quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hier in Zoetermeer onweer, bliksem zware regenval al sinds uurtje of 11 continu, gaat echt nergens over, alles staat blank
Naar de kazerne komen voor mogelijke uitrukken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef dennus2008 het volgende:
Wat bedoelt Alarmeringen met :
OPKOMEN IVM SLECHT WEER
26-05-2009 04:33:40 - Rotterdam-Rijnmond - Korpsalarm
Opkomen?
Is het nog nodig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je?
Normaal vind ik onweer en storm best okay.
Maar nu ben ik alleen thuis en de hond wijkt niet van mijn zijde en dat heeft ze eerder nog nooit gedaan tijdens "noodweer"
Kijk! Weer een haringkop ontdektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier (Vlaardingen) miezert het nu alleen maar een beetje
Vannacht was het echter genieten, gewoon continu bliksem
Het ging vanacht in vlaardingen aardig los jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hier (Vlaardingen) miezert het nu alleen maar een beetje
Vannacht was het echter genieten, gewoon continu bliksem
Viel die daardoor om?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Tommeke het volgende:
En in Nijvel is een eeuwenoude eik omgevallen. Een brandweerman op weg naar de kazerne, botste tegen de stam
Hehe, wat denk je zelf?quote:
Stelde niet zo heel veel voor inderdaad. Jammer. Onweer is echt vetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hier in Utrecht was het weer kut. Beetje geregend vannacht en 3x beetje gerommeld, maar niks boeiends.
Euh, sorry? Het heeft hier enorm hard gewaaid en geonweerd. Je zult er wel doorheen geslapen hebben. het raam van onze slaapkamer stond op een kier maar het water waaide er gewoon door naar binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
Hier in Utrecht was het weer kut. Beetje geregend vannacht en 3x beetje gerommeld, maar niks boeiends.
Wat een machtig plaatje, zelf getrokken?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef dennus2008 het volgende:
De facking hell breekt los in rotterdam en omgevingWe gaan deraan.
Onweer, hagelstenen zogroot als voetballenDood gaan we :|
Klacht : Uber storm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |