ScottTracy + 2quote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef ScottTracy het volgende:
Brandenburger Tor
Wat hij zegtquote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef ScottTracy het volgende:
Brandenburger Tor
Dat zal het Lot wel zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
ScottTracy + 2
En ik doe mezelf ook alvast 2 punten voor Lot.![]()
Neleos + 2![]()
Tussenstand AKQ 1570
4 Ofyles2
2 Homdeck
2 De_Hertog
4 BasOne
2 Sinnie
4 Neleos
2 Tanjaa
2 Starla
2 ScottTracy
Liesje leerde Lotje lopen langs de lange lindelaan, maar als lotje niet wou lopen liet liesje lotje staan.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat zal het Lot wel zijn.
Dat moet je aan het Lot overlaten
Het Lot zit je mee
Ieders Lot is anders
Het Lot is je goed gezind
Etc
Die vraag heb ik wel eens in deze quiz gesteld:quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Liesje leerde Lotje lopen langs de lange lindelaan, maar als lotje niet wou lopen liet liesje lotje staan.
Dat heb ik nu in mijn hoofdtnx
Dan zou je ook kunnen vragen: Wat krabte wat van de trap?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die vraag heb ik wel eens in deze quiz gesteld:
Wie leerde wie lopen en waar
zoiets
3/5 goed! Bij Neleos en BasOne verder geen goedequote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef slaveloos het volgende:
all blacks rugby nieuw zeeland
leeuwen van de atlas voetbalteam marokko
bronx bombers - ny yankees?
de steekneuzen - ajax??
los merenques cuba honkbal team?
Geef het punt dan maar aan die slavendrijverquote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef ScottTracy het volgende:
Jullie mogen allemaal nog een keer gokken, anders geef ik het punt aan slaveloos omdat hij meer dan de helft goed had.
na ja hij heeft geen slaven meer hé, valt weinig te drijven danquote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Geef het punt dan maar aan die slavendrijver
VOC mentaliteit!!!,quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
na ja hij heeft geen slaven meer hé, valt weinig te drijven dan
Zat ik met me FC pinokkio niet ver afquote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef ScottTracy het volgende:
De Steekneuzen waren Pinoké (hockeyclub) en Los Merengues Real Madrid
slaveloos +1
Ja sorry, maar hoe kom je nou bij FC Pinokkio?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zat ik met me FC pinokkio niet ver af
En Barcelona trouwens ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |