indd, makkelijker kan niet.quote:
inderdaad! je pleurt alles in de wok en dan een beetje schudden en roeren...quote:
Meestal is het Bumbu Baliquote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Mopst3r het volgende:
De keuze was gemaakt en TS ging voor de combo Witte rijst met groenten en rundvlees in Bamboe Bali saus.
Die naam.
Thuis heb ik toch geen bamboe bali saus...quote:
Die had je zelf opgehaald, dus had je de lijst (garpjequote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Thuis heb ik toch geen bamboe bali saus...
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef nomad87 het volgende:
Lekker wokken, weinig dokken
Hoe kan je nou 2 keer dezelfde saus en ingredienten wokken....quote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die had je zelf opgehaald, dus had je de lijst (garpje) zelf klaar kunnen maken
Ja! Ik heb in het weekend wel wat beters te doen als fokkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
heb je dit nou onthouden op zaterdagavond, om vervolgens op maandagochtend een faaltopic aan te maken?
Je uitkering opmaken?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:38 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja! Ik heb in het weekend wel wat beters te doen als fokken
TS heeft een sociaal leven + sportschool abonnementquote:
zo hequote:Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
TS heeft een sociaal leven + sportschool abonnement.
Je houdt de saus warm en kookt de rijst en giet de saus over de rijstquote:Op maandag 25 mei 2009 10:37 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 2 keer dezelfde saus en ingredienten wokken....
Dan is me rijst toch niet gewokt. Plus dat die rijst naar tacomix smaakte.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je houdt de saus warm en kookt de rijst en giet de saus over de rijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |