Kom op zeg...ga lekker pim pam petten ofzo...!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.
Meen je dat nou echt? Alle andere mensen glimlachten ook vriendelijk terwijl ze haar lieten staan. Moeten mensen echt zeggen wat ze van haar vinden in zo'n luchtige en vrolijke atmosfeer?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.
gezien je reacties, stijlfouten, foutieve of ontbrekende interpunctie en inhoudelijk falen zou ik je toch aanraden er wèl over na te denken. Als dit het beste is dat je hebt dan heb ik je godverdomme nog overschat ookquote:Op maandag 25 mei 2009 21:00 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
ik hoef niet zoals jou uren na te denken leeghoofd....
Gewoon ergens achteraf met haar gaan staan, Peter weet als geen ander hoe alles werkt, en alles werd geregistreerd door de camara.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraagWat had hij moeten doen toen duidelijk werd dat ze hem bloedserieus nam? Bot afwijzen, van zich afduwen?
Nou ik zeg: Prettig geregeld....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon ergens achteraf met haar gaan staan, Peter weet als geen ander hoe alles werkt, en alles werd geregistreerd door de camara.
Maar wat doet het ertoe, Peter moet achteraf ook bekennen dat hij het lullig vond, of niet Peter, ik weet niet of je ook een zusje hebt, maar zal jij het leuk vinden als jou zusje dit b.v. was overkomen terwijl de streamer alles mee kon genieten?? Want daar gaat het om, het was niet zomaar een geintje, hier worden Renate en ook Peter heus nog vaak aan herrinderd. Het is Internet he en youtube staat er vol van.
als je eerst een totaal misverstand creëert en met iemand's gevoelens speelt mag je op z'n minst eerlijk zijn en/of je excuses aanbieden. Eerst vragen of ze verliefd op 'm is en wil batsen en zoenen en dan een kutsmoes bedenken en het weglachen is nogal laag en dat kun je niet vergelijken met een casual gesprek over koetjes en kalfjes.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Alle andere mensen glimlachten ook vriendelijk terwijl ze haar lieten staan. Moeten mensen echt zeggen wat ze van haar vinden in zo'n luchtige en vrolijke atmosfeer?
Nou ik zei toch ook gewoon.. NU EFFE NIET..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Alle andere mensen glimlachten ook vriendelijk terwijl ze haar lieten staan. Moeten mensen echt zeggen wat ze van haar vinden in zo'n luchtige en vrolijke atmosfeer?
Groeien je haren alweer?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom op zeg...ga lekker pim pam petten ofzo...!
Volgens mij werd jij ook wel veel gepest op school vroeger of niet. Je herkent je aardig in het verhaal ben ik bang...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
als je eerst een totaal misverstand creëert en met iemand's gevoelens speelt mag je op z'n minst eerlijk zijn en/of je excuses aanbieden. Eerst vragen of ze verliefd op 'm is en wil batsen en zoenen en dan een kutsmoes bedenken en het weglachen is nogal laag en dat kun je niet vergelijken met een casual gesprek over koetjes en kalfjes.
Ik herken dat gedrag echt wel uit m'n jeugd en het was gewoon getreiter. Frappant ook dat VOORAL de vrouwen hier in zijn verhaal trappen.
Dom antwoord hoor, dit is een normale discussie maar blijkbaar kan jij dat niet, en wil je er met een geintje of wat dan ook van afmaken, ik kan dan wel vrolijk wezen maar als je al mijn posten had gelezen dan weet je ook wel dat ik een klein beetje gelijk hebt.quote:
Dat zeg ik; je deed het om aandacht te krijgen. Doelbewust. En Renate was collateral damage.quote:
Ja maar die moeten er weer afquote:
omdat het zo leuk is om in een slachtoffer rol te gaan zitten...snap dat nouquote:Op maandag 25 mei 2009 21:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou ik zei toch ook gewoon.. NU EFFE NIET..
waarom kan een ander dat niet dan?
Maar hij heeft helemaal geen verhaal, hij zit maar te ageren hierquote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
als je eerst een totaal misverstand creëert en met iemand's gevoelens speelt mag je op z'n minst eerlijk zijn en/of je excuses aanbieden. Eerst vragen of ze verliefd op 'm is en wil batsen en zoenen en dan een kutsmoes bedenken en het weglachen is nogal laag en dat kun je niet vergelijken met een casual gesprek over koetjes en kalfjes.
Ik herken dat gedrag echt wel uit m'n jeugd en het was gewoon getreiter. Frappant ook dat VOORAL de vrouwen hier in zijn verhaal trappen.
ik trap er niet in....ventjes zoals peter eet ik voor ontbijtquote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou heb alles wel gelezen maar aangezien mijn pc niet de aller snelste is laat ik het quoten uit de vorige pagina's even achterwege als je het niet erg vind...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik krijg geen antwoorden daarom zou het dus handig zijn als je terug leest.
Dat viel wel mee. Ik ben weleens gepest, maar niet veel ofzo. Maar dat wil niet zeggen dat ik pestkoppengedrag niet herken. En met deze post van je geef je het nog toe ook. Je was op school de bully en dat ben je nog steeds. Overigens zou ik me er niet voor schamen gepest te zijn hoor. Ik zou me eerder doodschamen als ik de bully zou zijn geweest op school. Maar als jij daar trots op wil zijn moet je dat vooral zijn. En vooral iedereen die op school weleens gepest is belachelijk maken. Daarmee krijg je veel medestandersquote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef TheBunkerboy het volgende:
Volgens mij werd jij ook wel veel gepest op school vroeger of niet. Je herkent je aardig in het verhaal ben ik bang...
open er een topic over.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef bbgirltje het volgende:
Zullen we het ook eens over de andere bewoners hebben?
precies helemaal mee eensquote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef marijon het volgende:
Ik heb zo'n idee, dat Renate zich nu rot zit te lachen.
Eindelijk positieve aandacht voor haar, en een ander die hier afgezeken word.
Kom op zeg, wat een onzin allemaal.
Iedereen had een bakkie op die avond.
En vertel me nou niet dat Renate zo naief is, dat ze het niet door had, dat het een geintje was.
als je ooit genoeg kermissen hebt geopend kun je een nieuwe kopenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nou heb alles wel gelezen maar aangezien mijn pc niet de aller snelste is laat ik het quoten uit de vorige pagina's even achterwege als je het niet erg vind...
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nou heb alles wel gelezen maar aangezien mijn pc niet de aller snelste is laat ik het quoten uit de vorige pagina's even achterwege als je het niet erg vind...
en dat zeg jijquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald.. En toevallig liep deze een beetje anders af dan normaal. Niemand kon van te voren weten dat Renate echt verliefd was en dus zo zou reageren. Tip aan Renate, misschien moet ze eens wat sterker in d'r schoenen staan, anders hou je dit soort dingen en loopt iedereen over je heen.
Kijk eens, nog iemand die de schuld in andermans schoenen probeert te schuivenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald.. En toevallig liep deze een beetje anders af dan normaal. Niemand kon van te voren weten dat Renate echt verliefd was en dus zo zou reageren. Tip aan Renate, misschien moet ze eens wat sterker in d'r schoenen staan, anders hou je dit soort dingen en loopt iedereen over je heen.
ik vond jou nu niet overkomen als een sterke persoonlijkheid...meer het tiepje van ''ow we hebben een slachtoffer en vooral met zn alle bashen zodat ik buiten schot blijf''quote:
Ow. dus het was niet jouw eigen onzekerheid die maakte dat je het nodig vond om over een anders rug er beter op te komen. Degene die het geintje uithaalde die reageert hier en heb ik al eerder gezegd het was niet handig, best kinderachtig maar hij reageert. Maar meelachers die nooit wat zelf doen maar wel altijd bij het vuur aanwezig zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
want???????quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
OMG het zijn écht allemaal vrouwen die het eens zijn met Peter
En die gaan allemaal janken als het ze zelf overkomt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrouwelijk geslacht hoger had ingeschat
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald..
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ow. dus het was niet jouw eigen onzekerheid die maakte dat je het nodig vond om over een anders rug er beter op te komen. Degene die het geintje uithaalde die reageert hier en heb ik al eerder gezegd het was niet handig, best kinderachtig maar hij reageert. Maar meelachers die nooit wat zelf doen maar wel altijd bij het vuur aanwezig zijn
ik had verwacht dat jullie door dat gemaakte lachje en z'n guido-face heen zouden kijken. maar dat is dus niet het geval. Dan is het niet zo gek dat vrouwen altijd klagen dat mannen misbruik van ze makenquote:
Nou Danny, ik ben het niet met Peter eens, en had dat al vrijdagavond toen dat geintje aan de gang was al gepost dus dat,quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
Heb je The Bunker wel gezien, of alleen even de afterparty gekeken om hier lekker te zeuren? Met z'n allen lopen bashen, yeah right! Ik denk dat ik in The Bunker de eerste was die Renate recht in d'r gezicht heb gezegt dat ik haar niet aardig vond. En ik heb haar zeker niet lopen treiteren. Puur alleen m'n mening gegeven.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond jou nu niet overkomen als een sterke persoonlijkheid...meer het tiepje van ''ow we hebben een slachtoffer en vooral met zn alle bashen zodat ik buiten schot blijf''
Ik voel me niet aangesproken, mag dat?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
Jeroen is al naar Frankrijk ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef loes39 het volgende:
peter of amber is jeroen al naar frankrijk??
en komt die ook nog een keer op fok??
niet op volwassen leeftijd hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald.
meisje meisje...ik heb je gevolgd......dus blaas maar niet zo hoog van de toren...daar kwam je in de bunker miss mee weg maar dit is de echte wereldquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Heb je The Bunker wel gezien, of alleen even de afterparty gekeken om hier lekker te zeuren? Met z'n allen lopen bashen, yeah right! Ik denk dat ik in The Bunker de eerste was die Renate recht in d'r gezicht heb gezegt dat ik haar niet aardig vond. En ik heb haar zeker niet lopen treiteren. Puur alleen m'n mening gegeven.
Hahaha nee je zou je leven maar moeten eindigen als oprichter van een forum die alleen maar online 'vrienden' heeft omdat ze hem in het 'echte' leven niet konden uitstaan....Maar ja ik snap wel dat je dan een forum opricht hoor net als ieder ander.... zo zien ze je tenminste niet ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Ik ben weleens gepest, maar niet veel ofzo. Maar dat wil niet zeggen dat ik pestkoppengedrag niet herken. En met deze post van je geef je het nog toe ook. Je was op school de bully en dat ben je nog steeds. Overigens zou ik me er niet voor schamen gepest te zijn hoor. Ik zou me eerder doodschamen als ik de bully zou zijn geweest op school. Maar als jij daar trots op wil zijn moet je dat vooral zijn. En vooral iedereen die op school weleens gepest is belachelijk maken. Daarmee krijg je veel medestanders
Wat zul jij als eenzaam, oud, kinderloos, onbekend mannetje sterven zeg
Ervaring??quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jullie door dat gemaakte lachje en z'n guido-face heen zouden kijken. maar dat is dus niet het geval. Dan is het niet zo gek dat vrouwen altijd klagen dat mannen misbruik van ze maken
Tussen het er mee eens zijn, of er op een bepaalt niveau begrip voor op kunnen brengen in die situatie, zit wat mij betreft nog best een groot verschil.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jullie door dat gemaakte lachje en z'n guido-face heen zouden kijken. maar dat is dus niet het geval. Dan is het niet zo gek dat vrouwen altijd klagen dat mannen misbruik van ze maken
hele peter kan me niet schelen vond hem in the bunker helemaal niks maar om nou te zeggen dat die zijn excuses aan renate moet geven dat slaat nergens opquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens mij red ik het prima in "de echte wereld". Ik ben zoals ik ben en hoef me niet op een forum anders voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. In tegenstelling tot anderen.....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
meisje meisje...ik heb je gevolgd......dus blaas maar niet zo hoog van de toren...daar kwam je in de bunker miss mee weg maar dit is de echte wereld
ok dank je welquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Jeroen is al naar Frankrijk ja.
En of ie nog op FOK! komt, geen idee..
binnen de bunker klopt dat. bij het eindfeest deed je dan ook alleen maar met Peter mee om haar de grond in te trappen en te laten zien hoeveel je haar wel niet haat.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Heb je The Bunker wel gezien, of alleen even de afterparty gekeken om hier lekker te zeuren? Met z'n allen lopen bashen, yeah right! Ik denk dat ik in The Bunker de eerste was die Renate recht in d'r gezicht heb gezegt dat ik haar niet aardig vond. En ik heb haar zeker niet lopen treiteren. Puur alleen m'n mening gegeven.
Heeeey topper....ook eventjes komen knallen hier?? Gezellig zo'n blokje om toch? Beetje bijgekomen al van t weekend?';-)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Volgens mij red ik het prima in "de echte wereld". Ik ben zoals ik ben en hoef me niet op een forum anders voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. In tegenstelling tot anderen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |