abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 22:26:30 #76
167595 mirved
Infobesitas
pi_69400054
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

PVV-stemmer die in caps lock typt. Typisch weer.
Sarcasme herkennen lastig hé jongens
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 25 mei 2009 @ 22:50:43 #77
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_69401218
''Wilders durft tenminste te zeggen wat hij denkt!!!!1!1!!!''
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
pi_69401370
Ach, dat volk stemt ook op de Pvda.

Wij van de VVD hebben tenminste nog een ballotage. Als je niet een Cohiba van een Partagas kunt onderscheiden, heb je bij ons niets te zoeken.
pi_69401606
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ach, dat volk stemt ook op de Pvda.

Wij van de VVD hebben tenminste nog een ballotage. Als je niet een Cohiba van een Partagas kunt onderscheiden, heb je bij ons niets te zoeken.
Ik stem zelf ook op de VVD, maar vrijwel alle kappers, slagers en horecabazen stemmen VVD. Elke politieke partij heeft wel wat lager opgeleide leden, maar met name de SP en de PVV maken het wat dat betreft wel heel erg bont.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_69401968
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik stem zelf ook op de VVD, maar vrijwel alle kappers, slagers en horecabazen stemmen VVD. Elke politieke partij heeft wel wat lager opgeleide leden, maar met name de SP en de PVV maken het wat dat betreft wel heel erg bont.
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen lageropgeleiden met een bloeiende eigen zaak, en Pvda stemmende uitvreters.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:15:04 #81
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_69402284
Mensen doen over het algemeen erg neerbuigend tegenover "lager opgeleide personen", maar zij zijn wel (op de echte beroeps uitkeringstrekker na) degene die het echte fysieke werk verrichten om het land draaiende de houden, natuurlijk zijn er ook leidinggevenden nodig, maar met alleen 'planningen' en 'jaaropgaven' maken is nog nooit een koelkast in elkaar gezet (om maar iets te noemen).

Je zou dus aan de ene kant zeggen dat zij het hart van het land zijn, en dus eigenlijk vanzelfsprekend ook hun stem mogen geven, aangezien zij weten hoe het echt, "down under" eraan toe gaat.

Aan de andere kant zijn het niet voor niets lageropgeleiden, er zullen er best bijzitten die gewoon lui waren in hun schooltijd en een aantal verkeerde beslissingen genomen hebben in hun leven, maar voor de rest een redelijke intelligentie bezitten. maar over het algemeen zijn het, plat gezegd "domme schapen" (lees: sjonnies).

Dilemma, dilemma...
Lamp oil? Rope? BOMBS? You want it?
pi_69402369
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Er is natuurlijk nogal een verschil tussen lageropgeleiden met een bloeiende eigen zaak, en Pvda stemmende uitvreters.
De meeste arbeiders stemmen op de PvdA als je het mij vraagt. Met de SP als goede tweede. Maar het klopt dat een uitvreter niet snel op de VVD zal stemmen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_69402705
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

De meeste arbeiders stemmen op de PvdA als je het mij vraagt. Met de SP als goede tweede. Maar het klopt dat een uitvreter niet snel op de VVD zal stemmen .
Dat geeft al aan dat de VVD een sociale partij is, met een goed zicht op de landsproblematiek.
pi_69402728
Volgens mij zitten er sowieso alleen paupers en domme pubers op hyves, maarja.
pi_69402867
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:25 schreef Provinciaal het volgende:
Volgens mij zitten er sowieso alleen paupers en domme pubers op hyves, maarja.
En trolls. Een hoop trolls.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:30:57 #86
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_69402969
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef Bredewout92 het volgende:
..het soort volk dat elke zaterdag de frituur heeft aan staan en die vaak niets meer hebben dan een kader diploma...
even offtopic:
wat is een kaderdiploma..?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  maandag 25 mei 2009 @ 23:33:40 #87
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_69403078
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

even offtopic:
wat is een kaderdiploma..?
Volgens mij is dat een of andere richting binnen het VMBO, wat vroeger dus VBO en MAVO apart was.

Als ik het goed heb is Kader de praktijkgerichte kant (VBO) en dan is er nog iets wat dan de Theoretische kant is (MAVO).

Maar pin me er niet op vast.
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 23:38:29 #88
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_69403254
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

JA HET IS ALLEMAAL PROPAGANDA VAN DE LINKSE KERK IEDEREEN IS TEGEN ONS WEG MET DE ELITE KUTMOSLIMS ZE PIKKEN ONZE BANEN IN EN WEIGEREN TE WERKENN
! Geniaal
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_69403354
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Morshu het volgende:
Mensen doen over het algemeen erg neerbuigend tegenover "lager opgeleide personen", maar zij zijn wel (op de echte beroeps uitkeringstrekker na) degene die het echte fysieke werk verrichten om het land draaiende de houden, natuurlijk zijn er ook leidinggevenden nodig, maar met alleen 'planningen' en 'jaaropgaven' maken is nog nooit een koelkast in elkaar gezet (om maar iets te noemen).

Je zou dus aan de ene kant zeggen dat zij het hart van het land zijn, en dus eigenlijk vanzelfsprekend ook hun stem mogen geven, aangezien zij weten hoe het echt, "down under" eraan toe gaat.

Aan de andere kant zijn het niet voor niets lageropgeleiden, er zullen er best bijzitten die gewoon lui waren in hun schooltijd en een aantal verkeerde beslissingen genomen hebben in hun leven, maar voor de rest een redelijke intelligentie bezitten. maar over het algemeen zijn het, plat gezegd "domme schapen" (lees: sjonnies).

Dilemma, dilemma...
Arbeiders houden het land niet draaiende, dat doen de ´denkers´ net zo goed. Het gaat gewoon niet zonder elkaar.

Helaas mogen deze domme mensen inderdaad ook stemmen. Ik zou een soort algemene kennistest wel iets vinden voordat iemand mag stemmen. Zo filter je de achterlijke mongolen die niet verder komen dan bijv. ´ik stem Wilders, want alle moslims zijn kut´ enz. eruit.

Maar goed dan roept iedereen weer fascisme, dictatuur enz
- AFCA -
  maandag 25 mei 2009 @ 23:46:25 #90
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_69403497
Krabbels
Schrijf Geert's eerste krabbel!
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_69403797
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

JE SNAPT HET NIET HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE GROTE GRAAIERS EN BAK ELLENDE DIE DE HARDWERKENDE BURGER NIET BELONEN
DEY TUK OUR JUBS!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:01:35 #92
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_69404016
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Arbeiders houden het land niet draaiende, dat doen de ´denkers´ net zo goed. Het gaat gewoon niet zonder elkaar.

Helaas mogen deze domme mensen inderdaad ook stemmen. Ik zou een soort algemene kennistest wel iets vinden voordat iemand mag stemmen. Zo filter je de achterlijke mongolen die niet verder komen dan bijv. ´ik stem Wilders, want alle moslims zijn kut´ enz. eruit.

Maar goed dan roept iedereen weer fascisme, dictatuur enz
Heb je helemaal gelijk in, ik had het beter moeten verwoorden. Bedoelde meer iets in de trant van: "Er zijn meer arbeiders dan leidinggevenden", dus ook qua stemmen hebben zij eigenlijk de meeste macht. Al blijft het natuurlijk een synergie in de praktijk.

Het feit dat ik de stem van iemand die intelligenter is veel hoger plaats is omdat ik ervan uitga dat die persoon goed zijn huiswerk omtrent de partij waarvoor hij kiest heeft gedaan, ongeacht zijn motivatie.

In tegenstelling zoals je zelf al zegt de sjonnie die ten eerste keer op keer de plank volledig misslaat als het aankomt op het überhaupt begrijpen wat een politicus zegt, en ten tweede dan die woorden maar vormt in wat hij denkt dat er gezegd is: "Hij zei dat marokkanen allemaal kutmoslims zijn en het land uit moeten! ben ik het mee eens!"-verhaal.

Dus is het een oneindig dilemma, in een ideale wereld zou je of de lager opgeleide stem minder 'kracht' moeten geven, of een toetsing van intelligentie, of in ieder geval een toetsing hoeveel iemand het onderwerp onderzocht heeft voor hij of zij tot een keuze kwam. En of deze persoon begrijpt wat er bedoelt wordt.

Heel veel problemen in de wereld komen voort uit het feit dat bepaalde statements of opmerkingen simpelweg niet begrepen worden door de schapenmassa.

Damn, ben ik toch nog een serie serieuze posts aan het maken op Klaagbaak!
pi_69404299
IF IQ LESS THAN 50 STEM(PVV)

ELSE STEM(PVDA)
pi_69404617
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:55 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

DEY TUK OUR JUBS!
DURKADERR
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:34:15 #95
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69404820
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef mirved het volgende:

[..]

Ik kan zeker begrijpen dat iemand dat niet leuk vindt. Alhoewel ik zelf niet gelovig ben (maar laten we het daar maar niet overhebben) Maar ik ben hier niet om vrienden te maken en iedereen tevreden te houden. Als er iets een slechte invloed heeft op onze huidige maatschappij dan mag daar best iets van gezegd worden. Overigens plaatste ik dat plaatje gewoon als comedy net als die andere. Omdat de OP verder ook niet al te serieus was met die plaatjes. Ik neem aan dat meeste mensen toch wel zullen begrijpen dat je zulke dingen met een korreltje zout moet nemen. De islam hoeft echt niet vernietigt te worden maar er moet wel degelijk minder gepikt worden van bepaalde mensen. Hier in Nederland worden vrouwen gelijk behandeld bijvoorbeeld als je je daar niet in kan vinden moet je hier niet zijn en je al helemaal niet achter je geloof verschuilen.

De intelligentie druipt er inderdaad van af.

Leuk dat je het probeerde.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:06:54 #96
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_69405340
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Dayshine het volgende:

[..]

Als je het huidige politieke systeem niks vind, prima, stem dan gewoon niet.

Edit: plaatje weggehaald, wat beter genuanceerd.

dat is nou juist GEEN optie, als je niet stemt worden de te verdelen zetels in de kamer die niet worden toegewezen door de stem uitslag verdeelt over de grootste partij en de rest.
Met niet stemmen help je dus juist die hele comediantenclub, dan maar beter je stem uitbrengen op een partij die lijnrecht tegenover die comedycub staat of desnoods op de partij tot behoud van het zwemwater voor de groen/geel gestreepte breedbekkikker maar niet stemmen is een zeeeer slecht idee.

Overigens denk ik dat de , nogal arrogante ,houding van ts tov wilders stemmers juist deze sterkt in hun overtuiging.
Afgeven op het "klootjes volk" is niet zo'n bijster intelligent idee aangezien je jezelf daarmee schaart bij het rode plushe dat zichzelf boven wilders waant.
Het is ook niet erg realistisch om zoiets te uiten op een forum als fok want in de ogen van het rode pluche bestaat juist fok grotendeels uit tokkies en klootjes volk.
De nonconformist die niet onderdeel van een groep wil zijn en daardoor juist bij een groep behoort.

[ Bericht 16% gewijzigd door robber57 op 26-05-2009 01:17:52 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:08:15 #97
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69405354
TS 'bladert' op Hyves
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:08:43 #98
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69405359
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:12 schreef D-Flying het volgende:
IF IQ LESS THAN 50 STEM(PVV)

ELSE STEM(PVDA)
LOGIC ERROR
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_69405382
Allochtonenvrees
Mensen die bang zijn voor moslims of het er alleen maar over hebben en het dan toch ontkennen

PVV is een kanker voor de Nederlandse economie, ze zijn anti-EU
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:12:54 #100
249511 TheCoon
WHO is the COON?
pi_69405415
Ik stem op de Partij voor de Dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')