Dat denk ik ook welquote:
oke, ff google in de gaten houden dus...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel heel snel tegenwoordig. Vroeger duurde dat dagen, tegenwoordig vaak nog maar enkele uren.
En hadden zij itt opgebaarde wel een bronvermelding ?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
SBS had het dus exact over dezelfde brief die hier is gepost!
Verbaast me dat andere media er niet over berichten. Dit soort dingen moet de mediageile journalist van tegenwoordig toch een enorm strakke plasser geven. Normaal flikkeren ze ook alles maar zo online en/of in de krant en nu gaan ze ineens braaf niks erover zeggenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
SBS had het dus exact over dezelfde brief die hier is gepost!
Nou, 50 jaar geleden werden er iig geen mailtjes naar collega's verstuuurd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Weet iemand of dit soort dingen vroeger (50 jaar geleden ofzo) ook gebeurde of is dit echt iets van de laatste tijd.
nope, ze meldden dat dit het verhaal is wat in de buurt wordt verteld... ik neem aan dat als die vader het aan zijn collega's heeft gericht dat dat de bron is... je zult zo'n mail in je mailbox vinden zeg...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En hadden zij itt opgebaarde wel een bronvermelding ?
Heeft er misschien ook mee te maken dat 80% van de jonge gezinnen met thuiswonende kinderen in zulke huizen wonenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
Wat ik zo gek vind, is dat al die gezinsdrama's in dat dezelfde soort huizen wonen. Er is altijd die voortuin met klikoplek, dat rijtje eenvormigheid en die keuken aan de straatkant.
Ja de meeste huizen worden zo gebouwd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
Wat ik zo gek vind, is dat al die gezinsdrama's in dat dezelfde soort huizen wonen. Er is altijd die voortuin met klikoplek, dat rijtje eenvormigheid en die keuken aan de straatkant.
pfieuw, geen voortuin en keuken aan de patio aan de achterkant... dat scheeltquote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
Idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope, ze meldden dat dit het verhaal is wat in de buurt wordt verteld... ik neem aan dat als die vader het aan zijn collega's heeft gericht dat dat de bron is... je zult zo'n mail in je mailbox vinden zeg...
Iig na het vermoorden van #vrouw 1quote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Ik ga dan toch verder denken.... Heeft ie die mail meteen verstuurd? Of met een uurtje vertraging zodat ie 'zeker' wasenz....
Hij heeft 'm waarschijnlijk verstuurd vanuit het huis in zwijndrecht, aangezien dat z'n laatste daad was voordat ie zelfmoord pleegde.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Ik ga dan toch verder denken.... Heeft ie die mail meteen verstuurd? Of met een uurtje vertraging zodat ie 'zeker' wasenz....
Hmja idd. Is natuurlijk wel makkelijk te achterhalen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij heeft 'm waarschijnlijk verstuurd vanuit het huis in zwijndrecht, aangezien dat z'n laatste daad was voordat ie zelfmoord pleegde.
Antidepressiva. Staat in die mail. Zie je wat die rotzooi met je doet!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Provinciaal het volgende:
Ik wed op een verleden van drugsgebruik
Dat soort dingen gebeurden niet. Het is echt iets van deze tijd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Weet iemand of dit soort dingen vroeger (50 jaar geleden ofzo) ook gebeurde of is dit echt iets van de laatste tijd?
Tsja, misschien had hij het zonder die rotzooi al veel eerder gedaan. Ik doelde meer op het verband tussen recreatief drugsgebruik en het risisco op waanstoornissen e.d.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Antidepressiva. Staat in die mail. Zie je wat die rotzooi met je doet!
Ik ken niemand die in dat soort huizen woont. En dat zegt natuurlijk niks, maar 80% lijkt me overdreven.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft er misschien ook mee te maken dat 80% van de jonge gezinnen met thuiswonende kinderen in zulke huizen wonen.
nee, zit in capelle a/d ijssel! dat zie je ook als je wat verder klikt..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Topcorn is iig wel een bedrijf dat in Zwijndrecht zit.
Volgens mij is dat wat overdreven, zulke dingen gebeurden vroeger zeker weten ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Courage77 het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeurden niet. Het is echt iets van deze tijd.
De maatschappij is ook veel streberiger geworden en er is minder
mededogen als mensen tegenslagen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |