abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69946151
Kom eigenlijk nooit in dit topic, maar..
* kaos- is gisteren ook geslaagd voor zijn autorijbewijs

Theorie in 1 keer, praktijk ook in 1 keer. Ik ben er blij mee
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:58:21 #277
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_69946247
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef kaos- het volgende:
Kom eigenlijk nooit in dit topic, maar..
* kaos- is gisteren ook geslaagd voor zijn autorijbewijs

Theorie in 1 keer, praktijk ook in 1 keer. Ik ben er blij mee
Prima, en zo hoort het!
Stumperts die het niet de eerste keer halen zijn gewoon falers, en natuurlijk altijd maar het CBR de schuld
geven
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_69946662
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Prima, en zo hoort het!
Stumperts die het niet de eerste keer halen zijn gewoon falers, en natuurlijk altijd maar het CBR de schuld
geven
Nja goed, ik ken verschillende mensen die het niet in 1 keer halen.
Theorie ben ik met je eens, dat is domweg de regels in je kop stampen.
Praktijk is wel een ander verhaal hoor, daar spelen heel veel dingen een factor, maar het CBR de schuld geven is inderdaad onzin.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_69947515
Tvp
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:00:38 #280
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69948979
quote:

[..]

Prima, en zo hoort het!
geven
Oude mannetjes die tegen hun pensioen aan zitten en gaan janken om elk klein dingetje, dat is het CBR.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:31:14 #281
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_69950159
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Oude mannetjes die tegen hun pensioen aan zitten en gaan janken om elk klein dingetje, dat is het CBR.
Ja, veel regels die je bij rijles en het CBR moet toepassen zijn idd complete bullshit die je nooit meer toepast als je je rijbewijs hebt, maar je moet het gewoon zien als een spelletje. Gewoon exact de CBR-regels opvolgen tijdens de examenrit, als een autist steeds dezelfde spiegelprocedure afwerken en je haalt het gewoon in één keer. Als dat niet lukt dan ben je gewoon fout bezig, zo moeilijk is het echt niet hoor.
Jij hebt het zeker ook niet in één keer gehaald?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:46:17 #282
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69953575
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Ja, veel regels die je bij rijles en het CBR moet toepassen zijn idd complete bullshit die je nooit meer toepast als je je rijbewijs hebt, maar je moet het gewoon zien als een spelletje. Gewoon exact de CBR-regels opvolgen tijdens de examenrit, als een autist steeds dezelfde spiegelprocedure afwerken en je haalt het gewoon in één keer. Als dat niet lukt dan ben je gewoon fout bezig, zo moeilijk is het echt niet hoor.
Klopt, dat vind ik jammer dat je aan die vage regels moet voldoen.
En de ene rijinstructeur vind het allemaal wel prima en de ander jankt al wanneer je je haren niet hebt gekamd. Laatst ook, ik reed van de parkeerplaats af met die examinator, hij meteen op de rem "Doe je hoofdsteun eens goed." Met m`n eerste examen was dat dus weer niet.
Ook dus toen ik verder reed kwam er net een vuilniswagen aanrijden die 2 meter naast de uitrit stopte, ik dus daar proberen langs te gaan. Loopt hij te janken dat ik niet genoeg afstand hield ervan. Alsof ik dat soort ooit tijdens de lessen tegenkom en daarbij, die vrachtwagen stond aan mijn kant en zag ten slotte meer dan hem.
Dat soort gekut, je kan gewoon niet van iemand verwachten dat hij of zij perfect rijd.
Net zoals die clusteropdracht, alsof we gaan schatzoeken.

Ik ben trouwens nog steeds bezig ja.
pi_69957954
Ja tis ook maar net zo handelen als hij wilt dat je het doet hoor..
Bij de ene examinator is het wel goed en de ander niet.
Ik heb nog geen praktijk gehad, maar ik weet al wel.. dat bij 1 examinator je heel vlot moet rijden, hup ervoorlangs.. De andere moet je rijden alsof er uit elk straatje een ambulance uitkomt sjeezen.

Ik hoop alleen dat ik gewoon geluk ga hebben met de omstandigheden, geen idioot die midden op het kruispunt stil gaat staan, niet iemand van links die mij geen voorrang verleent.
Kijken is het probleem niet, gewoon elke straat flink inkijken, niets vanuit je ooghoeken doen.
Het zijn vaak de manoeuvres die moeten worden uitgehaald in aparte omstandigheden waar je gaat twijfelen en dus de mist in gaat.
pi_69960787
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Je moet die bullshit dat ene half uurtje laten zien, en daarna rij je toch zoals je zelf wilt.
Het praktijkexamen was echt geen reet aan Wel 1x de stoep op gereden met 1 wiel en een keer de velg langs de stoeprand geschuurd. Maar dat mag je fout doen, zolang je maar goed kijkt, en dat deed ik
Evengoed, alsnog was ik geslaagd. Alleen de opmerking over die velg inderdaad "Je hebt hartstikke goed gereden... alleen die velg he.. wat kost een bandje? 80 euro? Maargoed, dat is een fout waar alleen jij mee gaat zitten, dus verder onbelangrijk. Maar let er wel op"

Ik reed dan ook vele malen beter als tijdens mn rijlessen

Maar je moet ook een relaxte examinator hebben, dat is wel waar.
Die van mij praatte met mijn instructrice over vakanties, en keek om zich heen, maar niet naar mij. Hij was meer een passagier Ergens vond ik het wel jammer dat ik zo snel klaar was
Natuurlijk zag ie wel alles, dat merk je wel.

Maar ook al rij je goed, als je examinator zich onveilig voelt kan ie je laten zakken, terwijl als je toch foutjes maakt en hij voelt zich wel veilig (evengoed), kan ie je alsnog laten slagen. Ik ken iemand die deed er 5 keer over, en telkens zakte hij omdat de examinator zich bij hem niet veilig voelde. Ik ook niet (en heeft inmiddels zn rijbewijs 10 jaar, nu nog steeds niet ). Terecht dat ie em de voorgaande keren niet kreeg. Minkukel was dat zeg
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69961415
quote:

[..]

Prima, en zo hoort het!
geven
Maar jij bent dan ook wel een hele stoere jongen of niet heey!?

Vriend van me vandaag geslaagd de 1e keer. We hebben de zelfde instructeur.

Instructeur Feliciteert hem van harte, instructeur blij. Toch jammer dat instructeur nog tegen mij maat zegt dat ik toch wel 10x beter rijd als hem. Heb ik veel aan als ik 2x zak .
pi_69961465
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 02:01 schreef daankes het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook wel een hele stoere jongen of niet heey!?

Vriend van me vandaag geslaagd de 1e keer. We hebben de zelfde instructeur.

Instructeur Feliciteert hem van harte, instructeur blij. Toch jammer dat instructeur nog tegen mij maat zegt dat ik toch wel 10x beter rijd als hem. Heb ik veel aan als ik 2x zak .
Dat hoef je ook niet te geloven.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69965981
En voor de 2e keer gezakt. Was wel erg zenuwachtig, maar vond het een stuk beter gaan dan de eerste keer. Toen ging op het eind het invoegen fout, iets wat ik normaal altijd super goed kan, en waar ik bij mijn eerste examen ook een compliment voor kreeg Had deze keer wel een hele goede examinator.

Bah Bah Bah Bah Bah Bleeeeegh Weer meer geld kwijt!

Het wordt nu wel eind augustus, begin september denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pizzabodem op 12-06-2009 11:09:56 ]
.
pi_69968091
Jammer Pizza,

Bij mij zat alles wel mee hoor, geen rare dingen meegemaakt, geen kip op de weg bij het invoegen op de snelweg, etc.
Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen, er zijn best veel factoren die meespelen.
Voor de volgende keer : Overtuigd zijn van je eigen kunnen! Je weet dat je kan rijden, laat het ook zien
pi_69968200
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:56 schreef kaos- het volgende:
Jammer Pizza,

Bij mij zat alles wel mee hoor, geen rare dingen meegemaakt, geen kip op de weg bij het invoegen op de snelweg, etc.
Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen, er zijn best veel factoren die meespelen.
Voor de volgende keer : Overtuigd zijn van je eigen kunnen! Je weet dat je kan rijden, laat het ook zien
Dat bepaalt ook of je zakt of niet. Besluitvaardig wezen, zelfverzekerd rijden en weten dat je het kan. En niet om kleine fouten drastisch achteruitgaan in je rijden. Hoort er allemaal bij. Je instructeur moet zich veilig voelen.
[/quote]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:09:25 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69968454
15 juli om 08:55 her examen

08:55, dan ist vet druk
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:11:39 #291
245114 Boowtje
redhead_woman
pi_69968519
Zo tijdje niet geweest hier! Rijden gaat heel goed nu ''opeens''! Mijn instructrice zei zelfs: Goed gereden dame!

Ongelooflijk file parkeren voor het eerst gedaan en ging gewoon PERFECT! drie x achter elkaar geoefend en drie keer goed, was echt blij!

Mja hoop dat er voorlopig geen dipje komt en gewoon lekker blijf rijden.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:13:50 #292
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69968579
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
15 juli om 08:55 her examen

08:55, dan ist vet druk
07:55 is het nog drukker
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:18:41 #293
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69968714
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 01:10 schreef Sjibble het volgende:
"Je hebt hartstikke goed gereden... alleen die velg he.. wat kost een bandje? 80 euro? Maargoed, dat is een fout waar alleen jij mee gaat zitten, dus verder onbelangrijk. Maar let er wel op"
Dat snap ik niet, elke andere examinator had gezegd dat je had moeten zorgen voor meer ruimte.
pi_69968901
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:18 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat snap ik niet, elke andere examinator had gezegd dat je had moeten zorgen voor meer ruimte.
tsja, als er een fiat 500 voor je staat die zo smal is, en je in een brede toyota rijdt, dan neig je wel eens om je aan de auto's voor je ana te passen . Maar dat vond hij meer een fout voor mezelf. Dat ik mijn velgen aan gort rij heeft geen invloed op de veiligheid. Voor de rest kon ik wel rjiden..
[/quote]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:34:22 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69969076
hoe zit dat trouwens? Stel ik zous lagen (ga er niet vanuit maar goed) kan ik dan mijn rijbewijs in Den helder aanvragen ipv in Emmen?

Want ik zit tot en met 24 aug in DH. Ik ben dus enkel de 15de ff snel terug voor het examen,.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:34:54 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69969087
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

07:55 is het nog drukker
true
pi_69969248
@ Qwea, dat zal de gemeente zijn waar jij staat ingeschreven denk ik, misschien dat je een verzoek kan doen maar ik denk het niet.

Trouwens, weet je wat het is met examinatoren, het is gewoon een kwestie van:
"De beste stuurlui staan aan wal."
En die overtuigen dat je het netjes doet is nét wat meer moeite!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:46:01 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69969378
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:41 schreef Scarify het volgende:
@ Qwea, dat zal de gemeente zijn waar jij staat ingeschreven denk ik, misschien dat je een verzoek kan doen maar ik denk het niet.

Trouwens, weet je wat het is met examinatoren, het is gewoon een kwestie van:
"De beste stuurlui staan aan wal."
En die overtuigen dat je het netjes doet is nét wat meer moeite!
Waar zou ik dat moeten informeren dan eigenlijk? Bij een rijschool? Heb hier in Den helder a.s maandag les, zal die gozer eens vragen.

En mijn ouders kunnen dat ding natuulk ook niet afhalen voor mij he? Met mijn legitimatie bewijs enzo?

En spoed, als ik spoed doe, heb ik hem dan de volgende dag? Just wondering
pi_69974444
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waar zou ik dat moeten informeren dan eigenlijk? Bij een rijschool? Heb hier in Den helder a.s maandag les, zal die gozer eens vragen.

En mijn ouders kunnen dat ding natuulk ook niet afhalen voor mij he? Met mijn legitimatie bewijs enzo?

En spoed, als ik spoed doe, heb ik hem dan de volgende dag? Just wondering
Spoed kost wel 80 euro
Misschien kun je je ouders machtigen om het op te halen, weet ik niet zo 1 2 3.. Informeer bij het gemeentehuis van 1 van de 2 steden, die weten het zeker
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:19:17 #300
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69974660
Net gelest, ging helaas wat minder doordat ik vaak slordig ben geweest met een aantal dingen.
Hopelijk gaat het dinsdag wat beter, moet om 14 uur, dus dan is er als het goed is geen hond op straat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')