abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69403887
Petrovic is assistent trainer van HSV.
Ik dacht steeds, hè wat heeft men tegen die spits? Maar das Petric.
Me = fail.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:02:19 #227
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_69404045
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wie, wat, waar?
Techniek trainer die altijd met Jol samenwerkt.
pi_69404177
Geloof niks van van wat De Snor zegt. Maar Jol zou wel één van de beste opties mogelijk zijn voor Ajax.
pi_69404217
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Geloof niks van van wat De Snor zegt. Maar Jol zou weer één van de beste opties mogelijk zijn voor Ajax.
Er zijn nu al zoveel mensen afgehaakt dat het je haast zal verbazen dat überhaupt nog iemand ja zegt.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:11:05 #230
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69404365
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Techniek trainer die altijd met Jol samenwerkt.
I see. Dacht dat het om een of andere Zuid-Amerikaanse talent ging.
pi_69404412
Petrovic Ik hou zoveel van Ruud Gullit dat ik een nier voor hem overheb
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:18:38 #233
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69404458
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:17 schreef TiMPiN het volgende:
Petrovic Ik hou zoveel van Ruud Gullit dat ik een nier voor hem overheb
Feyenoord is ook main kloep
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:20:19 #234
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_69404514
Seedorf gaat misschien naar de USA, dus dan kan het Co verhaal ook weer de boeken in
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:25:50 #235
6941 APK
Factual, I think.
pi_69404643
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:20 schreef Messenga het volgende:

Seedorf gaat misschien naar de USA, dus dan kan het Co verhaal ook weer de boeken in
Seedorf zou ook nog met Ancelotti mee naar Chelsea kunnen gaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69407328
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja man, het ligt allemaal aan Stekelenburg
NIet alleen natuurlijk maar hij is zeker wel mede oorzaak. Met een keeper op doel die er gemiddeld 40 per seizoen tegenkrijgt is het erg lastig kampioen worden.

Maar vertel eens, alle gasten die om mijn stelling lachen, zien jullie Urby, Vermaelen en Steek( ik pak die eruit omdat het nu eenmaal eigen jeugd is en zij bij de beste zouden moeten horen) zich nog dusdanig ontwikkelen dat zij een meerwaarde gaan vormen voor Ajax? Ik niet nl en daarom moet je doorselecteren en dat soort jongens gewoon verkopen. We willen toch weer een keer kampioen worden dacht ik.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  dinsdag 26 mei 2009 @ 07:25:18 #237
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_69407359
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 07:20 schreef navigator het volgende:

[..]

NIet alleen natuurlijk maar hij is zeker wel mede oorzaak. Met een keeper op doel die er gemiddeld 40 per seizoen tegenkrijgt is het erg lastig kampioen worden.

Maar vertel eens, alle gasten die om mijn stelling lachen, zien jullie Urby, Vermaelen en Steek( ik pak die eruit omdat het nu eenmaal eigen jeugd is en zij bij de beste zouden moeten horen) zich nog dusdanig ontwikkelen dat zij een meerwaarde gaan vormen voor Ajax? Ik niet nl en daarom moet je doorselecteren en dat soort jongens gewoon verkopen. We willen toch weer een keer kampioen worden dacht ik.
Zit er zoveel goeds in de jeugd op dit moment dat dat al kan dan? Volgens mij gooi je, bij de verkoop van Stekelenburg, Vermaelen en Emanuelson nu heel veel ervaring weg. En nieuwe spelers aantrekken klinkt leuk maar lukt niet echt.

En Stekelenburg krijgt er geen 40 per seizoen tegen. Het team krijgt dat. Als je je tegenstander zo vaak op het doel laat schieten is het moeilijk ze eruit te houden.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_69407543
Mensen die nu verbaast zijn over Petrovic Dat weet je toch als je Jol aantrekt?
pi_69407609
Ik ben benieuwd of het van der Boog lukt om Jol binnen te vissen zonder Petrovic.
quote:
'Boulahrouz mogelijk alweer weg uit Stuttgart'
VfB Stuttgart staat open voor een vertrek van Khalid Boulahrouz, zo meldt Bild. De mandekker is er dit seizoen niet in geslaagd een basisplaats af te dwingen, ondanks dat hij één van de grootverdieners is in de selectie.

Zowel onder de in november ontslagen Armin Veh als onder diens opvolger Markus Babbel moet Boulahrouz het regelmatig doen met een reserverol. Bovendien moet de Nederlandse international als hij al speelt vaak genoegen nemen met de positie van rechtsback, terwijl zijn voorkeur uitgaat naar het centrum.

Ondanks dat de 27-jarige Boulahrouz de afgelopen jaren bij Chelsea, Sevilla FC en Stuttgart niet wist te overtuigen, zou Bayer Leverkusen hem maar wat graag willen inlijven.
1+1 = 2 lijkt me
pi_69407620
Hopen op Jol.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69407681
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 07:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben benieuwd of het van der Boog lukt om Jol binnen te vissen zonder Petrovic.
[..]

1+1 = 2 lijkt me
Leuke speler maar die verslijt de clubs alsof het niets is. Als het meneer niet naar zn zin is, is hij dus alweer snel weg bij Ajax.
pi_69407971
Telegraaf
quote:
Assistenten Jol niet naar ArenA Van onze Telesportredactie

HAMBURG - Door de pijlen in de zoektocht naar een nieuwe trainer volledig op Martin Jol te richten, wist Ajax dat het financieel een zware dobber zouden krijgen, omdat het geschatte jaarinkomen van de Hagenaar bij HSV 2,5 miljoen euro netto bedraagt.

Hoewel Ajax stap voor stap wil handelen, dus eerst een akkoord met HSV wil hebben en dan pas formeel met Jol om de tafel gaat zitten, is er door 6,5 uur durend onderhoud tussen Ajax en Jols zaakwaarnemer Mino Raiola de overtuiging dat beide partijen eruit komen.

In de 'aftastende gesprekken' tussen Ajax en Raiola zou zijn afgesproken dat Jols huidige assistenten bij HSV - Zeljko Petrovic en Martins broer Cock - bij een akkoord tussen de Amsterdammers en HSV, plus overeenstemming tussen Jol en Ajax, niet met de hoofdtrainer meegaan naar de ArenA. De hoofdstedelingen willen de vacatures van de assistent-trainers (conform het rapport Coronel) invullen met trainers uit eigen geledingen.
You're lost little girl
pi_69408208
God wat leuk, daar is Raiola weer
Jonge garde, ouwe stempel
pi_69408210
Goeie zaak. Van 't Schip en Witschge lijken me echt niet zo slecht.
pi_69408222
Meen je dat nou? Waar lijken ze je goed in dan? En waar baseer je dat op?

Ik hoop echt dat Shota nog komt als assistent.
Jonge garde, ouwe stempel
pi_69408265
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:50 schreef Rumille het volgende:
mij wel. Zet de Boer maar naast Jol neer.
pi_69408268
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:50 schreef Rumille het volgende:
Van 't Schip lijkt me wel ok. Witschge mag van mij vertrekken.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69408295
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja Sulejmani zou ook het verschil gaan maken..
Ja dat gaat ie ook nog doen hoor. Wacht maar af .
pi_69408306
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

mij wel. Zet de Boer maar naast Jol neer.
Gaat hij nog niet redden, en hij heeft zelf aangegeven nog geen assistent te willen worden. Hij moet wel vaker training komen geven.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69408315
Kan weleens snel gaan vandaag, Jol zou echt een geweldige trainer zijn voor Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')