abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 23:14:54 #201
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69402275
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Tsja, misschien had hij het zonder die rotzooi al veel eerder gedaan. Ik doelde meer op het verband tussen recreatief drugsgebruik en het risisco op waanstoornissen e.d.
Denk niet dat dat heel relevant is in dezen. Staan in die brief voldoende redenen om tot deze daad over te gaan...
pi_69402423
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Denk niet dat dat heel relevant is in dezen. Staan in die brief voldoende redenen om tot deze daad over te gaan...
Haha, tsja, 'redenen' waaruit iedereen met een beetje verstand kan opmaken dat deze man aan (paranoïde) wanen leed. Of denk jij nou echt dat dit soort dingen echt plaats hebben gevonden zoals hij ze ervaren heeft?:
quote:
Heb al een keer 5000 euro in samenwerking met de politie bij een benzinepomp af moeten geven, niemand kwam het halen.
quote:
Twee weken geleden een pistool op mijn hoofd, mocht niet omkijken anders werd ik direct neer geschoten, een volle markt en niemand die iets gezien heeft. Denk één van de mannen herkend te hebben, hij was vanavond niet thuis, het hele weekend niet, anders had hij nu dood geweest

[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaal op 25-05-2009 23:23:40 ]
pi_69402569
Ik heb ook iemand in mijn omgeving die stijfstaat van de antidepressiva. Die jongen was suicidaal, maar als je hem nu ziet lopen. Al het leven is weg, geen emotie meer te bekennen. Dat kan toch ook niet gezond zijn om zo door het leven te moeten. En hoe gek het ook klinkt, bepaalde antidepressiva staan erom bekend dat ze suicidaal gedrag juist kunnen verergeren. Wie weet wat de invloed van die pillen in dit geval is geweest. Misschien is er wel een verband tussen al die familiedrama's en de pillenzooi die mensen voorgeschreven krijgen tegenwoordig.
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 23:24:16 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69402665
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Haha, tsja, 'redenen' waaruit iedereen met een beetje verstand kan opmaken dat deze man aan (paranoïde) wanen leed. Of denk jij nou echt dat dit soort dingen echt plaats hebben gevonden zoals hij ze ervaren heeft?:
[..]

[..]
Je vergeet de vriendin die hem zo te lezen ook krankjorem heeft gemaakt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69402784
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zal zeker bijgedragen hebben door hem verder zijn wanen in te praten, als het tenminste zo ging als hij zegt.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:27:22 #206
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69402805
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dit jatte ik van een ander forum, zal wel van GS komen ofzo maar eehh wtf is this shit?
[..]
als het echt is, zat ik er toch niet ver naast dat tie een mes gebruikt heeft
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_69402839
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef wise het volgende:

[..]

als het echt is, zat ik er toch niet ver naast dat tie een mes gebruikt heeft
Nou, wat een enorme gok was dat zeg
pi_69402936
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat ie vooral zichzelf krankjorem maakte en dat het de omgeving ook duidelijk werd dat hijzelf degene was die de bedreigingen uitte e.d. Het net sloot zich en hij zag geen uitweg meer. Het is alsof ie zijn gezin wilde behoeden voor de beerput die opengetrokken zou worden met zijn dood en dat hij ze die schaamte wilde besparen door ze ook van het leven te beroven. Tenminste, zo komt het mailtje op mij over.

[ Bericht 13% gewijzigd door Meaghan op 25-05-2009 23:43:36 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 23:36:23 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69403193
En de hyves van het slachtoffer in Bavel: http://ies66.hyves.nl/
Let op de 2e reactie.. Die is van het vermoorde meisje in zwijndrecht.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69403205
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef Provinciaal het volgende:

[..]
Volgens mij is dat wat overdreven, zulke dingen gebeurden vroeger zeker weten ook.
Het zal wel eens gebeurd zijn, maar niet in die mate als nu. Kan me niet een geval herinneren. Een moord op een kind was zeldzaam en meestal door een vreemde. Moord kwam sowieso niet zoveel voor als nu, en dat niet alleen omdat er minder mensen waren.

Courage77.
pi_69403360
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Courage77 het volgende:

[..]

Dat soort dingen gebeurden niet. Het is echt iets van deze tijd.
De maatschappij is ook veel streberiger geworden en er is minder
mededogen als mensen tegenslagen hebben. Er is niet meer zoveel
om op terug te vallen. Vroeger ging men eerder naar de pastoor of
dominee en had men een persoonlijker contact met de huisarts. Die
werden geroepen als er problemen waren en dan keerde de rust
weer terug. Nu moet men naar instanties, waar men vaak maar
een dossiernummer is.

Courage77.

Ja daar heb je gelijk in, iedereen is gewoon een nummer voor de meeste instanties. Zeer slechte zaak.
pi_69403457
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb ook iemand in mijn omgeving die stijfstaat van de antidepressiva. Die jongen was suicidaal, maar als je hem nu ziet lopen. Al het leven is weg, geen emotie meer te bekennen. Dat kan toch ook niet gezond zijn om zo door het leven te moeten. En hoe gek het ook klinkt, bepaalde antidepressiva staan erom bekend dat ze suicidaal gedrag juist kunnen verergeren. Wie weet wat de invloed van die pillen in dit geval is geweest. Misschien is er wel een verband tussen al die familiedrama's en de pillenzooi die mensen voorgeschreven krijgen tegenwoordig.
Ik ken ook een jongen die alleen maar erger is geworden door anti depressiva maar ik ken ook iemand waarbij het weer wel werkt. Ik denk dat veel medicijnen sowieso niet goed zijn.
pi_69403609
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
[..]

[..]

Iedereen met een beetje verstand weet ook dat je geen conclusies kunt trekken op grond van wat de media berichten en meteen kunt zeggen dat de man paranoide waanideeen had. Stel dat de man met een handel te maken had en bijvoorbeeld niet kon betalen. Iemand komt verhaal halen en rijdt hard achter hem aan. Ben je dan paranoide als je af en toe achterom kijkt? Ik bedoel maar. Zo lief is de wereld tegenwoordig toch niet?

Courage77.
pi_69403757
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef Courage77 het volgende:

[..]

Het zal wel eens gebeurd zijn, maar niet in die mate als nu. Kan me niet een geval herinneren. Een moord op een kind was zeldzaam en meestal door een vreemde. Moord kwam sowieso niet zoveel voor als nu, en dat niet alleen omdat er minder mensen waren.

Courage77.
ik weet niet over welke tijdsperiode jij nu spreekt maar kan het niet zo zijn dat door de snelle communicatiemanier dit soort gevallen eerder in de media komt?

als vroeger zeg maar zoiets in amsterdam gebeurde zouden ze het dan ook zo snel en makkelijk weten in maastricht?
  maandag 25 mei 2009 @ 23:58:29 #215
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69403904
NOS Journaal verwijst zometeen ook naar de e-mail van de man.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:59:04 #216
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69403926
In het NOS Journaal zometeen ook de e-mail..
Stop the world, I want to get out.
  maandag 25 mei 2009 @ 23:59:35 #217
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69403945
Zie ook http://www.nos.nl/nosjour(...)den_zwijndrecht.html
quote:
De politie gaat er vanuit dat er in de zaak van de doden in Zwijndrecht en Bavel sprake is van een familiedrama. Zo beschikt justitie over een afscheidsmail die afkomstig lijkt van de man die in Zwijndrecht dood is gevonden.

In de mail, die hij vannacht aan collega's heeft gestuurd schrijft hij dat hij depressief is en zich bedreigd voelt. Ook schrijft hij dat hij zijn vriendin in Bavel en zijn ex-vrouw en kinderen in Zwijndrecht heeft vermoord.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:02:29 #218
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69404050
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
Wat ik zo gek vind, is dat al die gezinsdrama's in dat dezelfde soort huizen wonen. Er is altijd die voortuin met klikoplek, dat rijtje eenvormigheid en die keuken aan de straatkant.
.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69404120
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:02 schreef Duderella het volgende:

[..]

.
Ga je nou jezelf quoten voor meer aandacht? 60% van alle huizen/woonwijken in Nederland zien er zo uit.
pi_69404171

[ Bericht 100% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 26-05-2009 00:08:18 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:12:23 #221
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69404306
Goh goh, kondigen ze het zo expliciet aan, besteden er een paar algemene zinnen aan. Erg mager.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:15:50 #222
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_69404383
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:13 schreef yvonne het volgende:
http://astridkoning.hyves.net/fotos/365470503/0/wUGs/
Krijg wat, ze werkt waar ik werk.
Ook thuis op de luie stoel?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:17:20 #223
28167 matthijst
pi_69404426
Op die hyves altijd dit soort crap:
"dit had je niet verdiend."
"dit heb je zeker niet verdiend"

Pfff, zeg dan gewoon niks. Sjongefuckinjonge, welk normaal mens verdient het wel om afgeslacht te worden dan....

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 26-05-2009 07:17:50 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:20:12 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69404507
Klik-op lek?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69404624
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:20 schreef eleusis het volgende:
Klik-op lek?
Kliko, zo'n vreemd woord waarmee de groene vuilnisbak wordt bedoeld.
Geen referral hier.
  Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 00:25:55 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69404644
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:

[..]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:30:59 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69404763
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:

[..]

Thuiszorg?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69404927
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef Courage77 het volgende:

[..]

Courage77.
Ik neem aan dat je uit '77 komt, dus doe nou niet alsof je zoveel levenservaring hebt. Dat laatste wat je zegt is compleet gelul overigens; Kijk bijvoorbeeld naar de jaren '90, toen werden er in Nederland gemiddeld 250 mensen per jaar vermoord, de laatste jaren zijn dat er 'nog maar' zo'n 150, ondanks de toename van de bevolking.

Misschien moet je dus eerst eens naar de feiten kijken, ipv je onderbuikgevoelens.
pi_69404973
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:50 schreef Courage77 het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje verstand weet ook dat je geen conclusies kunt trekken op grond van wat de media berichten en meteen kunt zeggen dat de man paranoide waanideeen had. Stel dat de man met een handel te maken had en bijvoorbeeld niet kon betalen. Iemand komt verhaal halen en rijdt hard achter hem aan. Ben je dan paranoide als je af en toe achterom kijkt? Ik bedoel maar. Zo lief is de wereld tegenwoordig toch niet?

Courage77.
Je ziet toch aan het vehaal dat hij duidelijk verward en paranoïde is. Hij verraadt zelf al dat het allemaal in zijn hoofd zit door aan te geven dat niemand het geld ooit ophaalde, niemand de bedreiging met pistool heeft gezien op een drukke plek, en dat zijn vriendin de bedreigingen uit haar duim gezogen had. Hij was kennelijk niet in staat om 1 bij 1 op te tellen, maar daarom was hij waarschijnlijk ook ziek in zijn hoofd.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:49:33 #230
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69405077
Maar dan wel weer heel kalm en normaal in zijn ps'jes aan de collega's. Je legt je kinderen etc. om, slikt al je pillen zet de barbecue aan en schrijft dan 'Ronald, geweldige kerel, werkte heel graag met je en heb veel mogen leren van je.'

Toont mooi aan dat je 'gekken' niet kan herkennen. Er zullen in de toekomst nog veel buren in Vinex wijken melden dat ze het heul niet verwacht hadden want hij zette de kliko keurig op tijd buiten....
Here we are now, entertain us.
pi_69405171
Hij geeft die vriendin trouwens een behoorlijke trap na in die mail door te zeggen dat ze vreemdging bij de vleet en dat de dreigbrieven en sms'jes van haar afkwamen. Makkelijk, ze kan zich toch niet meer verdedigen. Echt iedereen had het op hem voorzien, maar uiteindelijk blijkt hij juist degene waar men voor moest vrezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Meaghan op 26-05-2009 01:00:19 ]
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:00:46 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69405264
En hier nog wat achtergrond via spitsnieuws.nl
quote:
Het slachtoffer in Bavel is inderdaad de Isabelle die ik ken. De afgelopen 2 jaar heeft ze een groot aantal bedreigingen en andere rottigheid over zich heen gehad, waarbij de plaatselijke politie haar gewoon heeft genegeerd en als klager heeft afgedaan.
Dit is een van die gevallen waarin de politie zwaar heeft gefaald. De aanloop naar dit drama is een lange, met alle factoren die erop wezen dat er een psychopaat aan het werk was.
De man uit Zwijndrecht heb ik persoonlijk een keer ontmoet op een verjaardag, en daar zaten merkbaar een paar grote steken bij los.
Dat men nu stelt dat de dader de zoon van hem zou zijn geweest is een voorlopige conclusie, het zou betekenen dat die jongen reeds vanaf zijn 14e Isabelle aan het stalken is geweest en al die andere zaken heeft gedaan zoals haar E-mail hacken, inbreken in haar huis en iedere keer wanneer ze haar telefoonnummer wijzigde dat vrij kort daarna weer kende.
Wie de stalker was is nooit ontdekt, tot nu toe blijkbaar dus.
Had de politie twee jaar geleden eens serieus onderzoek gedaan, dan was dit mogelijk voorkomen.

Wat mij kwaad maakt is dat soort lakse en ongemotiveerde "politiepraktijken" levens kost, levens van moeders, van kinderen.
"Slachtoffer van verkrachting": heeft u het zelf niet uitgelokt, mevrouw?

Gezien de bezuinigingen bij justitie en de steeds lagere toelatingseisen voor agenten kunt u als burger binnenkort met een leesplank proberen aangifte te doen. Aap, noot, mies etc. Als u ten minste straks nog een politiebureau kunt vinden, en niet via een 0900 nummer in de wacht word gezet.
Goed personeel kost geld, blijkbaar is het niet van belang goed personeel te hebben. Het maakt dat dit land snel afglijdt naar in een derde wereld samenleving, waar niets naar behoren functioneert.

De zaak van meervoudig kindermoordenaar Ludo de Beukelaar ligt nog redelijk vers in het geheugen. Dit kostte onnodig een meisje van 15 het leven, omdat men iets meer aan bewijs wilde verzamelen en omdat de ego's van verschillende agenten belangrijker werden gevonden. Als dader was hij reeds geidentificeerd maar men had nog wat meer sluitend bewijs nodig. Een nieuw slachtoffer is daarvoor ideaal. Klootzakken.

Een ander geval van politiefalen is de zaak uit 2003 waarbij een geweldadige
serie verkrachter (en taxichauffeur) in Arnhem werd losgelaten na positieve identificatie en nog 10 dagen rondliep. Vermoedelijk loopt deze geschifte vent weer vrij rond en heeft een huis en uitkering van de staat. Sommige van zijn slachtoffers hebben nog steeds hulp nodig, helaas voor hun is dat door bezuinigingen in de gezondheidszorg gereduceerd tot een pilletje voor angstaanvallen.

In het geval van de moord in Bavel is het de laksheid van lokale politieagenten waardoor Isabelle de dood vond. Alles aanwijzingen waren er dat het gruwelijk uit de hand ging lopen, al ruim 2 jaar van tevoren.

Als je als agent in je werk zo faalt, hoe voel je je dan eigenlijk als mens?
Als je als minister roept dat er minder cellen nodig zijn omdat er minder misdrijven zijn doordat er aangiften niet worden behandeld, wat ben je dan eigenlijk nog als minister?

Gewoon een drol, toch?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:13:14 #233
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_69405417
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:17 schreef matthijst het volgende:
Op die hyves altijd dit soort crap:
"dit had je niet verdiend."
"dit heb je zeker niet verdiend"

Pfff, zeg dan gewoon niks. Sjongefuckinjonge, welk normaal mens verdiend het wel om afgeslacht te worden dan....
Inderdaad en wat te denken van 'waarom jij'?
Alsof je het een ander wel gunt....
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  † In Memoriam † dinsdag 26 mei 2009 @ 01:18:57 #234
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69405472
Waar is lambiekje

Fluoxetine - Prozac
quote:
Stemmingsveranderingen, toename van depressieve gedachten, vijandige gevoelens naar zichzelf of anderen. Dit kan zich uiten in agressie, zelfverwonding of gedachten aan zelfmoord. Neem contact op met uw arts op als depressieve gevoelens juist toenemen of verergeren. Jongeren onder de 18 jaar hebben meer kans op deze bijwerkingen. Artsen schrijven Fluoxetine daarom meestal niet aan hen voor.
pi_69405565
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef Provinciaal het volgende:
Schizofreen, en hoe.
Leuk om te zien hoeveel psychiaters en psychologen hier allemaal op het forum zitten zeg. En het knappe is.. dat jullie al na het lezen van een stukje tekst een diagnose kunnen stellen. Knap!
Er gaat niets boven Groningen
pi_69405583
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:28 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Leuk om te zien hoeveel psychiaters en psychologen hier allemaal op het forum zitten zeg. En het knappe is.. dat jullie al na het lezen van een stukje tekst een diagnose kunnen stellen. Knap!
Goed he.
pi_69405913
Op internet is overigens genoeg te vinden over die naam die in die mail genoemd wordt..
Er gaat niets boven Groningen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 07:14:50 #238
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69407297
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 02:23 schreef sander-3 het volgende:
Op internet is overigens genoeg te vinden over die naam die in die mail genoemd wordt..
Dat was toch de drummer van Doe Maar?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 26 mei 2009 @ 07:24:03 #239
28167 matthijst
pi_69407349
Die drummer heette Jan...
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:00 schreef Maanvis het volgende:
En hier nog wat achtergrond via spitsnieuws.nl
[..]
Dat men nu stelt dat de dader de zoon van hem zou zijn geweest is een voorlopige conclusie, het zou betekenen dat die jongen reeds vanaf zijn 14e Isabelle aan het stalken is geweest...
dus die zoon was z'n vader en diens nieuwe vriendin aan het stalken, waardoor die pa doorflipte en iedereen inclusief zijn zoon afmaakte?

Karma's a bitch.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 08:51:13 #240
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69408220
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 07:24 schreef matthijst het volgende:

Oja, die ene drummer heette René van Collem en die andere Jan Pijnenburg

http://nl.wikipedia.org/wiki/Doe_Maar
pi_69408264
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 07:24 schreef matthijst het volgende:
[..]

dus die zoon was z'n vader en diens nieuwe vriendin aan het stalken, waardoor die pa doorflipte en iedereen inclusief zijn zoon afmaakte?

Karma's a bitch.
quote:
Afscheidsmail van de moordenaar
De 44-jarige Cees Kajim die zijn familie ombracht en zijn vriendin in Bavel, blijkt een afscheidsmail te hebben geschreven.

Uit dat schrijven waarover GeenStijl beschikt, zou blijken dat de vrouw uit Bavel hem met de dood bedreigde.

Volgens die mail zou die Isabelle er een kick van hebben gekregen om hem en zijn gezin te bedreigen.

Vreemdgaan

"Mijn vriendin vertelde me vandaag dat ze regelmatig vreemd gaat en dat ze om het nog spannender te maken en om aandacht te vragen bij de politie mij en haarzelf bedreigende sms'jes en brieven heeft gestuurd. Heb haar een klap gegeven en ben weggegaan, niet veel later ben ik teruggegaan en ben door het lint gegaan. Ze leeft niet meer".

Messteken

De 44-jarige beveiliger Cees Kajim bracht zijn ex-vrouw Astrid en kinderen Danielle en Dennis met messteken om het leven.

Kajim, die volgens vrienden psychisch in de knoop zat, zegt het zijn gezin "niet aan te kunnen doen" om hen niet mee te slepen in het drama. "Zij komen in de hemel, ik in de hel."

Uitvaart

"Een uitvaart zal er niet komen voor mij, door dit ben ik het niet waard. Met mij erbij vijf doden dus, plus mijn hond".

Lees hier de mail en huiver...
Bron: Spitsnieuws.nl

In dit bericht wordt er gezegd dat de vriendin van de dader verantwoordelijk was voor de dreigsmsjes en brieven.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 26 mei 2009 @ 08:55:22 #242
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69408287
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:42 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Je ziet toch aan het vehaal dat hij duidelijk verward en paranoïde is. Hij verraadt zelf al dat het allemaal in zijn hoofd zit door aan te geven dat niemand het geld ooit ophaalde, niemand de bedreiging met pistool heeft gezien op een drukke plek, en dat zijn vriendin de bedreigingen uit haar duim gezogen had. Hij was kennelijk niet in staat om 1 bij 1 op te tellen, maar daarom was hij waarschijnlijk ook ziek in zijn hoofd.
Her wachten is nu op famile/kennissen van de betreffende man, vriendin of het gezin om meer licht op de zaak te schijnen.
pi_69408397
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef Cyan het volgende:

[..]

[..]

Bron: Spitsnieuws.nl

In dit bericht wordt er gezegd dat de vriendin van de dader verantwoordelijk was voor de dreigsmsjes en brieven.
Vier doden in woning in Zwijndrecht
Hier staat de mail ook al.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:03:46 #244
28167 matthijst
pi_69408439
quote:
Ik dacht dat hij daarmee bedoelde: we werden al twee jaar gestalkt, niemand wilde ons helpen... en dat zijn vriendin opbiechtte dat ze nog extra sms-jes en brieven had gestuurd zodat de politie dan misschien wel naar ze zou willen luisteren.... Dus dat de zoon de eckte stalker was, maar de politie dat niet interessant genoeg vond, waarna die vriendin besloot maar wat bonus te stalken.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:03:46 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69408440
Ken bekenden van deze familie en hoorde idd dat die kinderen en vrouw al zwaar depressief waren en lang met de gedachte aan zelfmoord liepen. Zeer treurig verhaal, maar het is me wel duidelijk dat die man echt uit wanhoop en op een paranoide manier ook uit liefde handelde. Zeer treurig dit..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:26:08 #246
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69408896
Telegraaf heeft er ff over gedaan, maar de mail staat daar nu ook compleet online: http://www.telegraaf.nl/b(...)de_hel___.html?p=1,1 Wel namen van personen en bedrijven eruit gehaald.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:33:40 #247
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69409088
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Telegraaf heeft er ff over gedaan, maar de mail staat daar nu ook compleet online: http://www.telegraaf.nl/b(...)de_hel___.html?p=1,1 Wel namen van personen en bedrijven eruit gehaald.
ik denk dat ze moeite hadden om in 84 pt de kop FAMILIEDRAMA (+HOND) IN ZWIJNDRECHT netjes uitgelijnd op de voorpagina te kijgen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:36:27 #248
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69409156
Bizar zeg
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:45:01 #249
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69409382
Hier staat ie, samen met Dennis:

http://nl.netlog.com/go/directory/people/01/k/0/49.html

Helaas zijn de werkelijke profielen van de 2 gewist.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:48:02 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69409474
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hier staat ie, samen met Dennis:

http://nl.netlog.com/go/directory/people/01/k/0/49.html

Helaas zijn de werkelijke profielen van de 2 gewist.
Tof, hij is geboren tijdens de epoch!
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')