Sarcasme herkennen lastig hé jongensquote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
PVV-stemmer die in caps lock typt. Typisch weer.
Ik stem zelf ook op de VVD, maar vrijwel alle kappers, slagers en horecabazen stemmen VVD. Elke politieke partij heeft wel wat lager opgeleide leden, maar met name de SP en de PVV maken het wat dat betreft wel heel erg bont.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ach, dat volk stemt ook op de Pvda.
Wij van de VVD hebben tenminste nog een ballotage. Als je niet een Cohiba van een Partagas kunt onderscheiden, heb je bij ons niets te zoeken.
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen lageropgeleiden met een bloeiende eigen zaak, en Pvda stemmende uitvreters.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik stem zelf ook op de VVD, maar vrijwel alle kappers, slagers en horecabazen stemmen VVD. Elke politieke partij heeft wel wat lager opgeleide leden, maar met name de SP en de PVV maken het wat dat betreft wel heel erg bont.
De meeste arbeiders stemmen op de PvdA als je het mij vraagt. Met de SP als goede tweede. Maar het klopt dat een uitvreter niet snel op de VVD zal stemmenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen lageropgeleiden met een bloeiende eigen zaak, en Pvda stemmende uitvreters.
Dat geeft al aan dat de VVD een sociale partij is, met een goed zicht op de landsproblematiek.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
De meeste arbeiders stemmen op de PvdA als je het mij vraagt. Met de SP als goede tweede. Maar het klopt dat een uitvreter niet snel op de VVD zal stemmen.
En trolls. Een hoop trolls.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:25 schreef Provinciaal het volgende:
Volgens mij zitten er sowieso alleen paupers en domme pubers op hyves, maarja.
even offtopic:quote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef Bredewout92 het volgende:
..het soort volk dat elke zaterdag de frituur heeft aan staan en die vaak niets meer hebben dan een kader diploma...
Volgens mij is dat een of andere richting binnen het VMBO, wat vroeger dus VBO en MAVO apart was.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
even offtopic:
wat is een kaderdiploma..?
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JA HET IS ALLEMAAL PROPAGANDA VAN DE LINKSE KERK IEDEREEN IS TEGEN ONS WEG MET DE ELITE KUTMOSLIMS ZE PIKKEN ONZE BANEN IN EN WEIGEREN TE WERKENN
Arbeiders houden het land niet draaiende, dat doen de ´denkers´ net zo goed. Het gaat gewoon niet zonder elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Morshu het volgende:
Mensen doen over het algemeen erg neerbuigend tegenover "lager opgeleide personen", maar zij zijn wel (op de echte beroeps uitkeringstrekker na) degene die het echte fysieke werk verrichten om het land draaiende de houden, natuurlijk zijn er ook leidinggevenden nodig, maar met alleen 'planningen' en 'jaaropgaven' maken is nog nooit een koelkast in elkaar gezet (om maar iets te noemen).
Je zou dus aan de ene kant zeggen dat zij het hart van het land zijn, en dus eigenlijk vanzelfsprekend ook hun stem mogen geven, aangezien zij weten hoe het echt, "down under" eraan toe gaat.
Aan de andere kant zijn het niet voor niets lageropgeleiden, er zullen er best bijzitten die gewoon lui waren in hun schooltijd en een aantal verkeerde beslissingen genomen hebben in hun leven, maar voor de rest een redelijke intelligentie bezitten. maar over het algemeen zijn het, plat gezegd "domme schapen" (lees: sjonnies).
Dilemma, dilemma...
DEY TUK OUR JUBS!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JE SNAPT HET NIET HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE GROTE GRAAIERS EN BAK ELLENDE DIE DE HARDWERKENDE BURGER NIET BELONEN
Heb je helemaal gelijk in, ik had het beter moeten verwoorden. Bedoelde meer iets in de trant van: "Er zijn meer arbeiders dan leidinggevenden", dus ook qua stemmen hebben zij eigenlijk de meeste macht. Al blijft het natuurlijk een synergie in de praktijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Arbeiders houden het land niet draaiende, dat doen de ´denkers´ net zo goed. Het gaat gewoon niet zonder elkaar.
Helaas mogen deze domme mensen inderdaad ook stemmen. Ik zou een soort algemene kennistest wel iets vinden voordat iemand mag stemmen. Zo filter je de achterlijke mongolen die niet verder komen dan bijv. ´ik stem Wilders, want alle moslims zijn kut´ enz. eruit.
Maar goed dan roept iedereen weer fascisme, dictatuur enz
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik kan zeker begrijpen dat iemand dat niet leuk vindt. Alhoewel ik zelf niet gelovig ben (maar laten we het daar maar niet overhebben) Maar ik ben hier niet om vrienden te maken en iedereen tevreden te houden. Als er iets een slechte invloed heeft op onze huidige maatschappij dan mag daar best iets van gezegd worden. Overigens plaatste ik dat plaatje gewoon als comedy net als die andere. Omdat de OP verder ook niet al te serieus was met die plaatjes. Ik neem aan dat meeste mensen toch wel zullen begrijpen dat je zulke dingen met een korreltje zout moet nemen. De islam hoeft echt niet vernietigtte worden maar er moet wel degelijk minder gepikt worden van bepaalde mensen. Hier in Nederland worden vrouwen gelijk behandeld bijvoorbeeld als je je daar niet in kan vinden moet je hier niet zijn en je al helemaal niet achter je geloof verschuilen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Als je het huidige politieke systeem niks vind, prima, stem dan gewoon niet.
Edit: plaatje weggehaald, wat beter genuanceerd.
LOGIC ERRORquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef D-Flying het volgende:
IF IQ LESS THAN 50 STEM(PVV)
ELSE STEM(PVDA)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |