Is toch eigenlijk gek? Je haalt toch niet elke keer het ding eruit om het vervolgens met een veiligheidsspeld weer in te doen?? Het is zo'n snoertje wat in de boord zit. Maar ik heb inderdaad het bonnetje nog en ga het gewoon proberen. Was bij Prenatal.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef _evenstar_ het volgende:
als je het riempje eruit kunt halen is het eigen verantwoording maar als het vastgestikt iets is dan zeker mee terug gaan
Bij een witte broek? Ik wel hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk gek? Je haalt toch niet elke keer het ding eruit om het vervolgens met een veiligheidsspeld weer in te doen?? Het is zo'n snoertje wat in de boord zit. Maar ik heb inderdaad het bonnetje nog en ga het gewoon proberen. Was bij Prenatal.
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
oei spuug wat heb sterre dan allemaal moeten proeven, arm schaap
Nou, het was ook wel een beetje haar eigen schuld hoor, want ze vond die milkshake zo lekker dat ze er meer dan 4 glazen van gedronken had!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
dat alles zou ik ook van beroerd worden hoor..
Pff dat is best veel en ook een gekke combinatiequote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zoute boter, zoete honing, knoflooksaus, zoute pindastengels, augurk, rauwe witlof, milkshake van sinaasappelsap en yoghurt met appel en banaan.
Bix, ik heb een beetje gecheat met de kaas.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |