indd, makkelijker kan niet.quote:
inderdaad! je pleurt alles in de wok en dan een beetje schudden en roeren...quote:
Meestal is het Bumbu Baliquote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Mopst3r het volgende:
De keuze was gemaakt en TS ging voor de combo Witte rijst met groenten en rundvlees in Bamboe Bali saus.
Die naam.
Thuis heb ik toch geen bamboe bali saus...quote:
Die had je zelf opgehaald, dus had je de lijst (garpjequote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Thuis heb ik toch geen bamboe bali saus...
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef nomad87 het volgende:
Lekker wokken, weinig dokken
Hoe kan je nou 2 keer dezelfde saus en ingredienten wokken....quote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die had je zelf opgehaald, dus had je de lijst (garpje) zelf klaar kunnen maken
Ja! Ik heb in het weekend wel wat beters te doen als fokkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
heb je dit nou onthouden op zaterdagavond, om vervolgens op maandagochtend een faaltopic aan te maken?
Je uitkering opmaken?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:38 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja! Ik heb in het weekend wel wat beters te doen als fokken
TS heeft een sociaal leven + sportschool abonnementquote:
zo hequote:Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
TS heeft een sociaal leven + sportschool abonnement.
Je houdt de saus warm en kookt de rijst en giet de saus over de rijstquote:Op maandag 25 mei 2009 10:37 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 2 keer dezelfde saus en ingredienten wokken....
Dan is me rijst toch niet gewokt. Plus dat die rijst naar tacomix smaakte.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je houdt de saus warm en kookt de rijst en giet de saus over de rijst
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
TS heeft een sociaal leven + sportschool abonnement.
De moeder van TS kookt alleen met kant en klare pakjes van de supermarktquote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dan is me rijst toch niet gewokt. Plus dat die rijst naar tacomix smaakte.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef B.. het volgende:
[..]
De moeder van TS kookt alleen met kant en klare pakjes van de supermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Zo heet de saus, is zoetpittige sausquote:Op maandag 25 mei 2009 13:21 schreef Beelzebufo het volgende:
Hoe kan boemboe bali nou ook maar IETS in de verte te maken hebben met chinees eten?
Geloof me, er zijn echt zeer weinig "Chinese" restaurants die echt origineel Chinees eten hebben.quote:
Dat wel, maar vaak is het dan een Chinees-Indisch Restaurant. Tenminste, in mijn omgevingquote:Op maandag 25 mei 2009 14:44 schreef NZYM het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn echt zeer weinig "Chinese" restaurants die echt origineel Chinees eten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |