abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69405455
Stel de PVV was aan de macht als grootste partij vlak voor de kredietcrisis en ze zouden een coalitie vormen met Verdonk en andere lamzakken dan zou Nederland echt anaal geneukt zijn economisch gezien.
pi_69405522
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef D-Flying het volgende:
IF IQ LESS THAN 50 STEM(PVV)

ELSE STEM(PVDA)
Ik heb een IQ van 128 (officieel gemeten) en stem waarschijnlijk op PVV.

Niet zozeer dat ik eens ben met de (meeste) uitspraken van de heer Wilders, maar meer als anti-stem omdat ik het huidige kabinet een slap zooitje vind.

En oh ja, maar vader is een allochtoon
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69405557
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet zozeer dat ik eens ben met de (meeste) uitspraken van de heer Wilders, maar meer als anti-stem omdat ik het huidige kabinet een slap zooitje vind.

En oh ja, maar vader is een allochtoon
''Na de voltooiing van zijn mavo- en havo-opleiding aan het R.K. St. Thomas College in Venlo, volgde Wilders een opleiding bij de Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam en werkte hij twee jaar in Israël. Ook haalde hij een aantal deelcertificaten voor rechtsgeleerdheid bij de Open Universiteit.''

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders

pi_69405657
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:27 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

''Na de voltooiing van zijn mavo- en havo-opleiding aan het R.K. St. Thomas College in Venlo, volgde Wilders een opleiding bij de Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam en werkte hij twee jaar in Israël. Ook haalde hij een aantal deelcertificaten voor rechtsgeleerdheid bij de Open Universiteit.''

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders

Your point being....?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 02:10:48 #105
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_69405854
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Your point being....?
Dat Geert Wilders eigenlijk een hele normale man is, met een toch wel gemiddeld opleidingsniveau. Ten minste, dat is wat ik erin zie.

Wat de meerderheid van de fok!kers ziet is een pauper omdat hij niet minimaal op Harvard heeft gezeten (zoals zij) en een IQ van over de 160 heeft.
Lamp oil? Rope? BOMBS? You want it?
pi_69411009
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 02:10 schreef Morshu het volgende:

[..]

Dat Geert Wilders eigenlijk een hele normale man is, met een toch wel gemiddeld opleidingsniveau. Ten minste, dat is wat ik erin zie.

Wat voor mij nog een reden is om niet op hem te stemmen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:23:17 #107
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_69412030
quote:

[..]

quote:

[..]
Je kunt ook gewoon blanco stemmen.
pi_69412296
Ik stem er weer op, net als de vorige keer. Mijn vader zei nog 'Daar bereik je niks mee, hij krijgt toch bijna geen stemmen.' Hij stemt op het CDA.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:36:58 #109
167595 mirved
Infobesitas
pi_69412386
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:17 schreef Muzz_ het volgende:
Stel de PVV was aan de macht als grootste partij vlak voor de kredietcrisis en ze zouden een coalitie vormen met Verdonk en andere lamzakken dan zou Nederland echt anaal geneukt zijn economisch gezien.
Ja mensen die van de VVD afkomen zullen vast niets weten over de economie
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:42:33 #110
167595 mirved
Infobesitas
pi_69412535
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:34 schreef Zaith het volgende:

[..]

De intelligentie druipt er inderdaad van af.

Leuk dat je het probeerde.
Sterke argumenten weer.

Leuk dat je het probeerde
pi_69415844
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef mirved het volgende:

[..]

Ja mensen die van de VVD afkomen zullen vast niets weten over de economie
Sorry hoor deze moet even.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:38:59 #112
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69416214
pvv
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:20:31 #113
72818 -Muse-
Veritas
pi_69423565
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:

[..]

je durft geen eens naar buiten
bang dat je door je kop woord geschoten
bij mij moet je niet in me buurt komen
wantmaak je af

De ironie
Daar zijn ze goed in!
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:50:23 #114
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69449628
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:42 schreef mirved het volgende:

[..]

Sterke argumenten weer.

Leuk dat je het probeerde
Heb jij de quote soms niet gelezen?
Daar heb ik toch duidelijk wat stomzinnigs in bold gezet waarna dat tesamen met mijn reactie eigenlijk al duidelijk stelt dat argumenteren zinloos is.

Get your facts straight en stem dan pas. Iedereen die op de PVV stemt puur omdat zij tegen 'moslims' zijn omdat zij wat problemen hebben met Marokkaanse hangjongeren moeten gewoon eens wat intelligentie gaan zoeken.

Hebben jullie uberhaupt gelezen wat Wilders allemaal al heeft gedaan voor onze 'leuke' samenleving?
En wat zijn plannen zijn?

Want jullie verkondigen wel steeds heel leuk dat wij eens zaken moeten gaan argumenteren, maar het zeggen van "Wilders gaat wat doen", "Wilders is hoop, "Anti stem", "ik heb een IQ van 128" is blijkbaar wel acceptabel? Nou, goed hoor. Goede argumentaties.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
pi_69449712
Daarom ben ik tegen meer directe democratie.
  Forum Admin woensdag 27 mei 2009 @ 13:21:12 #116
232445 crew  Specularium
pi_69452568
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef Registratiedienst het volgende:
Daarom ben ik tegen meer directe democratie.
Geert ook, komt goed uit.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:25:46 #117
167595 mirved
Infobesitas
pi_69452707
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:50 schreef Zaith het volgende:

[..]

Heb jij de quote soms niet gelezen?
Daar heb ik toch duidelijk wat stomzinnigs in bold gezet waarna dat tesamen met mijn reactie eigenlijk al duidelijk stelt dat argumenteren zinloos is.

Ah dus iets in bold zetten is argumentatie waarom dat stompzinnig is?

Sinds wanneer zijn in NL mannen en vrouwen niet bij het recht gelijk?
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:27:36 #118
69994 seto
-|||--------|||-
pi_69452772
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef D-Flying het volgende:
IF IQ LESS THAN 50 STEM(PVV)

ELSE STEM(PVDA)
lol nerd
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:29:49 #119
3542 Gia
User under construction
pi_69452833
TS is wel een (hyves) vriendje van Geert?
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:32:37 #120
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:37:04 #121
69994 seto
-|||--------|||-
pi_69453026
quote:
OH GOD WAT IS DIT IK HEB GEENEENS
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_69453190
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Dayshine het volgende:

[..]

Laten we eens even een blik werpen op wat de PVV zoal in petto heeft voor ons koude kikkerlandje:

- * 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)

Nou nou dat is me nogal wat. En heeft Wilders dit ook laten doorrekenen door het CPB bijvoorbeeld?

Nee, dat heeft hij dus niet, Wilders vertikt het om zijn plannen te laten toetsen op realisme, in plaats van alleen maar populistische ideeën te spuien.

-Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

Haha, ja laten we het volgens de amerikaanse manier gaan doen, want dat werkt zo goed toch?

- Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Hier heb je je voorbeeld van hoe deze mensen minder rechten krijgen. Als joden een buitenlandse rabbijn willen laten preken, of voor welk ander geloof dan ook, dan is dat prima. Maar zodra het de Islam betreft is het fout,

- Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
- Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen

Hij wil deze mensen gewoon minder rechten geven op basis van hun geloof. En weet je waar dat op lijkt?
Op de opkomst van Hitler.
Hitler vond men eerst ook wel een toffe peer, de joden waren een perfecte zondebok voor het financiële leed dat heerste na de eerste wereldoorlog. En wat zeiden de Duitsers naderhand ook alweer?

Ich habe es nicht gewusst

Laten we nou zorgen dat dit niet gebeurd in Nederland. Baseer je stem niet op populistische ideeën die realistisch gezien nooit haalbaar zijn. En bovenal; geef Wilders niet de kans om Nederland tot een verdeeld land te maken, waarin je minder waard bent op basis van je geloof.
Als je het huidige politieke systeem niks vind, prima, stem dan gewoon niet.

Edit: plaatje weggehaald, wat beter genuanceerd.
maar moslims zijn ook eng

denk maar aan 9 september, madrid, londen, taliban, darfur, gaza, iran, irak. de enige positieve moslimgemeenschap in de wereld is toch wel dubai. das best weinig.

ow ja meer dan 50% van gevangenen is marokkaan of anderszins komend uit moslim gezin (zelf zijn ze meestal nep-moslim)

conclusie: moslims zijn eng!!!

tjsa als joden in 1925 terroristische aanslagen pleegden had je vergelijking wel effect.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:43:47 #123
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_69453216
`16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers.`

Natuurlijk niet doorberekend door het CPB.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:45:07 #124
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69456938
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef mirved het volgende:

[..]

Ah dus iets in bold zetten is argumentatie waarom dat stompzinnig is?

Sinds wanneer zijn in NL mannen en vrouwen niet bij het recht gelijk?
Het punt is dat ze juist wel bij recht GELIJK zijn, maar als ze niet gelijk zijn bij 'bijvoorbeeld' een Marokkaanse familie, dan heeft dat niets met de religie te maken. Dat heet cultuur. Aangezien zij iets anders gewent zijn. Dat hoeft nog niet goed te wezen en daar ben ik het oprecht mee eens, maar de cultuur is niet de religie.

Daarintegen zijn ze bij de meeste hedendaagse buitenlandse families tegenwoordig wel gelijk en gemoderniseerd, net zoals hier in Nederland. En is het alleen maar nog stompzinniger er een punt van te maken. Echter gaat het Wilders niet alleen om de 'extremisten', zoals hij soms verkondigd. Want elders verkondigd hij dat de gehele Islamitische gemeenschap fout is.

Als jullie geen onderscheid kunnen maken tussen cultuur en religie, ja, dan zijn jullie falers en vind ik het hopeloos een discussie aan te gaan.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:00:14 #125
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_69457462
Rechtstreeks van Geert zijn hyve .

hoj
ik ben met een vriendin rondje nederland geweesd een van die grote steden was leiden.
ik werd met de nues op de feiten geduwd.
savonds lijkt het chicago wel.en wat zach ik
veel groepen moslims jongeren.
ook wel nederlandse juegd maar die groepen was echt niet normaal als je buiten staat te wachten op een taxie het was net of die na 12 00 savonds uit hun holen kropen.
en als nederlandse is het daar echt niet prettich om zich buiten te bewegen
scheldpartijen uitgescholde worden voor hoer enz.
vind het heel erg jammer dat het zo moet gaan wand ik wil toch ook wel eens mijn eigen land kunnen verkennen zonder dit allemaal.
heb daarna overdag met een paar mensen daar gesproken en ze zijden allemaal we zijn het niet zat maar spuugzat.en gaan zeker pvv stemmen anders hebben wij over 10 jaar geen leven meer hier in nederland en het word steeds erger
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')