg naar mijn nest lekker tegen die batterij van mijn lieve vrouwtje aanhangen, kom ik eruit voor een peuk liggen die kutklaverazen een rel te doen![]()
Het is pure opzet zeg ik je! RATTEN!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk ik ga een keer vroeg naar mijn nest lekker tegen die batterij van mijn lieve vrouwtje aanhangen, kom ik eruit voor een peuk liggen die kutklaverazen een rel te doen![]()
Dat is waar iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alsof jij nooit invullingen aan je leven hebt in te vullen.
Er werd nog om je gevraagd 2 topics hiervoor door NMNSquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar? en waarom niet hard?quote:
Ik heb ook het meeste moeten missenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter ? Amber?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar? en waarom niet hard?
Zit me uit frustratie al dagen op palinggate te richten in de hoop dat er iemand gekwetst raakt en ik in tbo niet echt relpotentie zag en nu dit...
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
BTW, waar is Versabommie, die klagert nu?![]()
Krijgt ie eindelijk waar hij om vraagt is hij in geen velden of wegen te bekennen
quote:
lievvvquote:
Doe eens de woorden in goede volgorde zetten, wij niet-dyslecten kunnen dit niet echt volgen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:57 schreef wimpeyV het volgende:
Ik heb maar item. be your self. reacties op het forum bewijzen het tegendeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |