hehe... memory to the rescue...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dus het was weer een opgeblazen KF post. ok
gisteren was er nog iets dat kwaak en ik over KF wilden posten maar ik ben het vergeten
ok... heel boeiende post, ik weet het....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
gnagnaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe... memory to the rescue...
We vlogen met een kudtfokker 100 van Porto naar Amsterdam. weet niet precies meer wat die kudtfokker 100 gekost heeft, maar hij was heel duur omdat er 100 leren stoelen in zaten. Halverwege de vlucht, nog even met 1 stewardes in het Portugees geneukt in het toilet omdat ze vond dat ik mooie ogen en ze mij lief vond had. Na de sex vertelde ze eigenlijk gewoon geil was, en het niet zo veel voorstelde allemaal. Mijn hart was even gebroken, gelukkig heb ik nog het telefoon nummer van die andere stewardes, die blonde. Maar ik weet nog niet zeker of ik die ga sms'en hoor, want eigenlijk ben ik nog steeds gek op meisje 1, maar die stewardes was lief. We hebben nog even handje in handje die kudtfokker 100 doorgelopen en aan het einde van de vlucht gaf zij mij nog een lange zoen.
Held....quote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
We vlogen met een kudtfokker 100 van Porto naar Amsterdam. weet niet precies meer wat die kudtfokker 100 gekost heeft, maar hij was heel duur omdat er 100 leren stoelen in zaten. Halverwege de vlucht, nog even met 1 stewardes in het Portugees geneukt in het toilet omdat ze vond dat ik mooie ogen en ze mij lief vond had. Na de sex vertelde ze eigenlijk gewoon geil was, en het niet zo veel voorstelde allemaal. Mijn hart was even gebroken, gelukkig heb ik nog het telefoon nummer van die andere stewardes, die blonde. Maar ik weet nog niet zeker of ik die ga sms'en hoor, want eigenlijk ben ik nog steeds gek op meisje 1, maar die stewardes was lief. We hebben nog even handje in handje die kudtfokker 100 doorgelopen en aan het einde van de vlucht gaf zij mij nog een lange zoen.
Ik begrijp dat de TT weer eens over KF gaatquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik ook een overijverige 21-jarige aan mijn rokken had hangenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de TT weer eens over KF gaat
Jij bent goehoed!!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
Ik begrijp dat de TT weer eens over KF gaat
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik ook een overijverige 21-jarige aan mijn rokken had hangen
Ja, maar jij vraagt er omquote:Op maandag 25 mei 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik ook een overijverige 21-jarige aan mijn rokken had hangen
ik ook, ontdek net dat ik zelfs een extra spierbal hebquote:
sport ze!!quote:
sport ze. gaat goed hoor. werk heb ik weer beetje op een rijtje dus ben weer beetje blijquote:
oh lekker dat is een goed idee.. ik ga je na apen.quote:
Ik zit nu 2 dagen alleen hier op de ranch in Tsjechië, en er gebeuren meteen de meest vreemde dingenquote:
sjee, lekker danquote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit nu 2 dagen alleen hier op de ranch in Tsjechië, en er gebeuren meteen de meest vreemde dingenGisteren opeens 3 man politie op het erf, daarna 3 chagrijnige Tsjechen die NU de eigenaar wilde spreken, maar die zat in Nederland. Ze zijn uiteindelijk hier nog een half uur in de auto op de parkeerplaats gebleven. Nu belde er weer iemand die was nog in Nederland, maar die wilde hier vanavond slapen
Dat kan dus niet, want we zijn dicht, doorverwezen naar een ander pension, maar toen was mijn Tsjechische telefoon leeg, heb geen oplader, en geen pincode van die telefoon... Ik word gek
Nogal! Stom land! Nederland is veul toffer!quote:
Ja, hoor ook nu net dat die man hier best terecht had gekunt vanavond... Beetje laat, want ik heb m al naar Fontana gestuurdquote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef Ripley het volgende:
Sterkte Piengewoon lekker langs je heen laten gaan dat gezeur
Nederland is tof, maar hier is het lekker warm enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nogal! Stom land! Nederland is veul toffer!
Oh. Heb ik nog wat gemist hier in de vele dagen dat ik er niet was? Dit is de enige avond dat ik thuis ben en even mee kan doen, alhoewel ik vast zo dood op de bank ga liggen, voel me verre van lekker..
Joey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |