abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:45:33 #251
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69906715
Vandaag Valeriaan (kalmeringspilletjes) bij het Kruidvat gehaald, ga ik die voor m`n examen slikken.
Komende vrijdag nog les dan dan probeer ik die dingen nog even uit.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_69906771
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag Valeriaan (kalmeringspilletjes) bij het Kruidvat gehaald, ga ik die voor m`n examen slikken.
Komende vrijdag nog les dan dan probeer ik die dingen nog even uit.
Ben je nu al zo zenuwachtig dan? Gezonde spanning is niet erg, ik zou aanraden om die prut niet te slikken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:48:37 #253
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69906826
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben je nu al zo zenuwachtig dan? Gezonde spanning is niet erg, ik zou aanraden om die prut niet te slikken.
Inmiddels al mn 3e examen, vorige 2 examens nachten niet geslapen door de zenuwen.
Ik ben nu niet zenuwachtig, denk er niet eens aan.
pi_69906926
Waarop was je toen gezakt?
Top 5 China producten
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:58:09 #255
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69907185
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef rene90 het volgende:
Waarop was je toen gezakt?
1ste keer
Ging op zich goed, alleen kijken kon beter. Verder op een kruispunt waar ik van de snelweg afkwam en in de uiterst linkerbaan moest staan (wat ik al tig keer geoefend had) ging ik in de middelste baan staan. En ik reed bij wegwerkzaamheden 70 ipv 50 en ook ging ik daar de mist in bij stoplichten om in de juiste baan te staan wegens de slechte belijning.

2de keer
Beter, maar bijvoorbeeld op een druk kruispunt wou ik te vroeg wegrijden en in een straat waar ik een parkeeropdracht moest doen had ik genoeg kansen maar reed ik door tot de laatste vrije plaats. Het parkeren zelf ging goed.
Maar ja, die examinator die zei "Je rijd te wisselvallig, de ene keer gaat het perfect en de andere keer maak je er een potje van."

Beide keren was ik dus behoorlijk zenuwachtig, zelfs bij het 2de examen die `s ochtends om 8 uur was had ik maar die nacht 3 uurtjes geslapen.
Dinsdag moet ik om 2 uur op in Harderwijk, gelukkig/hopelijk een wat rustiger tijdstip.
pi_69907258
Wel klote inderdaad van die kleine verneukeratieve dingetjes, als je je plasticje hebt doe je die feilloos waarschijnlijk, maar door de zenuwen krijg je dat.

Succes alvast
Top 5 China producten
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:02:31 #257
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69907360
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef rene90 het volgende:
Wel klote inderdaad van die kleine verneukeratieve dingetjes, als je je plasticje hebt doe je die feilloos waarschijnlijk, maar door de zenuwen krijg je dat.

Succes alvast
Inderdaad, mn rijinstructeur die zegt ook "Rijen kun je wel, alleen je moet het nog laten zien."
Sinds mn laatste examen geen lessen meer gehad (4 weekjes), overmorgen nog een lesje van 2 uur en dan dinsdag dus rijden.

Thanks!
pi_69915506
Mehnnn, k moet morge weer afrijden. ben benieuwd...wil um nu na 46 uurtjes (en 1 examen) tog wel eens hebben
pi_69916906
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
veel succes daankes!

Trouwens met het kijken ; Met instructrice zegt altijd (ook om rust erin te kijken) dat je moet tellen in je hoofd. Binnenspiegel is 21, buitenspiegel 22 en naast je is 23. Werkt wel trouwens
wat een bullshit, als ik in mezelf "een ent-" heb gezegd heb ik al genoeg gezien.
Zo deed ik het ook tijdens mijn examen, niks aan het handje
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69917187
3 seconde spiegelen is 3 seconde niet voor je kijken... Wat is veiliger, ik sluit mij aan bij sjible
Top 5 China producten
pi_69917980
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:02 schreef Kahlen het volgende:

[..]

gofljes zijn veel te duur, ik zoek zelf een auto met minder dan 125.000 km op de teller en als ik de prijs van een golfje afzet tegen bijna willekeurig welke ander auto ook schrik je flink van de prijs. Ding is veel te populair.
mijn oom heeft een golf 2 gereden vanaf 1988 tot 2003
Toen kocht hij een golf 4 TDI variant sinds 2003 tot nu rijdt ie er in.
Mijn opa nam de Golf 2 over en rijdt er voor zn boodschappen mee (toch wel eens 20km per dag).
Mijn baas had tientallen bezorgauto's gehad. Allemaal naar de klote gereden, behalve de golf 3. Die was niet stuk te krijgen.

Oh, en heb ik gezegd dat de Golf 2 al 2dehands was gekocht?
Zoals elke auto kwamen er kosten bij zoals een distributieriem, banden en ander onderhoud wat nou eenmaal bij elke auto hoort. Maar die auto's hebben echt nooit stilgestaan .
Golfjes zijn onverwoestbaar en dus zeer betrouwbaar. Ze zijn er in grote aantallen en zijn er toch veel golfjes op de sloop die total loss zijn gereden. Dus ook nog eens onderdelen genoeg op de sloop .

Terwijl menig Renaultje om de zoveel tijd naar de klote kan gaan, en probeer daar maar eens onderdelen voor te krijgen (ja, that's a pain in the ass).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69918131
Ik weet zeker dat je je niet aan je aantal km's houdt zoals je die nu berekent, je gaat zeker meer rijden.
Top 5 China producten
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:22:29 #263
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69918810
Ik hoorde btw dat Minister Eurlings het puntenrijbewijs gaat veranderen 2 ipv 3 punten.
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:46:49 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69919706
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef rene90 het volgende:
3 seconde spiegelen is 3 seconde niet voor je kijken... Wat is veiliger, ik sluit mij aan bij sjible
Serieus, zo is me dat geleerd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 11 juni 2009 @ 00:14:02 #265
87694 Robin__
letitredno
pi_69920451

alweer bijna 3 jaar geleden dat ik in deze reeks poste (en een 35.000km)

Ga morgen beginnen aan de eerste uitbreiding van mn rijbewijs A

hopelijk ben ik niet te lui gaan worden wat betreft sommige dingen, en rijd ook altijd iets te hard
pi_69921692
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef rene90 het volgende:
Ik weet zeker dat je je niet aan je aantal km's houdt zoals je die nu berekent, je gaat zeker meer rijden.
Tsja, we zullen eens zien Gewoon extra werken in de vakantie dan kan ik lekker uittoeren
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoorde btw dat Minister Eurlings het puntenrijbewijs gaat veranderen 2 ipv 3 punten.
Tsja, dat is klote. Nu mag je maar 1x te hard rijden en bij de 2de keer ben je je rijbewijs kwijt.
Eerst met 3 punten was het.. "ooh, k kan 2x te hard zonder mn rijbewijs kwijt te raken.. Ik waag et wel en als ik gepakt wordt nok ik ermee" Maar nu is het "shit, ik kijk maar gelijk vanaf het begin uit!"

Is het trouwens mogelijk om een punt op je rijbewijs te krijgen als je bent geslaagd, maar je rijbewijs nog niet op zak hebt? Want ik reed tussen die 2 data door rood en de politie weet ervan

Maar bij 2 punten denk je meer na als 3.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus, zo is me dat geleerd
wat zij je leren is ook niet altijd handig Uiteindelijk als je je rijbewijs hebt heb je in alle 3 de spiegels binnen een seconde gekeken. Dus ja..
[/quote]
pi_69923447
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Tsja, we zullen eens zien Gewoon extra werken in de vakantie dan kan ik lekker uittoeren
[..]

Tsja, dat is klote. Nu mag je maar 1x te hard rijden en bij de 2de keer ben je je rijbewijs kwijt.
Eerst met 3 punten was het.. "ooh, k kan 2x te hard zonder mn rijbewijs kwijt te raken.. Ik waag et wel en als ik gepakt wordt nok ik ermee" Maar nu is het "shit, ik kijk maar gelijk vanaf het begin uit!"

Is het trouwens mogelijk om een punt op je rijbewijs te krijgen als je bent geslaagd, maar je rijbewijs nog niet op zak hebt? Want ik reed tussen die 2 data door rood en de politie weet ervan

Maar bij 2 punten denk je meer na als 3.
[..]

wat zij je leren is ook niet altijd handig Uiteindelijk als je je rijbewijs hebt heb je in alle 3 de spiegels binnen een seconde gekeken. Dus ja..
Als je niet bent aangehouden heb je mazzel, anders reed je zonder rijbewijs (je "hebt" hem pas als je ervoor tekent op het gemeentehuis" dus dan kon je ook gelijk een verbaal krijgen voor onverzekerd rijden, rijden zonder rijbewijs, en door rood. Kom je op zo een 450 euro denk.

Maar rood licht is geen punt hoor, 30+, bumperkleven en artikel 5 volgens mij.
Top 5 China producten
pi_69925128
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je niet bent aangehouden heb je mazzel, anders reed je zonder rijbewijs (je "hebt" hem pas als je ervoor tekent op het gemeentehuis" dus dan kon je ook gelijk een verbaal krijgen voor onverzekerd rijden, rijden zonder rijbewijs, en door rood. Kom je op zo een 450 euro denk.

Vergat te zeggen dat dit met de brommer was
[/quote]
pi_69931832
in het begin was ook zo heel langzaam kijken bij mij, nu is het idd gewoon in 1 snelle beweging alles bekeken.

Wel grappig, heb 2 instructeurs, bij de een is het altijd driedubbel kijken (daar slaat het chaotisch kijken bij mij toe), de ander is het ff kijken; vrij... okeeee doorrijden!
Die laatste is veel fijner en eigenlijk realistischer, als je hebt gekeken heb je gekeken, beetje je ogen vertrouwen mag ook wel
pi_69933311
Yeah, gister in 1x theorie gehaald. Het kostte me wel wat zweetpareltjes, maar toch Ik had in beide onderdelen 4 fout. O.a. de stomme fout gemaakt door rijbaan en rijstrook door elkaar te halen.
Je moest per rij naar buiten lopen en daar kreeg je je ID of je ID en je certificaat. Ik weet dus niet precies hoeveel er gezakt waren.
pi_69933314
..... alweer
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:26:03 #272
251441 SoulThief
Nom Nom Nom
pi_69937816
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geh, je rijbewijs kan ook terug gevordert worden zonder dat je bent aangehouden hoor.
En de datum van afgifte wordt ook geregistreerd in het archief, als jij door rood rijd en jij hebt op die datum je rijbewijs niet, ben je flink de sjaak, aangehouden of niet.
It's your world, I just live in it.
pi_69937895
Ze weten niet wie er achter het stuur zat, dus je kan degene laten betalen op wiens naam de auto / brommer staat. Dan krijg je geen gezeik.
Top 5 China producten
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:32:13 #274
251441 SoulThief
Nom Nom Nom
pi_69938034
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef rene90 het volgende:
Ze weten niet wie er achter het stuur zat, dus je kan degene laten betalen op wiens naam de auto / brommer staat. Dan krijg je geen gezeik.
Geh je zal maar met 200 km/u erlangs rijden auto op papa zijn naam, dag rijbewijs papa, tenzij hij kan bewijzen dat de auto alleen in het gebruik van jou is.
It's your world, I just live in it.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:44:38 #275
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_69945745
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef SoulThief het volgende:

[..]

Geh je zal maar met 200 km/u erlangs rijden auto op papa zijn naam, dag rijbewijs papa, tenzij hij kan bewijzen dat de auto alleen in het gebruik van jou is.
Ik neem aan dat papa ook zonder rijbewijs kan rijden, het is niet zo dat je na het inleveren van je rijbewijs meteen ook je driving skills verliest.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')