quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef Hagelkaas het volgende:
Omdat dit topic mijn interesse heeft gewekt besloot ik op onderzoek uit te gaan. Ik ben naar de bierfabriek gegaan waar verschillende merken bier werden gemaakt, en dit was mijn schokkende en verklarende ontdekking:
Binnen in de bierfabriek:
[ afbeelding ]
Dit verklaarde natuurlijk al een heleboel. Maar de écht schokkende (en eigenlijk logische) ontdekking kwam pas toen ik naar de achterkant van de fabriek liep:
[ afbeelding ]!!
Tot zover mijn verslag.
Groetjes!
Net zoiets als dit dus:quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef Hagelkaas het volgende:
Omdat dit topic mijn interesse heeft gewekt besloot ik op onderzoek uit te gaan. Ik ben naar de bierfabriek gegaan waar verschillende merken bier werden gemaakt, en dit was mijn schokkende en verklarende ontdekking:
[ afbeelding ]
Dit verklaarde natuurlijk al een heleboel. Maar de écht schokkende (en eigenlijk logische) ontdekking kwam pas toen ik naar de achterkant van de fabriek liep:
[ afbeelding ]!!
Tot zover mijn verslag.
Groetjes!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Net zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Veltins, en dat is tenminste ook niet zo'n paupermerkquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef star_gazer het volgende:
LIDL-bier is anders nog best te zuipen, dat Grafenwalder ofzo. Vooral die 'strong' variant is lekker.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]![]()
Ja, maar dan Grolsch in plaats van Heineken
Meesterlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
Tot zover mijn verslag.
Groetjes!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
Tot zover mijn verslag.
Groetjes!
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
Tot zover mijn verslag.
Groetjes!
Rot toch op met je gore Warsteiner, ik ben een Nijmegenaar en jij bent geen mens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef fathank het volgende:
Grolsch
Warsteiner
Bavaria is geen bier. Dat is bocht. Je zegt zeker ook "ons pap en ons mam".
Brabant. Ik mag hopen dat als Kim Jong Il een kernkop over heeft dat hij dat ding op Brabant gooit.
Nijmegenaren, die zijn wel van het ergste soortquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rot toch op met je gore Warsteiner, ik ben een Nijmegenaar en jij bent geen mens.
Bavaria pwnd alle andere bieren.
[ afbeelding ]
quote:
daarom is die troep ook zo goedkoop zeker...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Rot toch op met je gore Warsteiner, ik ben een Nijmegenaar en jij bent geen mens.
Bavaria pwnd alle andere bieren.
[ afbeelding ]
Zo goedkoop is het ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:27 schreef brascoo het volgende:
[..]
daarom is die troep ook zo goedkoop zeker...
haast net zo goedkoop als schutter bier.
echt lekker bier is hertog jan of brand
Fathank, zonder hoofdletter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nijmegenaren, die zijn wel van het ergste soort. Totaal geen eigen identiteit, behalve dat ze een "studenten"stad zijn
.
Blijf AUB aan die kant van de Waal.
Dan drink je toch dat gore Bavaria kneus!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef faun het volgende:
Euroshopper bier kost ruim tien euro per 24 blikken en is nooit in de reclame. Dus je hebt dan 12 liter bier waar weinig smaak aan zit maar omdat het euroshopper is en je daarmee denkt goedkoop uit te zijn accepteer je het.
een kratje van 12 Bavaria is vaak in de reclame en is qua smaak veel beter en kost in de reclame 2 kratjes voor 6 euro of ooit 3 voor 10 euro. Maar 3 kratjes is 11,88 liter dus als mensen denken dat Euroshopper bier goedkoop is komen ze bedrogen uit.
Klacht= Euroshopper bier is kankuhduur.
Heb gisteren voor het eerst Bavaria gedronken, dat beviel best goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan drink je toch dat gore Bavaria kneus!
Klein Kickje!
Serveren ze dat ook gewoon in de normale café's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Holger is veel goedkoper maar daar zijn de bovenkant van de flesjes van verroest
Overigens is bier sowieso niet heel duur dus haal gewoon A-merken. Gulpener en Alfa
Holger nog nooit gezien in cafe's. Raad het uitbaters ook niet aan mits ze processen aan hun broek willen hebben. De kratjes kun je bij de Plus kopen voor een eurie of vier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Serveren ze dat ook gewoon in de normale café's?
Sinds wanneer is Alfa een A merk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Holger is veel goedkoper maar daar zijn de bovenkant van de flesjes van verroest
Overigens is bier sowieso niet heel duur dus haal gewoon A-merken. Gulpener en Alfa
KLEIN? Dit topic is gvd 3 jaar oud.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan drink je toch dat gore Bavaria kneus!
Klein Kickje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |