SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:37 schreef franklop het volgende:
zou je misschien de selecties onder de wedstrijden kunnen plaatsen? scheelt bij sommige zoek werkZal ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je mag natuuurlijk nog wel stemmenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:55 schreef Tommeke het volgende:
Heb deze fase op 2 punten niet gehaald
Bedankt voor de mensen die op mij gestemd hebben
Dat ga ik ook zeker nog doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar je mag natuuurlijk nog wel stemmen
Er is er dus toch nog één die het echt begrijpt en door het palmares heen kijkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef thewarrior82 het volgende:
Wedstrijd 7
marcodej
(Merckx wordt de vernieling ingereden door het klimgeweld van Gaul en Philipe Thys, die zonder WO I een nog langer palmares zou hebben gehad, profiteert daarvan en zorgt voor de winst)
Maar ik heb voor Wimderon gekozen omdat zijn team toch ervoor kan zorgen dat de eventuele schade in de bergen wordt beperkt, aangezien de Valk daarbij aanwezig is. En de tijdrit van Merckx zal normaal gesproken veel sterker zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is er dus toch nog één die het echt begrijpt en door het palmares heen kijkt.
Eindelijk iemand die niet alleen naar de namen kijkt, maar ook kijkt naar wat voor type renners het zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef thewarrior82 het volgende:
Wedstrijd 1
trxq
(mooie klimmersploeg die de Italianen de vernieling in rijden)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |