Niet zo doenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Siniti het volgende:
Plak er een willekeurig woord voor en het bestaat waarschijnlijk
Behalve misschien Bubblegum Metalquote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Siniti het volgende:
Plak er een willekeurig woord voor en het bestaat waarschijnlijk
Ah dat is Japanse meisjes in school uniformpjes met grote gitarenquote:
Volgens mij had ik dat laatst ergens gelezen, wacht i kzoek et ff opquote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet zo doen![]()
Maar wth is Hoompa Metal?Nog nooit van gehoord.
Ik hoor het zo wel, ga even douchen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat laatst ergens gelezen, wacht i kzoek et ff op
Nee dat is Keen 6quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef BasOne het volgende:
Commander keen Aliens ate my babysitter?
Like.. dudequote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef ScottTracy het volgende:
En dat level is The Perilous Pit.
ppffff je hebt.. The lost Level, Marooned on Mars, Keen must die, Aliens ate my babysitter... en dus nog een paarquote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee dat is Keen 6Ik zit steeds te denken wat de ondertitel van 4 is maar ik kom er niet op dus ik hoop dat dat niet nodig is
Kan et niet precies terugvinden, maar Google+Oompa Loompa Metal geeft verdacht veel hitsquote:
Stond niet voor niks de volledige naamquote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef ScottTracy het volgende:
Pff ik heb de naam van het level al gegeven, wat wil je nog meer![]()
Anyway, ik ben er toch vandoor
dude...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef BasOne het volgende:
Ik moet nog ergens een rommetje hebben liggen met alle keens, vraag me af of die nog speelbaar zijn
Nog verder terug in de game tijd
Dit spel speelde ik voor het eerst op de ZX Spectrum, hij was er ook voor de C64 de Spectrum + en de Amiga 2600...
Aaaah the good ol days
[ afbeelding ]
What?quote:
-_-quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
BasOne koop een dagboek echt
oooohoooohoooo close, geen sigaarquote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef qonmann het volgende:
boulderman oid
meeeeeeeeeeeeeeeeehhhhquote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
boulderbash oid
Nope, nieuws niet gevolgd vandaag, geen ideequote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef qonmann het volgende:
"De Europese Commissie presenteerde vanmiddag de blauwe kaart"
wat is dat voor ding ?
ietsje aanvullen nog ..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef slaveloos het volgende:
werkvergunning voor eurpa
Ja dat is het wel, maar er ontbreekt iets essentieels aan je antwoordquote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef slaveloos het volgende:
met zon kart kun je beperkte tijd overal in europa aan de slag zoals de green card in america.. inclusief verblijfsvergunning
werkverguinning is goed..maar voor wie ?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef BasOne het volgende:
werkvergunning?
Ja, dat is de essentiequote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoogopgeleide personen
maar het is niet eens grappig alleen kankerirritantquote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
-_-
Sja, je kan ook droog vragen stellen, ik probeer het een beetje leuk aan te kleden, entertainment weet je.
Correct:quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Naar voorbeeld van de Green Card in de States.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |