Prima, en zo hoort het!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef kaos- het volgende:
Kom eigenlijk nooit in dit topic, maar..
* kaos- is gisteren ook geslaagd voor zijn autorijbewijs![]()
Theorie in 1 keer, praktijk ook in 1 keer. Ik ben er blij mee
Nja goed, ik ken verschillende mensen die het niet in 1 keer halen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Prima, en zo hoort het!![]()
Stumperts die het niet de eerste keer halen zijn gewoon falers, en natuurlijk altijd maar het CBR de schuld
geven
Oude mannetjes die tegen hun pensioen aan zitten en gaan janken om elk klein dingetje, dat is het CBR.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Stumperts die het niet de eerste keer halen zijn gewoon falers, en natuurlijk altijd maar het CBR de schuld
geven
Ja, veel regels die je bij rijles en het CBR moet toepassen zijn idd complete bullshit die je nooit meer toepast als je je rijbewijs hebt, maar je moet het gewoon zien als een spelletje. Gewoon exact de CBR-regels opvolgen tijdens de examenrit, als een autist steeds dezelfde spiegelprocedure afwerken en je haalt het gewoon in één keer. Als dat niet lukt dan ben je gewoon fout bezig, zo moeilijk is het echt niet hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oude mannetjes die tegen hun pensioen aan zitten en gaan janken om elk klein dingetje, dat is het CBR.
Klopt, dat vind ik jammer dat je aan die vage regels moet voldoen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, veel regels die je bij rijles en het CBR moet toepassen zijn idd complete bullshit die je nooit meer toepast als je je rijbewijs hebt, maar je moet het gewoon zien als een spelletje. Gewoon exact de CBR-regels opvolgen tijdens de examenrit, als een autist steeds dezelfde spiegelprocedure afwerken en je haalt het gewoon in één keer. Als dat niet lukt dan ben je gewoon fout bezig, zo moeilijk is het echt niet hoor.
Jij hebt het zeker ook niet in één keer gehaald?
Je moet die bullshit dat ene half uurtje laten zien, en daarna rij je toch zoals je zelf wilt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, veel regels die je bij rijles en het CBR moet toepassen zijn idd complete bullshit die je nooit meer toepast als je je rijbewijs hebt, maar je moet het gewoon zien als een spelletje. Gewoon exact de CBR-regels opvolgen tijdens de examenrit, als een autist steeds dezelfde spiegelprocedure afwerken en je haalt het gewoon in één keer. Als dat niet lukt dan ben je gewoon fout bezig, zo moeilijk is het echt niet hoor.
Jij hebt het zeker ook niet in één keer gehaald?
Maar jij bent dan ook wel een hele stoere jongen of niet heey!?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
geven
Dat hoef je ook niet te geloven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:01 schreef daankes het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel een hele stoere jongen of niet heey!?
Vriend van me vandaag geslaagd de 1e keer. We hebben de zelfde instructeur.
Instructeur Feliciteert hem van harte, instructeur blij. Toch jammer dat instructeur nog tegen mij maat zegt dat ik toch wel 10x beter rijd als hem. Heb ik veel aan als ik 2x zak.
Dat bepaalt ook of je zakt of niet. Besluitvaardig wezen, zelfverzekerd rijden en weten dat je het kan. En niet om kleine fouten drastisch achteruitgaan in je rijden. Hoort er allemaal bij. Je instructeur moet zich veilig voelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:56 schreef kaos- het volgende:
Jammer Pizza,
Bij mij zat alles wel mee hoor, geen rare dingen meegemaakt, geen kip op de weg bij het invoegen op de snelweg, etc.
Je moet ook een beetje geluk hebben met je examen, er zijn best veel factoren die meespelen.
Voor de volgende keer : Overtuigd zijn van je eigen kunnen! Je weet dat je kan rijden, laat het ook zien
07:55 is het nog drukkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
15 juli om 08:55 her examen
08:55, dan ist vet druk
Dat snap ik niet, elke andere examinator had gezegd dat je had moeten zorgen voor meer ruimte.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:10 schreef Sjibble het volgende:
"Je hebt hartstikke goed gereden... alleen die velg he.. wat kost een bandje? 80 euro? Maargoed, dat is een fout waar alleen jij mee gaat zitten, dus verder onbelangrijk. Maar let er wel op"
tsja, als er een fiat 500 voor je staat die zo smal is, en je in een brede toyota rijdt, dan neig je wel eens om je aan de auto's voor je ana te passenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, elke andere examinator had gezegd dat je had moeten zorgen voor meer ruimte.
Waar zou ik dat moeten informeren dan eigenlijk? Bij een rijschool? Heb hier in Den helder a.s maandag les, zal die gozer eens vragen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:41 schreef Scarify het volgende:
@ Qwea, dat zal de gemeente zijn waar jij staat ingeschreven denk ik, misschien dat je een verzoek kan doen maar ik denk het niet.
Trouwens, weet je wat het is met examinatoren, het is gewoon een kwestie van:
"De beste stuurlui staan aan wal."
En die overtuigen dat je het netjes doet is nét wat meer moeite!
Spoed kost wel 80 euroquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar zou ik dat moeten informeren dan eigenlijk? Bij een rijschool? Heb hier in Den helder a.s maandag les, zal die gozer eens vragen.
En mijn ouders kunnen dat ding natuulk ook niet afhalen voor mij he? Met mijn legitimatie bewijs enzo?
En spoed, als ik spoed doe, heb ik hem dan de volgende dag? Just wondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |