Na het lezen van wat reviews super super SUPER kut dat we Wild MotherFuckers hebben gemist. Zatox and Tatanka samen op 1 podium, dat is gewoon vragen om heerlijke stamp muziek

Om er trouwens maar een kleine 'lekker ouwe klapper' op te gooien. Hoorde daarnet de vakantiemix van bartman en mij van vorig jaar. En een van de eerste nummers is de Laser track van Prophet @ Defqon.
Wat een super sexy nummertje is het eigenlijk toch!
Misschien is het wel de herinnering aan de lasers, de afsluiting van een geweldig festival, de zomer. Ik weet het niet, maar elke keer als ik het nummer hoor blijft ik toch even hangen op de DefQon mainstage denkend aan de komende Defqon, de stages, de artiesten, de zon, de kicks en de bass.
GODVERDOMME WAT KRIJG JE ER TOCH ZIN VAN !
Om het trouwens maar heel even over HC te hebben (de link met HS en feestjes komt ook).
Ik heb van de week meerdere malen het filmpje van Noize supressor zijn Sonar zitten kijken. Wat een heerlijke machine, alleen de sensoren waarmee je zelf live muziek kunt maken is een prachtig concept (technisch als om te zien!). Ik denk (en durf zelfs te beweren dat ik VIND) dat dit iets wat een live-act nu daadwerkelijk speciaal maakt. Niet het editen van een kickje, basslijntje net wat anders te maken en alles in Ableton (of wat dan ook) op de laptop klaar te zetten en een half uurtje lang aan te zetten.
De Sonar is een daadwerkelijke toevoeging op de live-act en zal menig aantal mensen dat stukje nog harder laten gaan op het momenteel dat NS (voornamelijk Bike) mbv Sonar extra kracht aan de live-act geeft! En ik hoop zeker dat het door meerdere artiesten word overgenomen (ik zeg Hardstyle Masters, Donkeys!) en een nieuwe trend en maatstaaf neerzet waaraan livesets gemeten dienen te worden!
Overigens is zo een machine niet echt vernieuwend, dat zie en snap ik zelf ook wel. Maar het gebruik en de uitwerking ervan zal naar mijn mening alleen maar nog meer energie teweeg brengen !
Trouwens Jean MIchel Jarre heeft ook zo een soort 'machine'. Ik geloof dat het een Laser Harp is ofzoiets. Een registratie van een concert van hem
Na het zien van zulke beelden wil je zelf toch gewoon een feestje organiseren. Een kruising tussen DefQon/Decibel en een feest als Qlimax. De duitstere geweldige show met de hemel als je 'limít'!
En zo komt de circel weer rond, want The prophet zijn laser track zou zich naar mijn mening uitstekend lenen voor een show als die van JMJ!
@Rip (en meelurkend vriendinnetje

). Nog gefliciteerd trouwens met het samen gaan wonen ! We verwachten wel een kleine housewarming natuurlijk he
[ Bericht 52% gewijzigd door CrustyClown op 31-05-2009 13:58:54 ]