quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef jack4ya het volgende:[..]
Dat valt me eigenlijk wel mee, maar dat zal technisch onderhoud zijn.
Ook moet het niet van de losse koffiepoeder met schuifjes zijn (heen-en-weer) oid. Dat geeft een bende.

Ik zal van Cafebar en DE eens wat aanvragen, sowieso wel handig.
Maar ik zie het schoonmaken als voornaamste issue momenteel.
Mijn vader heeft voor zijn zaak destijds een Cafébar contract gehad.
Wij hebben er erg nare ervaringen mee gehad. De vertegenwoordiger was poeslief en aardig... contracten getekend en dan kun je als klant doodvallen.
Sowieso ook onze fout door het contract niet uitgepluisd te hebben, maar je kent het wel... komt alles mondeling overeen, gaat in vertrouwen...
In ieder geval waren de leveringen lastig, bleek er toch een lange termijn aan vast te zitten, en nu wij onze showroom 2 jaar geleden hebben gesloten, staat dat ding nu nog steeds in de schuur te verstoffen, terwijl wij zogenaamd maandelijks konden opzeggen.
Dat apparaat interesseert ze niet, alleen dat er betaald wordt, dat deze nu ongebruikt staat en ze hem aan iemand kunnen verhuren die er WEL op zit te wachten nog minder.
Uiteraard ook de goedgelovigheid van mn vader geweest, maar de manier van communiceren van Cafébar is gewoon schandalig onprofessioneel.
Ik zou in ieder geval dus wel even goed opletten, wat je beloofd krijgt en wat ze, soms vreemd omschreven, uiteindelijk in het contract zetten.
Wij hebben op mijn eigen werk een Nescafé apparaat staan... maar qua smaak is die gewoon ronduit slecht.
ik moet wel zeggen, ik heb elders uit een Nescafé apparaat wél lekkere koffie gedronken.
Nespresso hebben wij toevallig sinds vandaag op het werk! Mede door dat ik hem thuis had aangeschaft (Ik kon de Magimix CitiZ niet laten staan

) wilde ik hem erg graag hier, en iedereen was het daar gauw over eens.
We zitten hier op onze afdeling met een mannetje of 8 en hebben gewoon samen een Magimix M100 apparaat gekocht, welke nu met 50 euro retour van Nespresso komt op 40 euro.
De cupjes delen we ook gewoon.
Sowieso kopen we alleen de Ristretto cupjes, welke zowel voor Espresso geschikt zijn, als de Lungo formaten, en zetten we dus gewoon 'normale' kopjes...
De apparaten van DE vind ik altijd wel goed te doen...
Vaak wel een vreemde 'dropachtige' smaak (kan het niet beter omschrijven) bij de eerste slokken, maar gewoon doortanken en het is prima