abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 juni 2009 @ 14:03:45 #276
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69793163
quote:
Manchester City will continue their summer spending spree with the signing of Athletic Bilbao's Spanish midfielder Javi Martinez, who is rated as one of the hottest prospects in Europe. (The People) (Full story: The People)
gezellig bij De Jong Ireland en Barry centraal op het middenveld
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 7 juni 2009 @ 14:05:31 #277
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_69793217
Dat wel ja, maar 't is 'n ongelofelijk talent, Barry en De Jong met de punt naar achteren en hij en Ireland naar voren dan maar
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69793229
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Je kan wel bij voorbaat zeggen dat Feyenoord kansloos is, maar heleboel zuid-am. spelers kiezen ervoor om via NL naar de top te gaan ipv bank te zitten in Bordeaux of Liverpool
Dat was vroeger zo, tegenwoordig niet meer hoor.
pi_69793531
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bordeaux dat CL speelt.
Ik zou het wel weten hoor.
Rame is ook niet meer de jongste.
En dan vind je het vreemd wanneer Braafheid voor Bayern kiest ipv PSV of Ajax?
pi_69793565
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

En dan vind je het vreemd wanneer Braafheid voor Bayern kiest ipv PSV of Ajax?
Nee hoor.
pi_69793742
Zie het al, haalde jou en BS even door elkaar.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:50:58 #282
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_69794485
Coupet->Paris.
Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
  zondag 7 juni 2009 @ 15:52:01 #283
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_69796510
Ochoa zou echt een top aankoop zijn voor Feijenoord zeg. Geloof niet dat hij weinig moet kosten want hij is niet alleen al jaren nummer 1 doelman van America, maar ook hét boegbeeld van de club.

Lijkt me echter dat Espańol de voorkeur krijgt, ook ivm de taal.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_69799526
Luca Toni ---> Wolfsburg (diverse bronnen in Duitsland, Italie en Frankrijk)
Michel Owen ---> Roma (Daily Mirror)
Jimenez ---> Hamburg / West Ham (Diverse Italiaanse bronnen)
Seedorf ---> Fenerbache (Diverse Italiaanse bronnen)
Julio Cruz ---> Panathinaikos (Gazzetta)
D'Agostino ---> Juve en Giovinoco ---> Udinese (Diverse Italiaanse bronnen)
Pirlo ---> Chelsea (voor 30 miljoen (qsvs.it)

En Inter eist Iniesta plus centen als Zlatan naar Barca gaat.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_69800112
Juan Carlos Hernandez, Medicus van Real Madrid, is in Brazilie voor een medische keuring van Kaka (Diverse bronnen, o.a. http://globoesporte.globo(...)R+EXAME+DE+KAKA.html )
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_69802674
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:16 schreef DIGGER het volgende:
En Inter eist Iniesta plus centen als Zlatan naar Barca gaat.
En dan Fabregas erbij halen ipv van Iniesta? Ik hoop het echt niet, zou het zielig vinden voor Iniesta om zo'n "grote" stap terug te moeten doen.
pi_69803845
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En dan Fabregas erbij halen ipv van Iniesta? Ik hoop het echt niet, zou het zielig vinden voor Iniesta om zo'n "grote" stap terug te moeten doen.
iniesta wordt echt niet verkocht door Barca. Daar is hij te belangrijk voor.
pi_69808596
"Inter bereidt bod voor op Van Persie

zondag 07 juni 2009

Inter heeft zijn zinnen gezet op Robin Van Persie. De Italiaanse club bereidt momenteel een bod voor op de Nederlandse international.
Van Persie ligt nog tot 2011 bij Arsenal onder contract en onderhandelt met de club over een contractverlenging.

Toch zou Arsenal overwegen om de Nederlander te verkopen. Zeker indien Inter, zoals de Engelse pers meldt, met een bod van 28 miljoen euro over de brug zou komen."


(Bron ;Belgiumsoccer.be)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 8 juni 2009 @ 00:25:18 #289
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_69814039
Giovanni dos Santos naar Espańol
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_69815237
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:47 schreef TLC het volgende:
"Inter bereidt bod voor op Van Persie

zondag 07 juni 2009

Inter heeft zijn zinnen gezet op Robin Van Persie. De Italiaanse club bereidt momenteel een bod voor op de Nederlandse international.
Van Persie ligt nog tot 2011 bij Arsenal onder contract en onderhandelt met de club over een contractverlenging.

Toch zou Arsenal overwegen om de Nederlander te verkopen. Zeker indien Inter, zoals de Engelse pers meldt, met een bod van 28 miljoen euro over de brug zou komen."


(Bron ;Belgiumsoccer.be)
Als Arsenal dát doet, dan is het definitief topclub af hoor. Houd godverdomme eens je topspelers en koop er zelfs nog 3 bij. Wat zijn dat verdomme voor ambities he? Hun ongeslagen kalenderjaar was toch ook met een selectie waarin de topspelers allemaal rond de (topjaren) 28 waren.
  maandag 8 juni 2009 @ 07:33:42 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69816367
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:47 schreef TLC het volgende:
"Inter bereidt bod voor op Van Persie

zondag 07 juni 2009

Inter heeft zijn zinnen gezet op Robin Van Persie. De Italiaanse club bereidt momenteel een bod voor op de Nederlandse international.
Van Persie ligt nog tot 2011 bij Arsenal onder contract en onderhandelt met de club over een contractverlenging.

Toch zou Arsenal overwegen om de Nederlander te verkopen. Zeker indien Inter, zoals de Engelse pers meldt, met een bod van 28 miljoen euro over de brug zou komen."


(Bron ;Belgiumsoccer.be)
versteegrobje
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69817144
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:16 schreef DIGGER het volgende:


En Inter eist Iniesta plus centen als Zlatan naar Barca gaat.
Heefft zo ´n Iniesta ook nog wat te vertellen over welke club hij wil spelen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_69820402
quote:
Keeper Gentenaar op weg naar VVV

Doelman Dennis Gentenaar tekent deze week een contract voor drie seizoenen bij VVV. De 33-jarige keeper onderging zaterdag al een medische keuring in het VieCuri Medisch Centrum in Venlo.

''We komen er deze week zo goed als zeker uit. VVV is een mooie en ambitieuze club en dat stralen ze ook uit. Ik heb een aantal seizoenen niet veel gespeeld. Bij VVV wil ik nu weer minuten maken. Als alles goed gaat teken ik deze week voor drie seizoenen”, aldus Gentenaar tegenover Omroep Venlo.

De Nijmegenaar stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Ajax. De Amsterdammers haalden de routinier in de zomer van 2006 op bij Borussia Dortmund. Daarvoor kwam Gentenaar meerdere seizoenen uit voor NEC.

Ook Feyenoord en Cambuur Leeuwarden waren geďnteresseerd in Gentenaar. De doelman moet bij VVV de concurrentiestrijd aangaan met Kevin Begois.
Omroep Venlo
Hij zal woensdag gepresenteerd gaan worden, op papier een super versterking!
  maandag 8 juni 2009 @ 12:19:59 #294
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_69822313
quote:
Hiddink over Premier League: "Ik zal terug zijn"

Guus Hiddink sluit niet uit dat hij nog terug zal keren in de Premier League.

De bondscoach van het Russische voetbalelftal heeft het de afgelopen maanden zo naar zijn zin gehad bij Chelsea dat hij fan is geworden van de Premier leagie. "Ik zal terug zijn", liet Hiddink heldhaftig optekenen door The Sunday Mirror.

"Chelsea zal wel oké zijn, dus die hebben mij waarschijnlijk niet meer nodig", zei Hiddink, die na het WK van volgende zomer terug zou willen keren. "Mijn liefde voor het Engelse voetbal is gigantisch toegenomen de afgelopen drie maanden."

"Ik vond het heel mooi weer eens een club te leiden en om met spelers van wereldklasse-niveau te werken. Ik realiseerde me dat het leuker is dan bij een nationale ploeg te trainen. Vooraf had ik niet gedacht dat ik het zó look zou vinden", aldus Golden Guus.
quote:
'Niet Fener, maar Chelsea nieuwe club Seedorf'

Niet Fenerbahçe, maar Chelsea wordt de nieuwe club van Clarence Seedorf. Dat schrijven een aantal gerespecteerde kranten in Italië.

Seedorf zou met de overgang naar Stamford Bridge Carlo Ancelotti achterna gaan. De zaakwaarnemer van de middenvelder zegt dat Seedorf voorlopig bij Milan wil blijven, maar de Italiaanse media zijn een andere mening toegedaan.

Corriere dello Sport en La Repiblica zijn slechts twee van de vele kranten die berichten over de transfer naar Chelsea. Seedorf zou een paar dagen geleden al gepolst zijn door zijn voormalige trainer.

Voetballen in de Premier League is een langgekoesterde droom van Seedorf, die al in veel landen succes boekte. Zo won hij met Ajax, Real Madrid en AC Milan de Champions League. Dit seizoen kreeg de Nederlander voor het eerst kritiek te verwerken van de Milanese tifosi, die vonden dat hij niet voldoende presteerde.
Laat Guusje maar naar Man Utd komen over 'n jaar. Kan AF eindelijk eens met pensioen en hebben we 'n waardig opvolger voor 'n jaar of 5
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69822368
Gerry Koning van Volendam naar Heerenveen
http://www.rtvnh.nl/sport/index.asp?newsid=98883&tijdlijn=1
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69822592
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:19 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]

Laat Guusje maar naar Man Utd komen over 'n jaar. Kan AF eindelijk eens met pensioen en hebben we 'n waardig opvolger voor 'n jaar of 5
Zou wel een mooie dubbelfunctie zijn met technisch adviseur die hij vorige week heeft aangenomen bij Chelsea
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 8 juni 2009 @ 14:23:30 #297
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_69825585
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zou wel een mooie dubbelfunctie zijn met technisch adviseur die hij vorige week heeft aangenomen bij Chelsea
Zou 'ie al getekend hebben ja?
quote:
'Juventus denkt aan Maxwell'

Inter-linksback Maxwell hoeft niet bang te zijn dat er geen belangstelling is voor hem. Juventus zou de voormalig Ajacied graag willen inlijven.

Maxwell heeft bij Inter nog een contract tot medio 2010, maar de kans dat hij deze zomer al vertrekt bij de nerazzurri lijkt groot. De Braziliaan onderhoudt een moeizame relatie met trainer José Mourinho en hoeft derhalve niet meer op veel speeltijd in het blauwzwarte shirt te rekenen.

Juventus ziet in Maxwell een prima versterking voor de eigen selectie, zo meldt Tuttosport. De bianconeri zijn op zoek naar een linksback en de Braziliaan zou in Turijn als een prima kandidaat voor die positie worden beschouwd. Andere opties zouden Andrea Dossena (Liverpool), Fabio Grosso (Olympique Lyon), Aleksandar Kolarov (Lazio) en Domenico Criscito (Genoa) zijn.

Maxwell, die 4,5 jaar het shirt van Ajax droeg, werd onlangs al gelinkt aan FC Barcelona.
quote:
Beckenbauer wil uitsluitsel van Ribéry

Bayern München-preses Franz Beckenbauer lijkt de onduidelijkheid omtrent de toekomst van sterspeler Franck Ribéry zat te zijn. Der Kaiser verlangt van de Fransman zo snel mogelijk uitsluitsel over zijn sportieve toekomst.

Ribéry, die sinds 2007 onder contract staat in München, wordt al een tijdje in verband gebracht met een transfer naar Real Madrid. Ook andere Europese topclubs dingen mee naar de diensten van de smaakmaker van Der Rekordmeister.

Zijn plannen voor de toekomst heeft Ribéry tot op heden niet bekend gemaakt en dat zint Beckenbauer niet. "Ik zie slechts twee opties. Of Ribéry vertrekt, of hij tekent bij en maakt zo een einde aan alle geruchten," stelt Der Kaiser in Bild.

"Als hij weg wil, wordt het voor ons bijna onmogelijk om hem te behouden. Natuurlijk zal zijn vertrek een groot verlies zijn, maar ik weet zeker dat alle spelers vervangen kunnen worden. Ook zonder Ribéry zal Bayern meestrijden om de prijzen."
quote:
'Atlético wil opgeleefde Pienaar vastleggen'

Het is nog niet zeker of Steven Pienaar volgend seizoen nog voor Everton speelt.

De Zuid-Afrikaanse aanvaller hoopte een langdurig contract bij Everton voorgeschoteld te krijgen, maar de clubleiding besloot dat niet te doen.

De 27-jarige oud-Ajacied speelde eerder voor Borussia Dortmund, maar kwam daar nooit goed uit de verf. Dat is bij Everton anders. Dit seizoen groeide Pienaar uit tot één van de publiekslievelingen.

Atlético Madrid houdt de situatie van Pienaar in de gaten. De Madrilenen zien in de rechterflankspeler een welkome versterking. In Liverpool heeft Pienaar nog een contract voor anderhalf jaar. Ook Rubin Kazan, Russisch kampioen volgt Pienaar, aldus The Mail.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 8 juni 2009 @ 14:28:32 #298
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_69825697
quote:
Ezequiel Lavezzi's advisors have urged Napoli not to deny him a move to Liverpool, who have enquired about the Argentina striker. (Press Association)

Villa striker John Carew has played down speculation linking him with a move to Manchester City.

Barcelona will make a last-ditch attempt to keep striker Samuel Eto'o this week as Manchester City prepare a Ł25m bid for the Cameroonian. (Full story: The Sun)

Everton are preparing a Ł7m swoop for two players from Reading - winger Stephen Hunt and striker Kevin Doyle. (Daily Star)

Everton boss David Moyes faces a fight with Espanyol for Rennes midfielder Stephane M'Bia and the Toffees also want Cardiff midfielder Joe Ledley. (Daily Mirror)
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 8 juni 2009 @ 17:23:33 #299
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_69831221
Door al die geruchten word ik trouwens erg benieuwd naar wie nu bij zijn club vertrekt, en zeker bij een paar grote namen
'Don't hate the player, hate the Game'
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juni 2009 @ 17:29:50 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69831414
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')