Ben je nu al zo zenuwachtig dan? Gezonde spanning is niet erg, ik zou aanraden om die prut niet te slikken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag Valeriaan (kalmeringspilletjes) bij het Kruidvat gehaald, ga ik die voor m`n examen slikken.
Komende vrijdag nog les dan dan probeer ik die dingen nog even uit.
Inmiddels al mn 3e examen, vorige 2 examens nachten niet geslapen door de zenuwen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben je nu al zo zenuwachtig dan? Gezonde spanning is niet erg, ik zou aanraden om die prut niet te slikken.
1ste keerquote:
Inderdaad, mn rijinstructeur die zegt ook "Rijen kun je wel, alleen je moet het nog laten zien."quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef rene90 het volgende:
Wel klote inderdaad van die kleine verneukeratieve dingetjes, als je je plasticje hebt doe je die feilloos waarschijnlijk, maar door de zenuwen krijg je dat.
Succes alvast
wat een bullshit, als ik in mezelf "een ent-" heb gezegd heb ik al genoeg gezien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
veel succes daankes!
Trouwens met het kijken ; Met instructrice zegt altijd (ook om rust erin te kijken) dat je moet tellen in je hoofd. Binnenspiegel is 21, buitenspiegel 22 en naast je is 23. Werkt wel trouwens
mijn oom heeft een golf 2 gereden vanaf 1988 tot 2003quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:02 schreef Kahlen het volgende:
[..]
gofljes zijn veel te duur, ik zoek zelf een auto met minder dan 125.000 km op de teller en als ik de prijs van een golfje afzet tegen bijna willekeurig welke ander auto ook schrik je flink van de prijs. Ding is veel te populair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Serieus, zo is me dat geleerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef rene90 het volgende:
3 seconde spiegelen is 3 seconde niet voor je kijken...Wat is veiliger, ik sluit mij aan bij sjible
Tsja, we zullen eens zienquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef rene90 het volgende:
Ik weet zeker dat je je niet aan je aantal km's houdt zoals je die nu berekent, je gaat zeker meer rijden.
Tsja, dat is klote. Nu mag je maar 1x te hard rijden en bij de 2de keer ben je je rijbewijs kwijt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoorde btw dat Minister Eurlings het puntenrijbewijs gaat veranderen 2 ipv 3 punten.
wat zij je leren is ook niet altijd handigquote:
Als je niet bent aangehouden heb je mazzel, anders reed je zonder rijbewijs (je "hebt" hem pas als je ervoor tekent op het gemeentehuis" dus dan kon je ook gelijk een verbaal krijgen voor onverzekerd rijden, rijden zonder rijbewijs, en door rood. Kom je op zo een 450 euro denk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Tsja, we zullen eens zienGewoon extra werken in de vakantie dan kan ik lekker uittoeren
![]()
[..]
Tsja, dat is klote. Nu mag je maar 1x te hard rijden en bij de 2de keer ben je je rijbewijs kwijt.
Eerst met 3 punten was het.. "ooh, k kan 2x te hard zonder mn rijbewijs kwijt te raken.. Ik waag et wel en als ik gepakt wordt nok ik ermee" Maar nu is het "shit, ik kijk maar gelijk vanaf het begin uit!"
Is het trouwens mogelijk om een punt op je rijbewijs te krijgen als je bent geslaagd, maar je rijbewijs nog niet op zak hebt? Want ik reed tussen die 2 data door rood en de politie weet ervan
Maar bij 2 punten denk je meer na als 3.
[..]
wat zij je leren is ook niet altijd handigUiteindelijk als je je rijbewijs hebt heb je in alle 3 de spiegels binnen een seconde gekeken. Dus ja..
Vergat te zeggen dat dit met de brommer wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je niet bent aangehouden heb je mazzel, anders reed je zonder rijbewijs (je "hebt" hem pas als je ervoor tekent op het gemeentehuis" dus dan kon je ook gelijk een verbaal krijgen voor onverzekerd rijden, rijden zonder rijbewijs, en door rood. Kom je op zo een 450 euro denk.
Maar rood licht is geen punt hoor, 30+, bumperkleven en artikel 5 volgens mij.
Geh, je rijbewijs kan ook terug gevordert worden zonder dat je bent aangehouden hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je niet bent aangehouden heb je mazzel, anders reed je zonder rijbewijs (je "hebt" hem pas als je ervoor tekent op het gemeentehuis" dus dan kon je ook gelijk een verbaal krijgen voor onverzekerd rijden, rijden zonder rijbewijs, en door rood. Kom je op zo een 450 euro denk.
Maar rood licht is geen punt hoor, 30+, bumperkleven en artikel 5 volgens mij.
Geh je zal maar met 200 km/u erlangs rijden auto op papa zijn naam, dag rijbewijs papa, tenzij hij kan bewijzen dat de auto alleen in het gebruik van jou is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef rene90 het volgende:
Ze weten niet wie er achter het stuur zat, dus je kan degene laten betalen op wiens naam de auto / brommer staat. Dan krijg je geen gezeik.
Ik neem aan dat papa ook zonder rijbewijs kan rijden, het is niet zo dat je na het inleveren van je rijbewijs meteen ook je driving skills verliest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef SoulThief het volgende:
[..]
Geh je zal maar met 200 km/u erlangs rijden auto op papa zijn naam, dag rijbewijs papa, tenzij hij kan bewijzen dat de auto alleen in het gebruik van jou is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |