abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69843144
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:01 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je het haalt, anders kom je weer bij ons uithuilen dat de examinator een klootzak was omdat je et niet hebt gehaald .
Ik heb niet gezegd dat de examinator een klootzak was. Ik zeg alleen dat ik het er niet mee eens was. Maar dat lijkt me vrij logisch als je gezakt bent

Overigens vind ik alleen mijn oude instructeur een klootzak, met de examinator had ik niet veel moeite. Was best een aardige man. Was ook een Ska fan zoals ik, ik was het alleen niet eens met zijn beslissing om mij te laten zakken
pi_69844095
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat de examinator een klootzak was. Ik zeg alleen dat ik het er niet mee eens was. Maar dat lijkt me vrij logisch als je gezakt bent

Overigens vind ik alleen mijn oude instructeur een klootzak, met de examinator had ik niet veel moeite. Was best een aardige man. Was ook een Ska fan zoals ik, ik was het alleen niet eens met zijn beslissing om mij te laten zakken
Ik bedoel dat je gewoon zelf moet bedenken wat voor fouten je maakt.
Ik kon bijvoorbeeld gewoon echt niet kijken, omdat ik eht steeds vergat. Dus nam ik toch 2 extra lessen.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69844963
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je gewoon zelf moet bedenken wat voor fouten je maakt.
Ik kon bijvoorbeeld gewoon echt niet kijken, omdat ik eht steeds vergat. Dus nam ik toch 2 extra lessen.
Dat moeite met kijken heb ik ook heel lang gehad en zit er nu gewoon bij mij volledig in. Dat is ook niet de reden waarop ik gezakt ben. Volgens de einduitslag ben ik gezakt op kruispunten en de stopopdracht. Dus heb ik inderdaad nog een extra les ingepland, plus nog een extra les voor mijn examen.

Ik weet waar mijn fouten liggen, ik heb alleen niet het gevoel dat vijf extra lessen mij daar bij gaan helpen. Twee is ruim genoeg en dat heb ik ook tegen ze gezegd.
pi_69851037
Op kruispunten zak je met indirecte reden dat je niet goed kijkt
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_69869067
Morgen voor de 2e keer op. Net gelest, ging allemaal goed. Morgen half uurtje knallen en dan hopen datk dat roze ding krijg! Kijken gaat altijd erg goed, alleen soms nog wat te twijfelachtig ofk voor auto door moet schieten of niet. Ik kies meestal voor rust en veiligheid, maar dat is dus niet altijd goed :p. Maar heb er zeker vertrouwen in.

Eerste keer gezakt omdat ik op het begin een kut fout maakte, en er dus totaal geen vertrouwen meer in had. Hoop nu dus dat het verkeer allemaal meevalt. 15:50 op! lets go!
pi_69872466
ik moest om 13:05
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 10 juni 2009 @ 05:29:53 #232
236898 Superunknown
Damn the water, burn the wine
pi_69886251
Zo man!

Vandaag voor het eerst gereden in le automobile le parents! Snoeihard Breaking Benjamin op, en gaan met die banaan! Man wat heeeeerlijk! Dat gevoel gun ik iedereen! Bakkie wil opzich ook wel! VW Passat Variant 2.0 TDI 109pk. Moah!
Alleen niets vergeleken met mijn lesauto..... VW Golf 5 GT 170 PK.... Man wat ga ik die bak missen...!

Afijn, roze pasje in tha pocket! Autorijden is fokking chill.. verwacht wel dat het binnen zeer korte tijd een gewoonte gaat worden.. dat is gewoon gewoon gewoon toch?
pi_69896202
Ik meld me ook maar even hier
Gisteren theoriecertificaat gehaald.. ik heb nu 15 uur ongeveer les gehad (doe het met vaart), heb elke dag 2 uur rijles.
Ik ga 3 juli op voor mn praktijk examen, maar begin mij nu wel zorgen te maken.
Heb toch veel moeite met kijken, ik kijk wel veel om me heen naar mijn idee, maar de instructeur geeft toch aan van niet.
Denk dat ik soms gewoon te hard kom aanrijden zodat ik eigenlijk al te ver door ben gegaan (op een kruispunt) voordat ik zeker weet dat ik mag/kan gaan.
En aan de andere kant zegt hij wel dat ik vlotter moet rijden .

Hoop dat het volgende week al minder is, begin er langzamerhand toch wel de zenuwen van te krijgen.
pi_69896301
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Scarify het volgende:
Ik meld me ook maar even hier
Gisteren theoriecertificaat gehaald.. ik heb nu 15 uur ongeveer les gehad (doe het met vaart), heb elke dag 2 uur rijles.
Ik ga 3 juli op voor mn praktijk examen, maar begin mij nu wel zorgen te maken.
Heb toch veel moeite met kijken, ik kijk wel veel om me heen naar mijn idee, maar de instructeur geeft toch aan van niet.
Denk dat ik soms gewoon te hard kom aanrijden zodat ik eigenlijk al te ver door ben gegaan (op een kruispunt) voordat ik zeker weet dat ik mag/kan gaan.
En aan de andere kant zegt hij wel dat ik vlotter moet rijden .

Hoop dat het volgende week al minder is, begin er langzamerhand toch wel de zenuwen van te krijgen.
pff, als je pas 15 uur gehad hoef je je echt nog geen zorgen te maken. Dan heb je minstens nog 15~20 uur te gaan (Dan zit je nog onder het gemiddelde).

Over 3 kwartier is het zo ver, eerst nog +- 1.5 uur lessen en dan gaat et beginnen! Laat me alsjeblieft slagen, heb genoeg van dat lessen :p.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:54:54 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_69896816
veel succes daankes!

Trouwens met het kijken ; Met instructrice zegt altijd (ook om rust erin te kijken) dat je moet tellen in je hoofd. Binnenspiegel is 21, buitenspiegel 22 en naast je is 23. Werkt wel trouwens
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_69897097
suc6 dan maar!
zal duimen voor je

En denk ook idd dat het wel met de tijd komt.. Instructeur zegt ook dat ze erop hameren omdat het echt geen gewoonte mag worden.
Wel jammer dat ik dan niet hoor van, 'kom lekker langzamer aan, kijk rustig en steek over'.. maarja achter in je hoofd weet je zelf ook dat het zo moet

edit: Ja dat kijken in spiegels enzo lukt wel, maar als je moet kijken of er iets aankomt, fietsers die van de verkeerde kant kunnen komen.. Bij mij zit er nog niet echt structuur in, kijk nogal chaotisch om me heen heb ik het idee. Mis je toch snel al iets.
pi_69897281
quote:
[b]Op woensdag 10 juni 2009 14:01
edit: Ja dat kijken in spiegels enzo lukt wel, maar als je moet kijken of er iets aankomt, fietsers die van de verkeerde kant kunnen komen.. Bij mij zit er nog niet echt structuur in, kijk nogal chaotisch om me heen heb ik het idee. Mis je toch snel al iets.
Bij kruispunten doe ik ook vooral alsof ik goed kijk, echt goed alles in je opnemen is Fok!king moeilijk. vooral als je ook nog op je voorganger moet letten etc.
pi_69897349
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:06 schreef daankes het volgende:

[..]

Bij kruispunten doe ik ook vooral alsof ik goed kijk, echt goed alles in je opnemen is Fok!king moeilijk. vooral als je ook nog op je voorganger moet letten etc.
en nekkramp
maarja ik zie het wel 3 juli, ik ga weer ff gitaartje oefenen

nogmaals suc6
pi_69897830
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 05:29 schreef Superunknown het volgende:
Zo man!

Vandaag voor het eerst gereden in le automobile le parents! Snoeihard Breaking Benjamin op, en gaan met die banaan! Man wat heeeeerlijk! Dat gevoel gun ik iedereen! Bakkie wil opzich ook wel! VW Passat Variant 2.0 TDI 109pk. Moah!
Alleen niets vergeleken met mijn lesauto..... VW Golf 5 GT 170 PK.... Man wat ga ik die bak missen...!

Afijn, roze pasje in tha pocket! Autorijden is fokking chill.. verwacht wel dat het binnen zeer korte tijd een gewoonte gaat worden.. dat is gewoon gewoon gewoon toch?
Een Golf GT als lesauto? Ik had gewoon een saaie 1.9 TDI
pi_69904054
Ik rij in een Peugot 206.. ben niet heel erg in2 auto's, maar hij rijd iig wel heel fijn!
Heb trouwens ook een doel om te slagen: als ik het in 1x haal mag ik rijden naar Toscane
Mijn ouders willen met 2 auto's, we zouden eigenlijk met een Chrysler Voyager en Mazda MX-5 gaan, maar die mazda wordt toch vrij warm, zelfs met het dak eraf.. Dus dan mag ik met de Peugot 207 die we deze week krijgen (heeft airco )

maar eerst slagen
pi_69904900
Gezakt

Ging helemaal niet slecht, maar die examinator had van alles te zeuren.

Halve ingreep gehad door een zwaar waardeloze examinator:

Ik rijd door het centrum, kom ik zebrapad tegen waar 2 jongetjes op hun fiets DUIDELIJK stil gaan staan. Dus ik wil mooi doorrijden omdat ze door hadden dat ik voorrang heb. Gast die examinator ineens vol op de rem: Weet je waarom ik stop? Ik dus: NEE!?. Hij: ja, je kan die jongetjes maar beter voor laten gaan want je weet maar nooit. Ik zit daar echt van ?WTF?WTF?

Zegt dus alweer genoeg over die kerel.
pi_69904998
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:48 schreef daankes het volgende:
Gezakt

Ging helemaal niet slecht, maar die examinator had van alles te zeuren.

Halve ingreep gehad door een zwaar waardeloze examinator:

Ik rijd door het centrum, kom ik zebrapad tegen waar 2 jongetjes op hun fiets DUIDELIJK stil gaan staan. Dus ik wil mooi doorrijden omdat ze door hadden dat ik voorrang heb. Gast die examinator ineens vol op de rem: Weet je waarom ik stop? Ik dus: NEE!?. Hij: ja, je kan die jongetjes maar beter voor laten gaan want je weet maar nooit. Ik zit daar echt van ?WTF?WTF?

Zegt dus alweer genoeg over die kerel.
Daar gaat het mis Zebrapad is voorrang aan voetgangers, en als ze inderdaad op de fiets zitten zou jij geen voorrang hebben. Maar staan ze stil en laten ze zien dat ze over willen steken en zitten ze met twee voeten aan de grond...tja, tijdens je examens niet het slimste om dan door te rijden.
Top 5 China producten
pi_69905034
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Daar gaat het mis
Er staat bij dat ze op de fiets zaten he
pi_69905044
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Er staat bij dat ze op de fiets zaten he
Lol ik ben net te langzaam met mijn edit
Top 5 China producten
pi_69905058
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

pi_69905677
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

LEEES Was dus totaal grote onzin van die kerel want ik had voorrang =(
quote:
en als ze inderdaad op de fiets zitten zou jij geen voorrang hebben
Wel dus x)

edit: En zoizo, als ze met 1 been aan weerzijde van de fiets zitten zijn het officieel geen voetgangers en hebben ze dus geen voorrang op een zebrapad, of ze nu op de grond staan of niet.
pi_69905872
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetganger
quote:
Het woord voetganger wordt alleen in verband met verkeer gebruikt. Buiten dit verband kan in veel gevallen het woord wandelaar gebruikt worden. Een voetganger is de enige verkeerscategorie die, in de Verkeerswet, geen bestuurder is. Verder zijn o.a. mensen met een kruiwagen, kinderwagen, kinderen op een autoped, skelter, kinderfiets en mensen op skeelers, rolschaatsen en skateboard voetgangers.
Mjah, lastig geval
Verder foutloos gereden?
pi_69905972
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:18 schreef DJKoster het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetganger
[..]

Mjah, lastig geval
Verder foutloos gereden?
Niet foutloos, maar wel zeer redelijk. Hij was gewoon zeer streng, helaas. Zelfde geld heb je een relaxxe examinator en slaag je wel. Achja, hopen datk over een maandje weer mag.
pi_69906255
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef daankes het volgende:

[..]

LEEES Was dus totaal grote onzin van die kerel want ik had voorrang =(
[..]

Wel dus x)

edit: En zoizo, als ze met 1 been aan weerzijde van de fiets zitten zijn het officieel geen voetgangers en hebben ze dus geen voorrang op een zebrapad, of ze nu op de grond staan of niet.
Dat woordje geen moest weg inderdaad

Tja het blijven altijd lastige situaties, en helemaal omdat de ene examinator het een pluspunt vindt dat je doorrijdt. En de ander (zoals deze dus) slecht omdat je niet vooruit denkt en rekening houdt met het onvoorspelbare gedrag van kinderen.
Top 5 China producten
pi_69906497
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat woordje geen moest weg inderdaad

Tja het blijven altijd lastige situaties, en helemaal omdat de ene examinator het een pluspunt vindt dat je doorrijdt. En de ander (zoals deze dus) slecht omdat je niet vooruit denkt en rekening houdt met het onvoorspelbare gedrag van kinderen.
Daar had ik nu dus last van. Deze kerel wou alles voorzichtig hebben, die van vorige keer vond dat het allemaal vlotter moest. Deze vond me bij kruispunten ook goed doorrijden, maar soms iets te goed. Terwijl de vorige mij bij kruispunten te voorzichtig vond, soms te voorzichtig.

Daarom dus weer net pech met deze instructeur. kan gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')