Ik heb een IQ van 128 (officieel gemeten) en stem waarschijnlijk op PVV.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef D-Flying het volgende:
IF IQ LESS THAN 50 STEM(PVV)
ELSE STEM(PVDA)
''Na de voltooiing van zijn mavo- en havo-opleiding aan het R.K. St. Thomas College in Venlo, volgde Wilders een opleiding bij de Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam en werkte hij twee jaar in Israël. Ook haalde hij een aantal deelcertificaten voor rechtsgeleerdheid bij de Open Universiteit.''quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 128 (officieel gemeten) en stem waarschijnlijk op PVV.
Niet zozeer dat ik eens ben met de (meeste) uitspraken van de heer Wilders, maar meer als anti-stem omdat ik het huidige kabinet een slap zooitje vind.
En oh ja, maar vader is een allochtoon
Your point being....?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:27 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
''Na de voltooiing van zijn mavo- en havo-opleiding aan het R.K. St. Thomas College in Venlo, volgde Wilders een opleiding bij de Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam en werkte hij twee jaar in Israël. Ook haalde hij een aantal deelcertificaten voor rechtsgeleerdheid bij de Open Universiteit.''
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
![]()
![]()
Dat Geert Wilders eigenlijk een hele normale man is, met een toch wel gemiddeld opleidingsniveau. Ten minste, dat is wat ik erin zie.quote:
Wat voor mij nog een reden is om niet op hem te stemmen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:10 schreef Morshu het volgende:
[..]
Dat Geert Wilders eigenlijk een hele normale man is, met een toch wel gemiddeld opleidingsniveau. Ten minste, dat is wat ik erin zie.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 128 (officieel gemeten) en stem waarschijnlijk op PVV.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet zozeer dat ik eens ben met de (meeste) uitspraken van de heer Wilders, maar meer als anti-stem omdat ik het huidige kabinet een slap zooitje vind.
Ja mensen die van de VVD afkomen zullen vast niets weten over de economiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:17 schreef Muzz_ het volgende:
Stel de PVV was aan de macht als grootste partij vlak voor de kredietcrisis en ze zouden een coalitie vormen met Verdonk en andere lamzakken dan zou Nederland echt anaal geneukt zijn economisch gezien.
Sterke argumenten weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:34 schreef Zaith het volgende:
[..]
![]()
De intelligentie druipt er inderdaad van af.
Leuk dat je het probeerde.
Sorry hoor deze moet even.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef mirved het volgende:
[..]
Ja mensen die van de VVD afkomen zullen vast niets weten over de economie
Daar zijn ze goed in!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
je durft geen eens naar buiten
bang dat je door je kop woord geschoten
bij mij moet je niet in me buurt komen
wantmaak je af
De ironie![]()
Heb jij de quote soms niet gelezen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:42 schreef mirved het volgende:
[..]
Sterke argumenten weer.
Leuk dat je het probeerde
Geert ook, komt goed uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef Registratiedienst het volgende:
Daarom ben ik tegen meer directe democratie.
Ah dus iets in bold zetten is argumentatie waarom dat stompzinnig is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:50 schreef Zaith het volgende:
[..]
Heb jij de quote soms niet gelezen?
Daar heb ik toch duidelijk wat stomzinnigs in bold gezet waarna dat tesamen met mijn reactie eigenlijk al duidelijk stelt dat argumenteren zinloos is.
lol nerdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef D-Flying het volgende:
IF IQ LESS THAN 50 STEM(PVV)
ELSE STEM(PVDA)
maar moslims zijn ook engquote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Laten we eens even een blik werpen op wat de PVV zoal in petto heeft voor ons koude kikkerlandje:
- * 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
Nou nou dat is me nogal wat. En heeft Wilders dit ook laten doorrekenen door het CPB bijvoorbeeld?
Nee, dat heeft hij dus niet, Wilders vertikt het om zijn plannen te laten toetsen op realisme, in plaats van alleen maar populistische ideeën te spuien.
-Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Haha, ja laten we het volgens de amerikaanse manier gaan doen, want dat werkt zo goed toch?![]()
- Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Hier heb je je voorbeeld van hoe deze mensen minder rechten krijgen. Als joden een buitenlandse rabbijn willen laten preken, of voor welk ander geloof dan ook, dan is dat prima. Maar zodra het de Islam betreft is het fout,
- Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
- Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Hij wil deze mensen gewoon minder rechten geven op basis van hun geloof. En weet je waar dat op lijkt?
Op de opkomst van Hitler.
Hitler vond men eerst ook wel een toffe peer, de joden waren een perfecte zondebok voor het financiële leed dat heerste na de eerste wereldoorlog. En wat zeiden de Duitsers naderhand ook alweer?
Ich habe es nicht gewusst
Laten we nou zorgen dat dit niet gebeurd in Nederland. Baseer je stem niet op populistische ideeën die realistisch gezien nooit haalbaar zijn. En bovenal; geef Wilders niet de kans om Nederland tot een verdeeld land te maken, waarin je minder waard bent op basis van je geloof.
Als je het huidige politieke systeem niks vind, prima, stem dan gewoon niet.
Edit: plaatje weggehaald, wat beter genuanceerd.
Het punt is dat ze juist wel bij recht GELIJK zijn, maar als ze niet gelijk zijn bij 'bijvoorbeeld' een Marokkaanse familie, dan heeft dat niets met de religie te maken. Dat heet cultuur. Aangezien zij iets anders gewent zijn. Dat hoeft nog niet goed te wezen en daar ben ik het oprecht mee eens, maar de cultuur is niet de religie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef mirved het volgende:
[..]
Ah dus iets in bold zetten is argumentatie waarom dat stompzinnig is?
Sinds wanneer zijn in NL mannen en vrouwen niet bij het recht gelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |