abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69394218
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef mirved het volgende:

[..]

de linkse medemens
HOU EENS OP MET DAT HOKJESDENKEN
Ga weg
pi_69394242
quote:

[..]

Dat kan als jij een van je voorbeelden slecht vindt en het de gastheer vindt vernietigen.

Merk wel dat de linkse medemens verder geen respect heeft voor andere meningen dan die van hun.
Heuj ik ben ook links!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:21:27 #53
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_69394256
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zullen met dezelfde redenering een 'antistem' uitbrengen op de partij voor de dieren of de SP?
Oh dat zouden er goed ook een hoop kunnen zijn, is altijd lastig in te schatten, aangezien ik eigenlijk niemand ken in mijn directe omgeving die ook zoals jij het mooi verwoord een "antistem" uitbrengt. Dus of het zijn er niet erg veel, of de meeste "antistemmers" houden hun stemgedrag en motivatie voor zich?
Lamp oil? Rope? BOMBS? You want it?
pi_69394260

Fijne dinsdag allemaal!!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:22:33 #55
167595 mirved
Infobesitas
pi_69394318
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef Nikmans het volgende:
Gast jij moet wel haast een troll zijn, of je bent gewoon oliedom
Je komt zelf met mantra's aanzetten als 'de linkse stemmers' en 'de moslims' en dan ga je zitten zeuren over hokjes ?

Heb je je 'fijne maandag' krabbel al gezet?
Hoeveelste comment van je is dit nu al over dom?

Ik heb meerdere keren genuanceerd (in tegenstelling tot jou) ik had het over "bepaalde stromingen" en dergelijke. Maar goed het is duidelijk dat je niet in staat bent degelijk te discussiëren.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_69394384
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Morshu het volgende:

[..]

Oh dat zouden er goed ook een hoop kunnen zijn, is altijd lastig in te schatten, aangezien ik eigenlijk niemand ken in mijn directe omgeving die ook zoals jij het mooi verwoord een "antistem" uitbrengt. Dus of het zijn er niet erg veel, of de meeste "antistemmers" houden hun motivatie en stemgedrag voor zich?
Kan wel.
En er is ook wel iets te zeggen voor het uitbrengen van een zgn 'antistem'. Ik ben ook niet zo kapot van de huidige regering hoewel ik van mening ben dat het allemaal veel erger kon.

Helaas zijn er altijd populisten als Wilders die inspelen op onderbuikgevoelens, persoonlijk vind ik die man meer een soort Henk-Jan Smits of Ali B dan een politicus en daarom stem ik uit principe niet op hem. Maar de OP gaat dan ook niet over mensen als jou, maar over de tokkies als Mirved die in 'de moslims' een makkelijk identificeerbare vijand zien en op die manier hun zinloze leven iets van waarde proberen te geven
Ga weg
  maandag 25 mei 2009 @ 20:24:16 #57
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69394388
quote:

[..]

Dat kan als jij een van je voorbeelden slecht vindt en het de gastheer vindt vernietigen.

Merk wel dat de linkse medemens verder geen respect heeft voor andere meningen dan die van hun.
De gastheer vernietigen. . Oh, dus dat is datgene wat mijn gevel uit mijn huis vreet!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69394428
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef mirved het volgende:

[..]

Hoeveelste comment van je is dit nu al over dom?

Ik heb meerdere keren genuanceerd (in tegenstelling tot jou) ik had het over "bepaalde stromingen" en dergelijke. Maar goed het is duidelijk dat je niet in staat bent degelijk te discussiëren.
Dat is vreemd, ik lees alleen maar 'huil huil huil ik heb gelijk en pest me niet', met jou valt niet te discussiëren
Ga weg
  maandag 25 mei 2009 @ 20:29:40 #59
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_69394612
HIJ SCHOPT TENMINSTE TEGEN HET ZERE BEEN VAN DE HOGE HEREN DAAR IN DEN HAAG, DIE GROTE GRAAIERS
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  maandag 25 mei 2009 @ 20:32:45 #60
167595 mirved
Infobesitas
pi_69394745
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:25 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dat is vreemd, ik lees alleen maar 'huil huil huil ik heb gelijk en pest me niet', met jou valt niet te discussiëren
Heb je het al geprobeerd dan? of is dat jouw manier van normaal discussiëren? Constant mensen voor dom en tokkie uitmaken die een andere mening dan jou hebben. Dan ook nog eens wat extra dingen erbij verzinnen en als de ander dan nog niet afgehaakt is zeggen "met jou valt niet te discussiëren" Terwijl ik het toch wel beschaafd geprobeerd heb de afgelopen x aantal berichten.

Je bevestigt echt het vooroordeel van de anti-wilders fanaticus: de andere constant zwart maken en geen argumenten.

Overigens heb ik helemaal niets tegen het geloof van de Islam. Ik ben alleen tegen de extremistische kant die zich steeds meer laat zien en vind ik dat er iets moet gedaan worden aan het straat terrorisme of dat nu door allochtonen of autochtonen gebeurt. Maar de huidige partijen doen bepaalde groepen niet aanpakken en zijn veel te soft. Iets wat Wilders niet zal doen naar mijn mening.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:36:19 #61
248844 Bowlingbal
pi_69394894
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef mirved het volgende:

[..]

Heb je het al geprobeerd dan? of is dat jouw manier van normaal discussiëren? Constant mensen voor dom en tokkie uitmaken die een andere mening dan jou hebben. Dan ook nog eens wat extra dingen erbij verzinnen en als de ander dan nog niet afgehaakt is zeggen "met jou valt niet te discussiëren" Terwijl ik het toch wel beschaafd geprobeerd heb de afgelopen x aantal berichten.

Je bevestigt echt het vooroordeel van de anti-wilders fanaticus: de andere constant zwart maken en geen argumenten.

Overigens heb ik helemaal niets tegen het geloof van de Islam. Ik ben alleen tegen de extremistische kant die zich steeds meer laat zien en vind ik dat er iets moet gedaan worden aan het straat terrorisme of dat nu door allochtonen of autochtonen gebeurt. Maar de huidige partijen doen bepaalde groepen niet aanpakken en zijn veel te soft. Iets wat Wilders niet zal doen naar mijn mening.
Als je het zelf zo erg vind om voor dom uitgemaakt te worden, kun je je dan niet inbeelden wat het is als je geloof uitgemaakt wordt voor een ziekte als 'kanker'? Of is dat dan weer 'feitelijk juist en niet te weerleggen'?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 25 mei 2009 @ 20:44:04 #62
167595 mirved
Infobesitas
pi_69395201
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Als je het zelf zo erg vind om voor dom uitgemaakt te worden, kun je je dan niet inbeelden wat het is als je geloof uitgemaakt wordt voor een ziekte als 'kanker'? Of is dat dan weer 'feitelijk juist en niet te weerleggen'?
Ik kan zeker begrijpen dat iemand dat niet leuk vindt. Alhoewel ik zelf niet gelovig ben (maar laten we het daar maar niet overhebben) Maar ik ben hier niet om vrienden te maken en iedereen tevreden te houden. Als er iets een slechte invloed heeft op onze huidige maatschappij dan mag daar best iets van gezegd worden. Overigens plaatste ik dat plaatje gewoon als comedy net als die andere. Omdat de OP verder ook niet al te serieus was met die plaatjes. Ik neem aan dat meeste mensen toch wel zullen begrijpen dat je zulke dingen met een korreltje zout moet nemen. De islam hoeft echt niet vernietigt te worden maar er moet wel degelijk minder gepikt worden van bepaalde mensen. Hier in Nederland worden vrouwen gelijk behandeld bijvoorbeeld als je je daar niet in kan vinden moet je hier niet zijn en je al helemaal niet achter je geloof verschuilen.
pi_69395305
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Morshu het volgende:
Moet eigenlijk geen serieuze reacties geven op Klaagbaak maar hier komt ie:

Er zijn in mijn ogen 2 verschillende soorten PVV stemmers

De Extreem domme massastemmer, de kampbewoner die eigenlijk niets van Politiek begrijpt maar de woorden "Moslims" "Marokkanen" en "Gevangenis/Land uit" hoort en meteen denkt dat Wilders een soort van Hitler-tegen-de-moslims is (wat voor die sjonnies iets positiefs is )

En de persoon die genoeg heeft van de politieke correctheid omtrent ieder "gevoelig" onderwerp in de tweede kamer.

Ik stem niet zozeer op Wilders om zijn soms vreemde ideeën (Al is die man zo gedemoniseerd dat velen ook denken dat hij een soort van anti-christ is...) maar meer om het feit dat ik een beetje moe ben van hoe de overheid alles betutteld en doodknuffelt, en het beestje niet bij z'n naam durft te noemen.

Helaas zijn er gigantisch veel stemmers van categorie nummer 1
Ik ben het met je eens, het probleem is gewoon verder dat er geen andere figuur is die wel nog op een redelijk normale manier en gewoon goede punten heeft zonder al te radicaal aan de gang is. Als er iemand is die wat meer besluitvaardiger is en gewoon het beestje bij zijn naam noemt en niet zo radicaal is, mag ie zeker weten mijn stem verwachten.
pi_69395323
Stemmen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 25 mei 2009 @ 20:47:05 #65
248844 Bowlingbal
pi_69395342
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef mirved het volgende:

[..]

Ik kan zeker begrijpen dat iemand dat niet leuk vindt. Alhoewel ik zelf niet gelovig ben (maar laten we het daar maar niet overhebben) Maar ik ben hier niet om vrienden te maken en iedereen tevreden te houden. Als er iets een slechte invloed heeft op onze huidige maatschappij dan mag daar best iets van gezegd worden. Overigens plaatste ik dat plaatje gewoon als comedy net als die andere. Omdat de OP verder ook niet al te serieus was met die plaatjes. Ik neem aan dat meeste mensen toch wel zullen begrijpen dat je zulke dingen met een korreltje zout moet nemen. De islam hoeft echt niet vernietigt te worden maar er moet wel degelijk minder gepikt worden van bepaalde mensen. Hier in Nederland worden vrouwen gelijk behandeld bijvoorbeeld als je je daar niet in kan vinden moet je hier niet zijn en je al helemaal niet achter je geloof verschuilen.
Een bepaald geloof kanker noemen als 'comedy'. Ah. Goh. Is schelden straks ook 'comedy'? En volgens mij kun je gerust van iets wat volgens jou een slechte invloed heeft zeggen zonder het woord kanker te gebruiken.

En grappig dat je over gelijkheid begint. Wie is ook alweer die partij die mensen met een bepaald geloof minder gelijk vind (en dus minder rechten wil geven) dan iedere andere Nederlander? Precies: Wilders en fans. Als mensen roepen dat ze tegen ongelijkheid zijn, en tegelijkertijd dit willen tegengaan door een andere vorm van ongelijkheid in te voeren, kun je je toch wel voorstellen dat een woordje als 'dom' snel gezegd is?
- Donald Love
  maandag 25 mei 2009 @ 20:53:33 #66
167595 mirved
Infobesitas
pi_69395684
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Een bepaald geloof kanker noemen als 'comedy'. Ah. Goh. Is schelden straks ook 'comedy'?

En grappig dat je over gelijkheid begint. Wie is ook alweer die partij die mensen met een bepaald geloof minder gelijk vind (en dus minder rechten wil geven) dan iedere andere Nederlander? Precies: Wilders en fans. Als mensen roepen dat ze tegen ongelijkheid zijn, en tegelijkertijd dit willen tegengaan door een andere vorm van ongelijkheid in te voeren, kun je je toch wel voorstellen dat een woordje als 'dom' snel gezegd is?
Kijk eens een film bijvoorbeeld van Eddy murphy uit zijn eerdere jaren. Schelden kan wel degelijk comedy zijn. I

n de westerse wereld zijn we niet zo snel op onze teentjes getrapt. Wat maakt het jou uit wat ik jou geloof noem het is toch van je zelf. Wat doet mijn mening er toe aan datgene wat jij gelooft. Is je geloof zo zwak dat je het constant moet verdedigen?

Geef me eens een bron waarin staat dat Wilders een andere groep mensen minder rechten wil geven? Echte rechten niet aankomen met het verbod dat hij wilt instellen op een boek waarin staat "vermoord alle ongelovigen"
  maandag 25 mei 2009 @ 21:12:34 #67
248844 Bowlingbal
pi_69396487
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef mirved het volgende:

[..]

Kijk eens een film bijvoorbeeld van Eddy murphy uit zijn eerdere jaren. Schelden kan wel degelijk comedy zijn. I

n de westerse wereld zijn we niet zo snel op onze teentjes getrapt. Wat maakt het jou uit wat ik jou geloof noem het is toch van je zelf. Wat doet mijn mening er toe aan datgene wat jij gelooft. Is je geloof zo zwak dat je het constant moet verdedigen?

Geef me eens een bron waarin staat dat Wilders een andere groep mensen minder rechten wil geven? Echte rechten niet aankomen met het verbod dat hij wilt instellen op een boek waarin staat "vermoord alle ongelovigen"
Delerious en Raw ken ik maar al te goed, maar jij bent Eddy Murphy niet, en die mislukte photoshopper achter dat plaatje ook niet.

Wat je van iemands geloof vind is prima, maar door het te omschrijven als kanker gaat elke fatsoensgrens over. Je mag het ook uitproberen, en issues op je werk benoemen met woorden als 'kanker', om vervolgens woordjes te gebruiken als comedy, Eddy Murphy en mening...

Moet ik een bron geven waarin staat dat Wilders Grondwet Art. 1 af wil schaffen? Is dat nog geen algemene kennis? Bij deze dan: http://www.watwilwilders.nl/uitsluiten.html & http://www.watwilwilders.nl/verplichten.html
- Donald Love
  maandag 25 mei 2009 @ 21:12:45 #68
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_69396498
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef mirved het volgende:

[..]

Laten we eens even een blik werpen op wat de PVV zoal in petto heeft voor ons koude kikkerlandje:

- * 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)

Nou nou dat is me nogal wat. En heeft Wilders dit ook laten doorrekenen door het CPB bijvoorbeeld?

Nee, dat heeft hij dus niet, Wilders vertikt het om zijn plannen te laten toetsen op realisme, in plaats van alleen maar populistische ideeën te spuien.

-Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

Haha, ja laten we het volgens de amerikaanse manier gaan doen, want dat werkt zo goed toch?

- Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Hier heb je je voorbeeld van hoe deze mensen minder rechten krijgen. Als joden een buitenlandse rabbijn willen laten preken, of voor welk ander geloof dan ook, dan is dat prima. Maar zodra het de Islam betreft is het fout,

- Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
- Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen

Hij wil deze mensen gewoon minder rechten geven op basis van hun geloof. En weet je waar dat op lijkt?
Op de opkomst van Hitler.
Hitler vond men eerst ook wel een toffe peer, de joden waren een perfecte zondebok voor het financiële leed dat heerste na de eerste wereldoorlog. En wat zeiden de Duitsers naderhand ook alweer?

Ich habe es nicht gewusst

Laten we nou zorgen dat dit niet gebeurd in Nederland. Baseer je stem niet op populistische ideeën die realistisch gezien nooit haalbaar zijn. En bovenal; geef Wilders niet de kans om Nederland tot een verdeeld land te maken, waarin je minder waard bent op basis van je geloof.
Als je het huidige politieke systeem niks vind, prima, stem dan gewoon niet.

Edit: plaatje weggehaald, wat beter genuanceerd.
Nothing succeeds like the appearance of success
  maandag 25 mei 2009 @ 21:23:13 #69
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69397009
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef Nikmans het volgende:

[..]

DE HAAGSE ROOFRIDDERS MOETEN HUN OGEN EENS OPENDOEN EN DE ECHTE PROBLEMEN AANPAKKEN IN PLAATS VAN HET GELD UIT DE BROEKZAK VAN DE HARDWERKENDE BURGER TE JATTEN. WEG MET DEZE ROVERHEID KIJK OM JE HEEN NAAR DE ECHTE PROBLEMEN
JA HET IS ALLEMAAL PROPAGANDA VAN DE LINKSE KERK IEDEREEN IS TEGEN ONS WEG MET DE ELITE KUTMOSLIMS ZE PIKKEN ONZE BANEN IN EN WEIGEREN TE WERKENN
  maandag 25 mei 2009 @ 21:30:46 #70
167595 mirved
Infobesitas
pi_69397350
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Dayshine het volgende:

[..]

Laten we eens even een blik werpen op wat de PVV zoal in petto heeft voor ons koude kikkerlandje:

- * 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)

Nou nou dat is me nogal wat. En heeft Wilders dit ook laten doorrekenen door het CPB bijvoorbeeld?

Nee, dat heeft hij dus niet, Wilders vertikt het om zijn plannen te laten toetsen op realisme, in plaats van alleen maar populistische ideeën te spuien.

-Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

Haha, ja laten we het volgens de amerikaanse manier gaan doen, want dat werkt zo goed toch?

- Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Hier heb je je voorbeeld van hoe deze mensen minder rechten krijgen. Als joden een buitenlandse rabbijn willen laten preken, of voor welk ander geloof dan ook, dan is dat prima. Maar zodra het de Islam betreft is het fout,

- Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
- Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen

Hij wil deze mensen gewoon minder rechten geven op basis van hun geloof. En weet je waar dat op lijkt?
Op de opkomst van Hitler.
Hitler vond men eerst ook wel een toffe peer, de joden waren een perfecte zondebok voor het financiële leed dat heerste na de eerste wereldoorlog. En wat zeiden de Duitsers naderhand ook alweer?

Ich habe es nicht gewusst

Laten we nou zorgen dat dit niet gebeurd in Nederland. Baseer je stem niet op populistische ideeën die realistisch gezien nooit haalbaar zijn. En bovenal; geef Wilders niet de kans om Nederland tot een verdeeld land te maken, waarin je minder waard bent op basis van je geloof.
Als je het huidige politieke systeem niks vind, prima, stem dan gewoon niet.

Edit: plaatje weggehaald, wat beter genuanceerd.
Kijk zo kan het ook. Een gefundeerde mening met argumenten en bronnen. Zonder meningen en gescheld. Het is dus toch mogelijk.

Je hebt op alles een punt. Maar je noemt nu dus alleen zijn meest extremen punten en ik denk toch dat die dingen er niet door komen in een coalitie. Niet stemmen verandert niets en de huidige partijen pakken de zaken verkeerd aan. Als de VVD nou eens wat sterker naar voren zou komen zouden ze mijn stem krijgen.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:38:36 #71
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_69397723
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

http://wilderspvv.hyves.nl

Je moet wel lid zijn
Hoe kwam jij er dan achter TS?
Oh really?
  maandag 25 mei 2009 @ 21:44:58 #72
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_69398047
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:29 schreef Lakitu het volgende:
HIJ SCHOPT TENMINSTE TEGEN HET ZERE BEEN VAN DE HOGE HEREN DAAR IN DEN HAAG, DIE GROTE GRAAIERS
PVV-stemmer die in caps lock typt. Typisch weer.
Oh really?
  maandag 25 mei 2009 @ 21:46:30 #73
248844 Bowlingbal
pi_69398117
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Dát lijkt me nou comedy.
- Donald Love
  maandag 25 mei 2009 @ 22:02:10 #74
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69398831
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

JE SNAPT HET NIET HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE GROTE GRAAIERS EN BAK ELLENDE DIE DE HARDWERKENDE BURGER NIET BELONEN
pi_69399034
Naam: Nelleke
Leeftijd: 39
School: Mavo voor Ballet en Muziek

"trol?ik ben geen trol wwhaaaa ik lach hierom!,maar wat ben jij erg dame,ik dacht dat je pit had,maar schijnt dat dat verdwijnt in een hoopje shit!!en luister ff (pittige dame)hihih ik heb je nu echt door,denk je nu werkelijk dat mensen jou nog geloven?idd jij bent echt zielig!!.maar waar blijft die daisy? opstoker!,ik weet nie wie dat is!jij wel toch??????! "

- AFCA -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')