In mijn ogen één van de meest lelijke en overbodige auto's ooit ontworpen en geproduceerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:31 schreef GI het volgende:
Ja, jij reed Touraq volgens mij. En das natuurlijk veeeeeeeel beter dan :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef Bohica666999 het volgende:
Echte auto's zijn patsters rijden bmw's
Die prijs gaat toch echt naar de Fiat Multiplaquote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In mijn ogen één van de meest lelijke en overbodige auto's ooit ontworpen en geproduceerd.
Wat een lelijk rothok..
De Q7 geeft die Multivla nog een goede run for the money, mijns inziens.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Die prijs gaat toch echt naar de Fiat Multipla
[ afbeelding ]
In wat voor een bad trip zaten die ontwerpers?
Het is geen teken van stijl, maar een teken van 'kijk mij eens patsen met mijn lease-auto'.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef ElectricEye het volgende:
Laten we wel wezen, kakker of niet, een Audi rijden is een teken van stijl.
Een BMW is voor Murken en andere patsers, een Benz voor oude mannetjes die op safe spelen, Volkswagens zijn voor, tja de naam zegt het al, het volk, oftewel: het plebs.
En dat geldt niet voor Volkswagen, Mercedes en BMW-rijders bestuurders?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Het is geen teken van stijl, maar een teken van 'kijk mij eens patsen met mijn lease-auto'.
Truequote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Het is geen teken van stijl, maar een teken van 'kijk mij eens patsen met mijn lease-auto'.
Leasenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam wordt het gros van de Audi's bereden door mensen met roots in het Rifgebergte of voorbij Istanboel.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef ElectricEye het volgende:
Laten we wel wezen, kakker of niet, een Audi rijden is een teken van stijl.
Een BMW is voor Murken en andere patsers, een Benz voor oude mannetjes die op safe spelen, Volkswagens zijn voor, tja de naam zegt het al, het volk, oftewel: het plebs.
Zelfde categorie mensen. Je zal niet veel creativiteit en originaliteit bij zulke persoontjes vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:38 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En dat geldt niet voor Volkswagen, Mercedes en BMW-rijders bestuurders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |