quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je moet ook hier zijn
[TBO SC#40] en nog meer
het blijft misselijk. En het stukje rond 4:12 maakt duidelijk dat hij het allemaal enorm leuk vindt en dat hij wel degelijk weet dat het voor Renate serieus was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef Maanvis het volgende:
de beelden
PS: Frappant dat in de random gegenereerde youtube url de woorden 'gay yay' staan
Context yvonnequote:
Ik vind het een lulquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Context yvonne. Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten
.
Ja, ik snap ook niet dat ze het serieus neemt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Context yvonne. Die 2 kennen elkaar langer dan vandaag, hoe haalt ze 't nou in haar hoofd om dit serieus te nemen als je net dagenlang bij elkaar op de lip hebt gezeten
.
Dat zat ik me ook te bedenken. Tuurlijk, minne actie van Peter, maar het zegt ook wel wat over Renate: hoe dronken en naïef moet je zijn om dat serieus te nemen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat ze het serieus neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |