Ik had hem op 120 gegoktquote:De Eiffeltoren is 317 meter hoog tot aan de top van de vlaggenstok, zonder de televisieantennes mee te rekenen. Met televisieantennes is de toren 324 meter hoog. Afhankelijk van de omgevingstemperatuur kan de toren enkele centimeters in hoogte veranderen door het uitzetten of inkrimpen van het metaal.
quote:
Jammer dat je nog moeite hebt met spelling.quote:
Tsja, ik heb die snolletjes uit het gooi ook een gepofde aardappel zien bereiden in een pan met water.. (wel keurig in alu folie, dat dan weer wel..)quote:Op maandag 25 mei 2009 18:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, lijkt me niet dat het echt is. Waarom? Omdat zelfs Corky slimmere antwoorden geeft.
Een dozijn geen gros.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef Rasher het volgende:
Programma is nep. Hoewel de meisjes niet al te slim zijn worden de antwoorden achter de camera al gesuggereerd en worden ze ook gevraagd expres domme antwoorden te geven.
Kan toch niet tippen aan 'Dames in de dop' bij Jensen."Hoeveel is een dozijn?" "Dat ligt eraan hoeveel eieren in de verpakking zitten!"
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef Thetallguy het volgende:
Vorige week ofzo zeiden er 2 meisjes dat er 600 biljoen mensen op aarde wonen
och jochiequote:
Je bent gewoon fan..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
och jochiezal ik je even uitleggen hoe het in z'n werk gaat?
Ze geven die dames een hele zooi vragen en de vragen waar ze hele domme redenaties bij gaan geven halen de uitzending.
of wou je zeggen dat die dames echt zo goed kunnen acteren?
Bridget (presentatrice) : "we hebben de excessen eruit gepikt. Eén van de dames klaagde dat al haar goede antwoorden eruit waren geknipt. Dat kan best. Je zoekt toch naar de interessante antwoorden en redenaties.'
het is vermakelijk om te kijken ja, wat wou je er mee zeggen jij kijkt tekenfilms die bedoelt zijn voor kleutersquote:
Sinds wanneer?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
het is vermakelijk om te kijken ja, wat wou je er mee zeggenjij kijkt tekenfilms die bedoelt zijn voor kleuters
broertje
Geef domme blondjes een hoop champagne. Stel ze 200 vragen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, lijkt me niet dat het echt is. Waarom? Omdat zelfs Corky slimmere antwoorden geeft.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Dat ook, kan er ook niks aan doen. Vind het zo leuk ..
ik sta zeker nog ingelogd thuis ofzo?quote:
sinds zo nu en dan als ik beneden kom en jij zapt net te laat zo'n tekenfilm wegquote:
Zal ik jou eens even uitleggen hoe men programma's maakt...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
och jochiezal ik je even uitleggen hoe het in z'n werk gaat?
Ik ging er langsheenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:39 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
sinds zo nu en dan als ik beneden kom en jij zapt net te laat zo'n tekenfilm weg
Nou hoor je 't eens van een ander.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even uitleggen hoe men programma's maakt...
nou? vertel danquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even uitleggen hoe men programma's maakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |