Hehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
elke keer als jij zo'n hai doet spuug ik m'n scherm vol...
Ik zie nog niks over Jan en Yolanthe op SBS 6quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat evert vast bij shownieuws toelichten
Doet die het ook al met Jan? Of met Liza?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Anniebab het volgende:
Viel me mee dat ze niet over Monique begonnen bij Boulevard.
Dat was het openingsverhaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie nog niks over Jan en Yolanthe op SBS 6
wanneer is dat ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat evert vast bij shownieuws toelichten
inderdaad dat viel mee ..Niks over Monique Smit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Anniebab het volgende:
Viel me mee dat ze niet over Monique begonnen bij Boulevard.
Nee er stond iets op Telegraafsite.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet die het ook al met Jan? Of met Liza?
wat dan???quote:
deze toch? of stond die er al?quote:van onze redactie
AMSTERDAM - Monique Smit was zo in haar nopjes met haar nieuwe huis en auto dat ze met gebakjes bij haar ouders langsging om het te vieren. Een groot feest werd het echter niet...
Haar ouders Gerda en Ruud zouden het helemaal niet leuk hebben gevonden dat ze een nieuw huisje en nieuwe auto heeft, en gooiden haar de deur uit, gevolgd door haar gebakjes. Sindsdien zouden Monique en haar ouders knallende ruzie hebben.
Nee joh, ik kijk die sjijt nooit, maar nu ik vuistdiep in dit hele topic zit wil ik ook alles weten ... alleen kijk ik zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer weinig tv en gaat hij meestal na het nieuws snel uit ..quote:
Yolanthe's nieuwe huis en Jan bij muziekfeest, maar vanavond om 2300 is het wat gebreiderquote:
23:00 ... ik zit er klaar voor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yolanthe's nieuwe huis en Jan bij muziekfeest, maar vanavond om 2300 is het wat gebreider
Ze zit wel in een rare pose.....dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef versabommie het volgende:
Ha ik heb smeuig nieuws over Curry en Paay! net heet van de twittert af!
Niet Adam Curry maar Patricia paay ging vreemd!
http://www.flickr.com/photos/adamc1999/3122063397/
Haha ja Xeno ik denk dat Versabommie erg geschrokken is van jouw inmiddels verwijderde bericht....weg is ie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |