abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:49:41 #101
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_69412733
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef Devpartner het volgende:

[..]

verwacht ik ook. Onkontroleerbaar en mega snel. tegen 60 naar de voet van die klim... verwacht dat er heel veel met kapotte benen zitten voor de klim begint.
Kapotte benen lijkt me overdreven, maar ik verwacht ook dat LPR volle bak naar de voet gaat rijden.

Ik ben heel benieuwd naar zo'n klimrit. Iedereen nog fris, en carte blanche om bovenop helemaal kapot te zijn. Dat moet toch knallen worden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_69413545
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Menchov had op z'n minst met Di Luca mee moeten rijden om Sastre terug te pakken, dan had hij gewoon de koninginnerit kunnen winnen.
Mwah, het kan geen kwaad om Di Luca de kastanjes uit het vuur te laten halen. De voorsprong van Basso en Sastre liep alleen maar terug, ze bleven binnen schootsafstand, dus hij vond het wel best zo denk ik. En hij heeft wel een aantal keer (heel kort) overgenomen.
quote:
En aanvallen... Daar wordt te makkelijk over gedacht. Toen Menchov alles uit de kast haalde in de eindsprint, kreeg hij Di Luca er niet af. Dus wilde hij Di Luca lossen, had hij dat wsl een paar keer moeten proberen. Ik snap wel dat hij dat risico -helaas- niet wil nemen, gezien zijn voorsprong in het algemeen klassement.
Eens. Iedereen doet alsof ie met één aanval Di Luca compleet aan gort had gereden, maar ik denk zelf ook dat ie hem niet eens los had gereden. Met de sprint won hij ook maar 1 seconde.
Tijdens die rit had ik ook het idee dat hij het wat vroeger moest proberen. Maar achteraf denk ik dat hij het nu het verstandigst opgelost heeft. Minder spectaculair misschien, maar het tactische schaakspel vind ik meestal ook wel tof om te zien. Het tactische plan van Rabo werkte gister perfect en de manier waarop Menchov zelf ook het hoofd koel hield, wel vijf keer reageerde, maar op een gegeven moment alleen maar in de nek van Di Luca ging hijgen pakte ook briljant uit.
quote:
Denk/hoop dat Menchov op de Vesuvius helemaal los gaat, laatste 4 km
Denk het eigenlijk ook wel. Dan hoeft hij geen rekening meer te houden met eventuele latere bergritten. En als hij zich dan weer zo goed voelt gaat ie het echt wel proberen denk ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:31:53 #103
40566 Ericr
Livewrong
pi_69414037
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:26 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Armstrong gaat nooit op zijn oude niveau komen hoor... het beste dat ik hem zie doen is het niveau van zijn dauhinées. Goed genoeg om niet af te gaan, maar niet de mogelijkheid om te domineren op alle onderdelen. Denk dan ook dat contador de afmaker wordt voor Astana.

Ben wel benieuwd hoever de huidige menchov zou geraken tegen een top contador/armstrong/schleck. Want die steken toch een stuk boven de rest uit kwa klasse.
Hij rijdt nu al op een niveau dat hij normaal gesproken nooit haalde in mei, valt weinig over te zeggen of hij over iets meer dan een maand in de buurt kan komen van zijn oude topvorm. Zeker niet als je zijn sleutelbeenbreuk in aanmerking neemt.
pi_69414337
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:35 schreef Beregd het volgende:
waren alle ronderenners maar als basso...
De Basso voor of nadat hij leerde zwemmen?

Gisteren was gewoon prima van Menchov, no. Niet spectaculair, dat is ook waar, maar als je iets kan sparen als je concurrenten je massaal aanvallen, dan doe je het prima in zo'n rit, no.

Morgen moet spektakel opleveren, starten ze om een uurtje of drie pas zeker?
Jack does it in real time...
pi_69414700
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef DeeBee het volgende:

[..]

De Basso voor of nadat hij leerde zwemmen?

Gisteren was gewoon prima van Menchov, no. Niet spectaculair, dat is ook waar, maar als je iets kan sparen als je concurrenten je massaal aanvallen, dan doe je het prima in zo'n rit, no.

Morgen moet spektakel opleveren, starten ze om een uurtje of drie pas zeker?
Ja, 15.00 precies volgens mij. Dat wordt een hectisch begin met renners die proberen weg te komen. Rabobank/LPR die alles bij elkaar proberen te houden. Misschien dat een Basso/Simono/Garzelli het vanaf de start wel gaan proberen
pi_69414929
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ja, 15.00 precies volgens mij. Dat wordt een hectisch begin met renners die proberen weg te komen. Rabobank/LPR die alles bij elkaar proberen te houden. Misschien dat een Basso/Simono/Garzelli het vanaf de start wel gaan proberen
Probleem is dat de start heel vlak is, zal moeilijk zijn voor die gasten om daar weg te komen. Daarbij zou dat te veel energie kosten, die ze dan weer te kort zouden komen op de slotklim.

Aanvallen van het begin van de klim, dat gaan ze waarschijnlijk wel doen.
pi_69415069
Er zullen ook anti-klimmers proberen weg te komen, dus als er dan een Garzelli meeglipt, kan het zo maar zijn dat ze wegblijven.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:28:05 #108
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69417853
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Probleem is dat de start heel vlak is, zal moeilijk zijn voor die gasten om daar weg te komen. Daarbij zou dat te veel energie kosten, die ze dan weer te kort zouden komen op de slotklim.

Aanvallen van het begin van de klim, dat gaan ze waarschijnlijk wel doen.
Ik verwacht tempo van Liquigas aan het begin van de klim om de minder goden er allemaal af te rijden en met de toppers en wat knechten over te blijven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69418530
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:31 schreef Ericr het volgende:

[..]

Hij rijdt nu al op een niveau dat hij normaal gesproken nooit haalde in mei, valt weinig over te zeggen of hij over iets meer dan een maand in de buurt kan komen van zijn oude topvorm. Zeker niet als je zijn sleutelbeenbreuk in aanmerking neemt.
In het verleden was het ook vaak zo dat Armstrong in de Dauphiné bijv. niet bij Vino in het wiel kon blijven en dan reed hij in de Tour 2 minuten bij Vino weg.

Ik heb wel altijd vermoed (zie ook bijv. de tegenvallende prestatie van Lance + team) in een Vogezenetappe in 2005 dat ze bij Discovery i.t.t. andere teams het verse bloed er bij de minder belangrijke etappes/rondes weer uit haalden om zo weinig mogelijk risico te lopen bij de dopingcontrole. Dat is toentertijd door een oud-verzorger van US Postal bevestigd, die zei dat het verse bloed er pas een kwartier voor een belangrijke etappe inging, en direct na de etappe er weer uit werd gehaald. Zeker in de laatste jaren toen de controles werden aangescherpt.

Dat zou betekenen dat Lance in de Dauphinés van de laatste jaren over het algemeen schoon in de rondte reed, en dat bij de belangrijke touretappes het verse bloed erin ging. In die zin heeft het niveauverschil van Armstrong in mei en Armstrong in juli wellicht niet zoveel met vorm te maken, als wel met medische planning.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_69418794
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

In het verleden was het ook vaak zo dat Armstrong in de Dauphiné bijv. niet bij Vino in het wiel kon blijven en dan reed hij in de Tour 2 minuten bij Vino weg.

Ik heb wel altijd vermoed (zie ook bijv. de tegenvallende prestatie van Lance + team) in een Vogezenetappe in 2005 dat ze bij Discovery i.t.t. andere teams het verse bloed er bij de minder belangrijke etappes/rondes weer uit haalden om zo weinig mogelijk risico te lopen bij de dopingcontrole. Dat is toentertijd door een oud-verzorger van US Postal bevestigd, die zei dat het verse bloed er pas een kwartier voor een belangrijke etappe inging, en direct na de etappe er weer uit werd gehaald. Zeker in de laatste jaren toen de controles werden aangescherpt.

Dat zou betekenen dat Lance in de Dauphinés van de laatste jaren over het algemeen schoon in de rondte reed, en dat bij de belangrijke touretappes het verse bloed erin ging. In die zin heeft het niveauverschil van Armstrong in mei en Armstrong in juli wellicht niet zoveel met vorm te maken, als wel met medische planning.
Bloeddoping is al amper op te sporen. Het aftappen van bloed na een wedstrijd is nutteloos tgv de bestaande controle. De verhouding oude-nieuwe cellen maakt daarin geen zier uit.

en dat van die verzorger is broodje aap verhaal...

En de tegenstand zou dan dezelfde strategie toepassen (indien het geen fictie gebeuren is...vermits ontrekken bloed geen zier uitmaakt voor dopingcontrole) want die kwamen voor groot stuk ook uit die ploeg... of waren vrienden met iemand die ploeg.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:12:07 #111
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69419290
tvp
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:33:15 #112
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69421731
Kan iemand wat updates geven uit de koers? Zit op mn werk...
Ik ben van pindavlees
pi_69421761
Menchov gaat de Giro gewoon winnen hoor, zoals het er nu uitziet. Hij heeft, zo lijkt het, nog lang niet het achterste van zijn tong laten zien. Hij weet zijn hoofd koel te houden. Is een meer dan verdienstelijk tijdrijder, wat ook aan zijn etappezege te zien is. En hij is er te moeilijk af te rijden. Menchov is gewoon de beste in deze ronde
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:34:23 #114
194695 franklop
Fran knock
pi_69421765
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef Flappekz het volgende:
Kan iemand wat updates geven uit de koers? Zit op mn werk...
ze leggen lekker op bed, bij te komen van gister.

Oftewel; Rustdag
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:34:59 #115
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69421786
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:34 schreef franklop het volgende:

[..]

ze leggen lekker op bed, bij te komen van gister.

Oftewel; Rustdag
Das mooi, dan mis ik weinig Thanks!
Ik ben van pindavlees
pi_69422223
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Bloeddoping is al amper op te sporen. Het aftappen van bloed na een wedstrijd is nutteloos tgv de bestaande controle. De verhouding oude-nieuwe cellen maakt daarin geen zier uit.

en dat van die verzorger is broodje aap verhaal...

En de tegenstand zou dan dezelfde strategie toepassen (indien het geen fictie gebeuren is...vermits ontrekken bloed geen zier uitmaakt voor dopingcontrole) want die kwamen voor groot stuk ook uit die ploeg... of waren vrienden met iemand die ploeg.
Die verzorger bedoelde geloof ik ook vooral dat men de hematocrietwaarde voor en na de race netjes rond normale waarden hield (46, 47). Vlak voor de start kwamen daar dan de verse bloedcellen bij, waarmee ze alsnog naar 55, 56 konden gaan.
pi_69422345
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:48 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Die verzorger bedoelde geloof ik ook vooral dat men de hematocrietwaarde voor en na de race netjes rond normale waarden hield (46, 47). Vlak voor de start kwamen daar dan de verse bloedcellen bij, waarmee ze alsnog naar 55, 56 konden gaan.
doubt it

edit: Zou ook willen zeggen dat ze elke dag 2 naalden in hun kregen, valt ook op hoor
pi_69422659
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:52 schreef Devpartner het volgende:

[..]

doubt it

edit: Zou ook willen zeggen dat ze elke dag 2 naalden in hun kregen, valt ook op hoor
Goeie make-up op je armen verbergt veel
pi_69422785
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:16 schreef marcodej het volgende:

Eens. Iedereen doet alsof ie met één aanval Di Luca compleet aan gort had gereden, maar ik denk zelf ook dat ie hem niet eens los had gereden. Met de sprint won hij ook maar 1 seconde.
Tijdens die rit had ik ook het idee dat hij het wat vroeger moest proberen. Maar achteraf denk ik dat hij het nu het verstandigst opgelost heeft. Minder spectaculair misschien, maar het tactische schaakspel vind ik meestal ook wel tof om te zien. Het tactische plan van Rabo werkte gister perfect en de manier waarop Menchov zelf ook het hoofd koel hield, wel vijf keer reageerde, maar op een gegeven moment alleen maar in de nek van Di Luca ging hijgen pakte ook briljant uit.

Ik had eigenlijk ook verwacht dat Menchov eerder aan zou gaan, op circa 1 km voor de finish. En het viel me idd ook wat tegen dat 'ie Di Luca er niet echt afreed. Dus misschien had Menchov toch minder overschot dan het leek. Je ziet aan Menchov ook nooit veel, behalve als 'ie echt steenkapot zit.
pi_69424633
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:26 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Armstrong gaat nooit op zijn oude niveau komen hoor... het beste dat ik hem zie doen is het niveau van zijn dauhinées. Goed genoeg om niet af te gaan, maar niet de mogelijkheid om te domineren op alle onderdelen. Denk dan ook dat contador de afmaker wordt voor Astana.

Ben wel benieuwd hoever de huidige menchov zou geraken tegen een top contador/armstrong/schleck. Want die steken toch een stuk boven de rest uit kwa klasse.
Ik waag te betwijfelen of Armstrong nooit meer op zijn oude niveau komt, of iig er verdomd dichterbij komt. Misschien is het alleen hoop, maar ik geloof er eigenlijk echt in.
Het is te hopen dat hij goed getraind ( zonder nog valpartijen te krijgen ) aan de Tour kan beginnen. Samen met Contador fietsen ze het peloton aan gort.
Is er een grote kans dat Kloden meegaat? Dat zal een goede knecht zijn voor Armstrong en Contador.

Wat ben ik ook benieuwd naar de Schlecks in de Tour. Hoelang kunnen zij mee? Ik kijk al ontzettend uit naar de Tour.

Maar goed, nu is het nog de Giro.
pi_69426870
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:49 schreef Armstrong1984 het volgende:

[..]

Ik waag te betwijfelen of Armstrong nooit meer op zijn oude niveau komt, of iig er verdomd dichterbij komt. Misschien is het alleen hoop, maar ik geloof er eigenlijk echt in.
Het is te hopen dat hij goed getraind ( zonder nog valpartijen te krijgen ) aan de Tour kan beginnen. Samen met Contador fietsen ze het peloton aan gort.
Is er een grote kans dat Kloden meegaat? Dat zal een goede knecht zijn voor Armstrong en Contador.

Wat ben ik ook benieuwd naar de Schlecks in de Tour. Hoelang kunnen zij mee? Ik kijk al ontzettend uit naar de Tour.

Maar goed, nu is het nog de Giro.
Astana heeft sowieso een ronduit briljant team voor etappekoers. Wat een renners om uit te kiezen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:57:03 #122
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69426888
Hoe laat begint morgen die uitzending eigenlijk want over die 85 km doen ze niet al te lang volgens mij
pi_69426985
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoe laat begint morgen die uitzending eigenlijk want over die 85 km doen ze niet al te lang volgens mij
Daarom starten ze ook pas om 14.50. Uitzending volgens mij vanaf 15.00. Krijgen we dus ongeveer de hele etappe te zien
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:12:37 #124
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69427489
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Daarom starten ze ook pas om 14.50. Uitzending volgens mij vanaf 15.00. Krijgen we dus ongeveer de hele etappe te zien
Das ook wel eens mooi om te zien hoe die kop groepen tot stand komen
pi_69427850
Als er al een kopgroep tot stand komt, denk niet het heel gemakkelijk is om weg te komen, de snelheid zal wel hoog liggen in de eerste 60 km.

Trouwens bij die 83 km, is daar de 5 km die niet gereden wordt afgehaald? Of is de etappe eigenlijk maar 78 km?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')