Clubs, grijp uw kansen!quote:AZ heeft na interne evaluatiegesprekken meerdere contractspelers duidelijkheid gegeven over hun toekomst. Kees Luijckx en Graziano Pellè (foto) kregen te horen dat ze uit Alkmaar mogen vertrekken.
Verder mag iedereen uit de huidige selectie blijven, de kampioen wil Gijs Luirink graag verhuren. De verhuurde spelers Kemy Agustien, Simon Cziommer, Ryan Donk, Milano Koenders en Boy Waterman mogen eveneens vertrekken bij AZ.
De club uit Alkmaar heeft de spelers de afgelopen weken persoonlijk op de hoogte gebracht over hun situaties. De dlub meldt op zijn website dat redenen uiteenlopend zijn, AZ kan geen van de spelers voldoende toekomstperspectief bieden.
quote:Vitesse lijkt naast Ben Sahar te grijpen, zo onthult Omroep Gelderland. De Israëlische spits zou de voorkeur geven aan een geïnteresseerde club uit Spanje, waarvan de naam nog niet bekend is.
Sahar, die momenteel gehuurd wordt door De Graafschap van Chelsea, mag vertrekken uit Londen. Omdat Vitesse pas zaken kan doen als het een speler heeft verkocht, lijkt de Arnhemse club kansloos in de race om de krabbel van Sahar.
Ricky van Wolfswinkel staat op de nominatie om verkocht te worden, voegt de regionale zender daaraan toe. De 20-jarige aanvaller staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Utrecht.
quote:'Vitesse-doelwit Sahar kiest voor Primera División'
Geschreven op maandag, 25 mei om 17:57
Vitesse dreigt naast Ben Sahar te grijpen. De aanvaller van De Graafschap, die dit seizoen wordt gehuurd van Chelsea, lijkt te kiezen voor een club in de Spaanse Primera División, zo meldt Omroep Gelderland maandagmiddag. De door FC Utrecht begeerde Ricky van Wolfswinkel laat op zijn beurt weten dat hij geen vertrek wil forceren. Sahar (19) sprak reeds met een delegatie van de Arnhemse club, die op haar beurt contact zocht met Chelsea. De Israëlisch international heeft nog een doorlopend contract in Londen en staat welwillend tegenover een definitieve overgang. Hij werd eerder onder meer aan Portsmouth en Sheffield Wednesday verhuurd.
Vitesse kan pas zaken doen als er een aanvaller wordt verkocht. De kans is groot dat Van Wolfswinkel een van de spelers is die zal vertrekken. De jonge aanvaller staat in de belangstelling van FC Utrecht en heeft wel oor naar een transfer. "Ik vind Utrecht een mooie club, maar ik speel ook graag voor Vitesse, laat dat duidelijk zijn."
Van Wolfswinkel maakt duidelijk dat hij geen breuk wil forceren met de Arnhemse club. "Dat zou je alleen doen als je het niet naar je zin hebt, maar ik zit prima bij Vitesse. Als ze me willen behouden, heb ik daar geen problemen mee, maar als ik een van de jongens ben aan wie ze het nodige geld willen verdienen, vind ik dat ook best."
Bron Voetbalzone
ja het is de laatste weken een flinke lijstquote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef Prosac het volgende:
Leuk dat alle geruchten nu ook weer flink op gang komen.
Weet iemand hoe het met Emnes nu gaat? Mag die ook weg?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef borisz het volgende:
Tuncay, Afonso Alves, Stewart Downing and David Wheater will be just some of the names leaving Middlesbrough after they were relegated to the Championship. (Daily Express)
Er zullen niet veel PL clubs geïnteresseerd zijn denk ik , zo veel heeft 'ie niet gespeeld volgens mijquote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met Emnes nu gaat? Mag die ook weg?
15x.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Er zullen niet veel PL clubs geïnteresseerd zijn denk ik , zo veel heeft 'ie niet gespeeld volgens mij
Heeft weinig gespeeld, ik kan verder niks over vinden of hij weg mag of niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het met Emnes nu gaat? Mag die ook weg?
quote:Diego medisch gekeurd bij Juventus
De Braziliaanse middenvelder Diego speelt volgend seizoen voor Juventus. De transfer is volgens Werder Bremen zo goed als rond.
Op de website van Werder Bremen wordt gemeld dat de transfer bijna is beklonken en dat Diego snel medisch wordt gekeurd in Turijn.
Maandagmiddag was Werder-directeur Klaus Allofs in Turijn om de laatste puntjes op de i te zetten.
Allofs: "We zijn ervan overtuigd de overgang van Diego naar Juventus snel te zullen voltooien."
Diego speelde van 2002 tot en met 2004 voor het Braziliaans FC Santos. Hierna vertrok hij naar Portugal alwaar hij twee seizoenen speelde voor FC Porto alvorens hij naar Werder Bremen vertrok. Hier groeide hij uit tot grote waarde.
WTF?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef DurQ het volgende:
Hadden we Kluivert voor 1 jaar naar Cambuur Leeuwarden al gehad?
Mag toch hopen dat dat niet waar is.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of het al was gemeld, maar RVN naar Galatasaray
Een bron bij dit soort berichten is wel gewenst .quote:Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of het al was gemeld, maar RVN naar Galatasaray
aha kijk, dat bericht had ik er vorige week nog niet bijquote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een bron bij dit soort berichten is wel gewenst .
Gomez van Stuttgart naar Bayern voor 30 miljoen, volgens Bild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |