hehe... memory to the rescue...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dus het was weer een opgeblazen KF post. ok
gisteren was er nog iets dat kwaak en ik over KF wilden posten maar ik ben het vergeten
ok... heel boeiende post, ik weet het....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
gnagnaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe... memory to the rescue...
We vlogen met een kudtfokker 100 van Porto naar Amsterdam. weet niet precies meer wat die kudtfokker 100 gekost heeft, maar hij was heel duur omdat er 100 leren stoelen in zaten. Halverwege de vlucht, nog even met 1 stewardes in het Portugees geneukt in het toilet omdat ze vond dat ik mooie ogen en ze mij lief vond had. Na de sex vertelde ze eigenlijk gewoon geil was, en het niet zo veel voorstelde allemaal. Mijn hart was even gebroken, gelukkig heb ik nog het telefoon nummer van die andere stewardes, die blonde. Maar ik weet nog niet zeker of ik die ga sms'en hoor, want eigenlijk ben ik nog steeds gek op meisje 1, maar die stewardes was lief. We hebben nog even handje in handje die kudtfokker 100 doorgelopen en aan het einde van de vlucht gaf zij mij nog een lange zoen.
Held....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
We vlogen met een kudtfokker 100 van Porto naar Amsterdam. weet niet precies meer wat die kudtfokker 100 gekost heeft, maar hij was heel duur omdat er 100 leren stoelen in zaten. Halverwege de vlucht, nog even met 1 stewardes in het Portugees geneukt in het toilet omdat ze vond dat ik mooie ogen en ze mij lief vond had. Na de sex vertelde ze eigenlijk gewoon geil was, en het niet zo veel voorstelde allemaal. Mijn hart was even gebroken, gelukkig heb ik nog het telefoon nummer van die andere stewardes, die blonde. Maar ik weet nog niet zeker of ik die ga sms'en hoor, want eigenlijk ben ik nog steeds gek op meisje 1, maar die stewardes was lief. We hebben nog even handje in handje die kudtfokker 100 doorgelopen en aan het einde van de vlucht gaf zij mij nog een lange zoen.
Ik begrijp dat de TT weer eens over KF gaatquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik ook een overijverige 21-jarige aan mijn rokken had hangenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de TT weer eens over KF gaat
Jij bent goehoed!!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
Ik begrijp dat de TT weer eens over KF gaat
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik ook een overijverige 21-jarige aan mijn rokken had hangen
Ja, maar jij vraagt er omquote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik ook een overijverige 21-jarige aan mijn rokken had hangen
ik ook, ontdek net dat ik zelfs een extra spierbal hebquote:
sport ze!!quote:
sport ze. gaat goed hoor. werk heb ik weer beetje op een rijtje dus ben weer beetje blijquote:
oh lekker dat is een goed idee.. ik ga je na apen.quote:
Ik zit nu 2 dagen alleen hier op de ranch in Tsjechië, en er gebeuren meteen de meest vreemde dingenquote:
sjee, lekker danquote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit nu 2 dagen alleen hier op de ranch in Tsjechië, en er gebeuren meteen de meest vreemde dingenGisteren opeens 3 man politie op het erf, daarna 3 chagrijnige Tsjechen die NU de eigenaar wilde spreken, maar die zat in Nederland. Ze zijn uiteindelijk hier nog een half uur in de auto op de parkeerplaats gebleven. Nu belde er weer iemand die was nog in Nederland, maar die wilde hier vanavond slapen
Dat kan dus niet, want we zijn dicht, doorverwezen naar een ander pension, maar toen was mijn Tsjechische telefoon leeg, heb geen oplader, en geen pincode van die telefoon... Ik word gek
Nogal! Stom land! Nederland is veul toffer!quote:
Ja, hoor ook nu net dat die man hier best terecht had gekunt vanavond... Beetje laat, want ik heb m al naar Fontana gestuurdquote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
Sterkte Piengewoon lekker langs je heen laten gaan dat gezeur
Nederland is tof, maar hier is het lekker warm enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nogal! Stom land! Nederland is veul toffer!
Oh. Heb ik nog wat gemist hier in de vele dagen dat ik er niet was? Dit is de enige avond dat ik thuis ben en even mee kan doen, alhoewel ik vast zo dood op de bank ga liggen, voel me verre van lekker..
Joey!quote:
Uiteraard. Met jou? Zomers rokje aan?quote:
Hier ook al twee dagen hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nederland is tof, maar hier is het lekker warm enzoAl een hele tijd
Eig niet??? Zal vanaaf lezen. Ontvang geen pm op mn mob of is dat wel mogelijk?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Joey!Heb je mijn PM van de week nog gehad?
Hier al ruim een weekquote:
Vreemd, geen idee of het mogelijk is.... Heb m ehm... Vrijdag verstuurd geloof ik...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eig niet??? Zal vanaaf lezen. Ontvang geen pm op mn mob of is dat wel mogelijk?
Nice...quote:
http://messages.fok.nl/pda/quote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bekijk ze altijd via http://messages.fok.nl/pdaquote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:
Kan kloppen ben niet op fok geweest. Maar ben zo bij paps en mams dus reageer ik wel ff..quote:Op maandag 25 mei 2009 17:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier al ruim een week
[..]
Vreemd, geen idee of het mogelijk is.... Heb m ehm... Vrijdag verstuurd geloof ik...
Heel graag, dankjewelquote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan kloppen ben niet op fok geweest. Maar ben zo bij paps en mams dus reageer ik wel ff..
Gefeliciteerd met je verjaardag lekker dingquote:
Heel snugger van me idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan ook gewoon op je mobiel op het vakje met pm onder een van je eigen berichten klikken
En bij een van mn taarten valt de bodem helemaal uit elkaar
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag lekker ding
Ooooow ja, gefeliciflapstaard!!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
En bij een van mn taarten valt de bodem helemaal uit elkaar
Dat zal wel lukkenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
oh ja! Gefeliciteerd JB. Een heel fijn jaar toegewenst
en dank je (Ik blijf aan de gang zoquote:
Hoe wanhopig... was meisje van gisteravond geen vriendin van meisje 1? Die zitten bij elkaar op de koffie nuquote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef KudFokker het volgende:
In dit topic móet ik uiteraard even gepost hebben![]()
!
Nog steeds geen smsje terug gehad![]()
Nee, dat meisje van gisteravond woont niet hier...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoe wanhopig... was meisje van gisteravond geen vriendin van meisje 1? Die zitten bij elkaar op de koffie nu
@Pien85..... hellllllllpquote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef KudFokker het volgende:
Nee, dat meisje van gisteravond woont niet hier...
Heeeerlijk met dit weerquote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef Nouk84 het volgende:
12 km wind meeOké en 6 km wind tegen, maar dat was in het begin
Echt wel!quote:
Ehm... Dat meisje waar hij zondag mee heeft gezoend, in dr nek en op dr mond, en hand in hand mee heeft gelopen maar dat hij nog niet heeft geneukt. Die heeft wel een huis maar niet daar ofzoquote:
zuchtquote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Ehm... Dat meisje waar hij zondag mee heeft gezoend, in dr nek en op dr mond, en hand in hand mee heeft gelopen maar dat hij nog niet heeft geneukt. Die heeft wel een huis maar niet daar ofzo
Je moet het een tijdje volgen om het helemaal te snappen, bij goeie tijden slechte tijden weet je ook niet na 1 aflevering de namen van alle personagesquote:
Ik wil ook dat soort postquote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef zbbrox het volgende:
Er zat een doosje merci bij de post. Geen afzender.![]()
Is wel iemand die me kent..
chocola
Mazzelkontquote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef zbbrox het volgende:
Er zat een doosje merci bij de post. Geen afzender.![]()
Is wel iemand die me kent..
chocola
dan is het hopeloos... zelfs soaps heb ik het geduld niet voorquote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
Je moet het een tijdje volgen om het helemaal te snappen, bij goeie tijden slechte tijden weet je ook niet na 1 aflevering de namen van alle personages
Klinkt bekend, maar dit kom je gewoon perongeluk tegen als je singles leest, das handigquote:Op maandag 25 mei 2009 18:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dan is het hopeloos... zelfs soaps heb ik het geduld niet voor
Trouwens, elke keer als ik je sig zie heb ik de neiging om te vragen hoe je je voeltquote:Op maandag 25 mei 2009 18:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dan is het hopeloos... zelfs soaps heb ik het geduld niet voor
Wacht maar tot het je gaat vervelen!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens, elke keer als ik je sig zie heb ik de neiging om te vragen hoe je je voelt
Maaaaar, vandaag eindelijk weer een beetje blij!!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens, elke keer als ik je sig zie heb ik de neiging om te vragen hoe je je voelt
* Jannuk baalt dat haar tuutje eerst naar de garage moetquote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Murmeli het volgende:
murm gaat ff pastaslaai maken.idee gepikt van tegan
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Maaaaar, vandaag eindelijk weer een beetje blij!!
Ook mooiquote:
Nee... zal ik toch eerst foto's moeten hebben en laat ik daar nou net niet van houdenquote:
1 foto heb je toch wel?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee... zal ik toch eerst foto's moeten hebben en laat ik daar nou net niet van houden
Was mis met tuutjequote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk baalt dat haar tuutje eerst naar de garage moet
van die ouderwetse kartonnen, van de schoolfotograafquote:
Mn tuutje had een zere krukaspoelli, die is weer gemaakt... nu heeftie een slippende v-snaar. Hij kan heeel mooi fluiten, donderdag magtie naar de garagequote:
Fiat of Renault ?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn tuutje had een zere krukaspoelli, die is weer gemaakt... nu heeftie een slippende v-snaar. Hij kan heeel mooi fluiten, donderdag magtie naar de garage
Daihatsjoe cuorequote:Op maandag 25 mei 2009 19:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Fiat of Renault ?
Ach dus valt mee ... gewoon opletten hoe ze het doen... dan doe je de volgende keer het gewoon zelf !
2 fotoos gevonden (uit 2004) met korte haren nog... is in ieder geval beterder dan niksquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
van die ouderwetse kartonnen, van de schoolfotograaf
Ik zal zo eens ff op zoek gaan naar mn digicam
Tofquote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
2 fotoos gevonden (uit 2004) met korte haren nog... is in ieder geval beterder dan niks
Beetje plakband enz ... dan kom je wel verquote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Daihatsjoe cuore
Enne, zelf maken? Laten we dat maar niet doen
Wat is er?quote:
Autom ... Londen plx ... ik word hiero echt gillent gek ! Geen normale vrouwen in mijn omgeving meer !quote:
'k heb nu al de balen... ze zijn te groot... die dingen zijn ook niet gemaakt voor een lijf van 1.90quote:
Is u ziek? \____/quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
'k heb nu al de balen... ze zijn te groot... die dingen zijn ook niet gemaakt voor een lijf van 1.90
Ik ducktape en secondenlijm wel altijd alles aan elkaar, en mn rolstoel kan ik ook nog vrij technisch benaderen, maar mn auto?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Beetje plakband enz ... dan kom je wel ver
Damn echt spierpijn , 2 pallets tuinstenen verplaatst zaterdag ... Waarom laat ik me toch altijd weer door vrouwen overhalen ...
Zoet is goed, maatjequote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Bah, al die zoete liedjes... Stukje inhoudelijk tegenwicht...
Ik hou van zoet, ik hou van hartig..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Bah, al die zoete liedjes... Stukje inhoudelijk tegenwicht...
quote:
Vandaag tentamen gehad & niet gehaald. Naja, prima, volgende keer beter. Maar ik begin het zo fucking zat te worden dat ik degene ben die mensen dingen uitleg & ik haal het niet en die andere halen het allemaal welquote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is u ziek? \____/
'k zal ut teiltje wel vasthouden hoor
Graag, ik kan wel wat afleiding gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Autom ... Londen plx ... ik word hiero echt gillent gek ! Geen normale vrouwen in mijn omgeving meer !
die een tuin willen aanleggen
Maatje? Ik ben geen haring!quote:
Te groot? de foto's?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
'k heb nu al de balen... ze zijn te groot... die dingen zijn ook niet gemaakt voor een lijf van 1.90
Een klassieker in een Cubaans jasje, kun je daar wat mee?quote:
Ja, en dan moet dat allemaal ineens veranderd worden naar 200*300 pixels, dan is er geen Jannuk meer overquote:
Heb geen idee hoe je de context legt naar haring, maar je bentgeen haring en zoet is nog steeds goedquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag tentamen gehad & niet gehaald. Naja, prima, volgende keer beter. Maar ik begin het zo fucking zat te worden dat ik degene ben die mensen dingen uitleg & ik haal het niet en die andere halen het allemaal welDe tranen staan mij op dit moment eerder bij dan een leuke
190? OMG!! lange vrouw!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik zoek nog een zaagquote:
Oeh, die is ook vrolijkmakendquote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een klassieker in een Cubaans jasje, kun je daar wat mee?
maatjesharing meis. Hij spreekt het ook uit als maatje, niet als motjequote:Op maandag 25 mei 2009 19:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe je de context legt naar haring, maar je bentgeen haring en zoet is nog steeds goed
Lange vrouwen!quote:
Begrijpelijk. En het is ook naar.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag tentamen gehad & niet gehaald. Naja, prima, volgende keer beter. Maar ik begin het zo fucking zat te worden dat ik degene ben die mensen dingen uitleg & ik haal het niet en die andere halen het allemaal wel![]()
*knuf*quote:Op maandag 25 mei 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Vandaag tentamen gehad & niet gehaald. Naja, prima, volgende keer beter. Maar ik begin het zo fucking zat te worden dat ik degene ben die mensen dingen uitleg & ik haal het niet en die andere halen het allemaal welDe tranen staan mij op dit moment eerder bij dan een leuke
[..]
Graag, ik kan wel wat afleiding gebruiken.
Alhoewel ik liever het origineel hoor. Analoge synthesizers!quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
maatjesharing meis. Hij spreekt het ook uit als maatje, niet als motje
Moet geen probleem zijn ... Anders gewoon mannen lief aankijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik ducktape en secondenlijm wel altijd alles aan elkaar, en mn rolstoel kan ik ook nog vrij technisch benaderen, maar mn auto?
Geeft auto een dikke knuffel , en maakt voor haar een kipsalade die niet te eten is maar wel goed bedoeld is ...:Dquote:Op maandag 25 mei 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
Maar ik begin het zo fucking zat te worden dat ik degene ben die mensen dingen uitleg & ik haal het niet en die andere halen het allemaal welDe tranen staan mij op dit moment eerder bij dan een leuke
Prima, prima. We gaan dadelijk BBQ'en hier, al pleurt de regen met bakken uit de hemelquote:
Oooh Auto!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weer wat geleerdquote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
maatjesharing meis. Hij spreekt het ook uit als maatje, niet als motje![]()
Voor als onze tong zich verveeld s`avondsquote:
quote:
quote:
ach ik lijk het meerendeel van de dag toch maar 1.50... elk nadeel heb zn voordeelquote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Murmeli het volgende:
jannuk,doorzagen is niet handig hoor. zonde joh
Ohquote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ja, en dan moet dat allemaal ineens veranderd worden naar 200*300 pixels, dan is er geen Jannuk meer over
goh, heb ineens kippenvelquote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor als onze tong zich verveeld s`avonds
Geeft aaitje over haar bolletje ... Zie je wel !quote:Op maandag 25 mei 2009 19:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuf*
* DR34M3R schenkt roosvicee in. Komt wel goed schatje..
Voor een vrouw van 1m90 moet ik bukken dan hoor...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor als onze tong zich verveeld s`avonds
kee... kwas wel lichtelijk dronken toen (kan dat via PM?)quote:
Nou, bedankt!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Geeft auto een dikke knuffel , en maakt voor haar een kipsalade die niet te eten is maar wel goed bedoeld is ...:D
Mja...quote:
Smakelijk en veel plezierquote:
ja ik wilde nog zeggen, ben blij dat je meestal zit, dan hoef ik niet zo omhoog te kijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ach ik lijk het meerendeel van de dag toch maar 1.50... elk nadeel heb zn voordeel
VAUDquote:Op maandag 25 mei 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Voor een vrouw van 1m90 moet ik bukken dan hoor...
Zo een enge smiley was het ook weer niet ...quote:
WAT?!?! en ik dacht al voorzichtig te doen met mijn schatting.. had ik er best een schepje bovenop kunnen doen dan. Stom verstand. Gewoon gevoel volgen, dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een vrouw van 1m90 moet ik bukken dan hoor...
maak nog wel eens indruk op mensen, als ik een dag weg ben en er geen rolstoeltoilet is ofzo. Zit ik de hele dag in mn rolstoel op het terras, pak ik mn krukken en ga ik staan...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
ja ik wilde nog zeggen, ben blij dat je meestal zit, dan hoef ik niet zo omhoog te kijkenmaar ja nu moet je naar mij omhoog kijken
Je schoonouders komen langs?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr k heb zo geeeen!! zin in de twee kamerkijkers vanavond
Je wil nog steeds de roker?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr k heb zo geeeen!! zin in de twee kamerkijkers vanavond
Ik zat al te wachten op een reactie.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
WAT?!?! en ik dacht al voorzichtig te doen met mijn schatting.. had ik er best een schepje bovenop kunnen doen dan. Stom verstand. Gewoon gevoel volgen, dat blijkt wel weer.
Schoonouders? sinds wanneer heb ik die?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:26 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Je schoonouders komen langs?
Zet een porno op ... deed mijn ex-vriendin bij haar ex-schoonouders ooit eens
(nee niet mijn moeder)
Dan waren we nu wel klaar geweest ja.quote:
Kan vastquote:Op maandag 25 mei 2009 19:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
kee... kwas wel lichtelijk dronken toen (kan dat via PM?)
Leuk.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan waren we nu wel klaar geweest ja.
Nu komt er een 31 jarige vrouw uit china ofzo langs
Idd!quote:
Iddquote:
Ik blond heel ergquote:
Wie komt er naast die 31 jarige dan nog?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd
En ben zo niet sociaal vandaag, dus dat wordt nog wat
Maar waarom zit je in een rolstoel als ik vragen mag?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
maak nog wel eens indruk op mensen, als ik een dag weg ben en er geen rolstoeltoilet is ofzo. Zit ik de hele dag in mn rolstoel op het terras, pak ik mn krukken en ga ik staan...
1. als je in een rolstoel zit moet je daarin blijven zitten
2. wooow past dat hele lijf in die stoel?
Lijkt wel een film (in ieder geval voor die mensen, ik erger me dood)
Smiley viel wel mee, maar de rest van je verhaal brrrrrrrquote:Op maandag 25 mei 2009 19:23 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Zo een enge smiley was het ook weer niet ...
Geilquote:Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan waren we nu wel klaar geweest ja.
Nu komt er een 31 jarige vrouw uit china ofzo langs
1 of ander duits meisje heb ik begrepen. Ik zie het vanzelf allemaal wel, maar vandaag staan er twee op het menu. Woensdag ook nog 1, maar daar kan ik evt bij wegblijven omdat ik in eerste instantie niet heb gezegd dat ik dan konquote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wie komt er naast die 31 jarige dan nog?
Vraag het haar lekker zelfquote:Op maandag 25 mei 2009 19:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Geilvraag ff of ze single is !
Hoe goed was je chinees trouwens?
Lekker avondje bitchen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
1 of ander duits meisje heb ik begrepen. Ik zie het vanzelf allemaal wel, maar vandaag staan er twee op het menu. Woensdag ook nog 1, maar daar kan ik evt bij wegblijven omdat ik in eerste instantie niet heb gezegd dat ik dan kon
Jij is gelukkig niet blond, thnxxx, heb de postduif net losgelatenquote:
Maar dan wil er niemand in die kamerquote:
Ach, krijgt die van woensdag 'm. Heb jij je lol ook weer gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan wil er niemand in die kamer
Zou mooi zijn. Mij boeit het toch niks meerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ach, krijgt die van woensdag 'm. Heb jij je lol ook weer gehad.
Tofquote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jij is gelukkig niet blond, thnxxx, heb de postduif net losgelaten
Staat in singles van gisteravond en van vrijdag avond.Heb ff niet zo'n zin om het nog een keer te tieperen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Maar waarom zit je in een rolstoel als ik vragen mag?
Lekker dat die mensen ook zo lekker bijdehand zijn dan ook ...
Das wel vet irri ... of die klote terrassen met van die lage afscherming ... dat je je kop keihard stoot , maar aan de rest laat merken dat het wel meeviel , maar ondertussen de hele boel bij elkaar wilt schelden !
Zet het een tijdje in de OP, dan weet gelijk iedereen hetquote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Staat in singles van gisteravond en van vrijdag avond.Heb ff niet zo'n zin om het nog een keer te tieperen.
Voel me eindelijk weer een beetje blij
Drom ook mn sig, ik worder af en toe een beetje lichtelijk gestoord vanquote:Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Zet het een tijdje in de OP, dan weet gelijk iedereen het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Drom ook mn sig, ik worder af en toe een beetje lichtelijk gestoord vanWas je alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Geeft dikke knuffelquote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Staat in singles van gisteravond en van vrijdag avond.Heb ff niet zo'n zin om het nog een keer te tieperen.
Voel me eindelijk weer een beetje blij
Ik ook van jou!!quote:
Ik doe vrijwilligerswerk in een asiel..... en vandaag kwamen er té veel dieren terug, dan hek het ook zwaarquote:Op maandag 25 mei 2009 19:44 schreef Murmeli het volgende:zo zielig die asieldieren
ik wil een huis met een tuin en dan katten.... maar dan moet kwaak steeds niezen
Dat had ik willen doen! Helaas kwam het niet uit met colleges.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk in een asiel..... en vandaag kwamen er té veel dieren terug, dan hek het ook zwaar
Nu is het kittenseizoen.......quote:Op maandag 25 mei 2009 19:46 schreef Ofresca het volgende:
Dat had ik willen doen! Helaas kwam het niet uit met colleges.
oh wat gaaf dat je dat doet! wat moet je doen daar? ik zou denk ik ook veel te verdrietig worden daar.... maar wel leuk om iets met dieren te doen als vrijwilligerswerk... kan ik ook eens over denken bij gebrek aan huisdierenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk in een asiel..... en vandaag kwamen er té veel dieren terug, dan hek het ook zwaar
Ohhh! Stiekem willen wij hier nog een huiskat hebben.quote:
ik maak niet echt schoon als in schrobben, maar was kattenbakken, voerbakken, waterbakken. Kam en knuffel de katten. Vooral het knuffelgehalte doet me goed. En dieren oordelen tenminste niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef Murmeli het volgende:
oh wat gaaf dat je dat doet! wat moet je doen daar? ik zou denk ik ook veel te verdrietig worden daar.... maar wel leuk om iets met dieren te doen als vrijwilligerswerk... kan ik ook eens over denken bij gebrek aan huisdierengelukkig kan ik ook altijd nog knuffelen met de katten van knuffelzacht
ja beesten zijn lief. tof dat je ze ook kan knuffelen daaroquote:Op maandag 25 mei 2009 19:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik maak niet echt schoon als in schrobben, maar was kattenbakken, voerbakken, waterbakken. Kam en knuffel de katten. Vooral het knuffelgehalte doet me goed. En dieren oordelen tenminste niet.
Heb hier een kater van 10 (Sjaak), een terreurterriër van 5 (Mike) en een dwergpapegaai van 5 (Jip), dus heb dierenliefde genoeg!
mjammiequote:
Er is nu zelfs een vrouw bij Take me Out.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
Mag ik hier als man wel posten tussen al deze vrouwen![]()
?!
ehhhh, mn tuut is out of order... ik weet niet hoe lang je daar nog zit?quote:
quote:
Nie huilen, ik snoep van 2 walletjes (als ik snoep)quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
![]()
*bergt zijn tong maar weer op* ...
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef Q. het volgende:
Zo. Met mijn nieuwe router heb ik eindelijk bereik op het balkon. Zoals het hoort. Dus daar zit ik nu lekker. In de zon..
Pff een echte vrouw laat van zich snoepen ...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nie huilen, ik snoep van 2 walletjes (als ik snoep)
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef Q. het volgende:
Zo. Met mijn nieuwe router heb ik eindelijk bereik op het balkon. Zoals het hoort. Dus daar zit ik nu lekker. In de zon..
Dan nietquote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Pff een echte vrouw laat van zich snoepen ...
Eindelijk eens goed spul gekocht dusquote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef Q. het volgende:
Tja, dat brakke Sitecom ding was al een tijdje dood en het open netwerk van mn buren kwam hier ook al niet, D-Link gekocht, goed spul.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef mrbox het volgende:
Zo weer thuis
[..]
Eindelijk eens goed spul gekocht dus
Nog minimaal 3 wekenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ehhhh, mn tuut is out of order... ik weet niet hoe lang je daar nog zit?
liever wel eigenlijk
Gelukkig viel het mee!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Het Vietnameese (was niet chinees dus) vrouwtje was best wel oke.. en wil de kamer
Er zou er nog 1 komen, die is er nog niet, maar anders krijgt mooi dat vrouwtje hem
Ik zit op 't terrasquote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef Q. het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
en dat we sowieso klaar zijn met zoeken
Heerlijk is hetquote:Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Schandalig! Nou ja. Dat doe ik ook met grote regelmaat.
En ik maar denken dat ze op mij doelde grapje, want dan klopt hij niet helemaalquote:Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef KudFokker het volgende:
Schiet eens op met dit topic
Met de verkapte KF TT!
quote:
*drukt op knopje.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
rappapappaaa pappaaapaaapaaa
raapapapapapaapp apapaap papapapaaaaagoeiedag
Heb je er weel een kwartje in gegooid dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
*drukt op knopje.
Zo, nu een ander liedje zingen
Vraag me af of mijn tuutje Tsjechië uberhaupt gaat halenquote:
Vast wel toch? 't is maar 10 uurtjes rijdenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vraag me af of mijn tuutje Tsjechië uberhaupt gaat halen
Ik hoef dat nietquote:Op maandag 25 mei 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je er weel een kwartje in gegooid dan?
Dat valt beste wel mee.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vast wel toch? 't is maar 10 uurtjes rijden
Zet dan eens een leuk nummer op.quote:
Wow de prijzen stijgen wel erg hard.quote:
Hoppaaaa goed geregeld weerquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook wel een muts hoor. Over 2 weken op zaterdag een dansvoorstelling. Ik was dat "even" vergeten toen ik het rooster in de kroeg invulde. Nu moet ik dus de vrijdag ervoor werken. Geen probleem dacht ik; zal wel 's middags zijn. Vraag ik het net; moeten we om half 10 aanwezig zijnDat wordt 3 uur slapen
Die stomme Euro ookquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow de prijzen stijgen wel erg hard.
Dat is toch geen probleem voor iemand zoals jij.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben ook wel een muts hoor. Over 2 weken op zaterdag een dansvoorstelling. Ik was dat "even" vergeten toen ik het rooster in de kroeg invulde. Nu moet ik dus de vrijdag ervoor werken. Geen probleem dacht ik; zal wel 's middags zijn. Vraag ik het net; moeten we om half 10 aanwezig zijnDat wordt 3 uur slapen
Jij kan dat makkelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Nouk84 het volgende:
Geef je rekeningnummer even, dan maak ik een euro overquote:
Tot straks dan.quote:
Jaquote:
Uitgesporterd?quote:
Hoi DHquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef je rekeningnummer even, dan maak ik een euro over
quote:
quote:
Wat een vertrouwen! Vermoedde al zoiets, dus ik had vandaag geprobeerd die vrijdag vrij te krijgen, zodat ik in ieder geval gruwelijk schandalig kon uitslapen, maar helaas, mijn cluster is vrij en ik ben de enige. Dus geen vrij voor Nouk..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is toch geen probleem voor iemand zoals jij.
"Ik ben helaas ziek kan niet komen"quote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een vertrouwen! Vermoedde al zoiets, dus ik had vandaag geprobeerd die vrijdag vrij te krijgen, zodat ik in ieder geval gruwelijk schandalig kon uitslapen, maar helaas, mijn cluster is vrij en ik ben de enige. Dus geen vrij voor Nouk..
Succesquote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een vertrouwen! Vermoedde al zoiets, dus ik had vandaag geprobeerd die vrijdag vrij te krijgen, zodat ik in ieder geval gruwelijk schandalig kon uitslapen, maar helaas, mijn cluster is vrij en ik ben de enige. Dus geen vrij voor Nouk..
Oh...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Schoot me net te binnen, 10 euro is het door de crisis![]()
Gewoon in termijnen betalen.quote:
Héééj wil jij je niet bemoeien met dit soort zaken !quote:
Gewoon iets anders dan koffie.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
*zucht*
Zou ik nog een bakkie kunnen nemen, of slaap ik dan weer niet?
Op een dag dat je al vrij hebt gevraagd? Beetje verdacht, denk je niet? Gewoon niet plannen voor de zondag, hele dag brak zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
"Ik ben helaas ziek kan niet komen"
*tuut tuut tuut*
Olé
Dat doe ik lekker wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Héééj wil jij je niet bemoeien met dit soort zaken !
aah tis pas 21:00 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
*zucht*
Ik wil koffie!!!!quote:
Decafequote:
Heb je geld teveel?quote:
mét wat andersquote:
yeahhhh, koffieeequote:Op maandag 25 mei 2009 21:00 schreef mrbox het volgende:
aah tis pas 21:00 uurdoe er een glas water bij
Koekje erbij?quote:
Vertelquote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
AlmightyArjen en ik zijn gewoon de LuvDoctors / Cupido's van Fok!
Vertel?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
AlmightyArjen en ik zijn gewoon de LuvDoctors / Cupido's van Fok!
quote:
Is dat hattrick nog gelukt?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
Misschien is het leuk om in het TMO-topic te vermelden dat er toch een relatie uit voort is gekomen. Bootje84 en ik hebben elkaar gevonden.
Bootje84 stapte van zijn schip, doorkruisde Nederland, ontmoette L.no en maakte een romantische boswandeling waar de vonk oversprong.
Hierdoor willen wij een bedankje geven aan de mensen die dit hebben opgericht.
Groetjes van L.no en Bootje84
Laatste post: Fok! Take Me Out! - Deel 5 (slowchat)
Wat dan wel?quote:
Gewoon doenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
*zucht*
ehhhhhquote:
Welke hattrickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |