Veel plezier hoor !quote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef Timo20 het volgende:
Binnenkort eens het nieuwe album van de MSP beluisteren![]()
Ik ga ff 40 jaar Pinkpop kijken op Ned 3![]()
tot dalijk
Nog gelukt met de laatste DJ Sandstorm? echt top dat Broekie die heeft opgenomenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
*ff wat achterstallig Sandstorm werk doen dan maar*
Broekie moet m nog ff knippen en plakken voor mequote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog gelukt met de laatste DJ Sandstorm? echt top dat Broekie die heeft opgenomen.
Ik heb zelf geen ervaring met de moviemaker, maar wel met Audacity en die vond ik erg goedquote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Broekie moet m nog ff knippen en plakken voor me
ik loop erg achter sinds ik op vrijdag koopavond hebdan neemt mn man een uur van te voren het programma op en een uur na de mix stopt het programma... windows movie maker is dan wel irri met knippen en plakken kan ik je mededelen
Pics???quote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef Briggy het volgende:
De eerste lichtflitsen buiten en een hoop donder
Ik ga mijn best doen de bliksem te fotograferenquote:
lol! als je wil flirten dan doen we dat tochquote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen ervaring met de moviemaker, maar wel met Audacity en die vond ik erg goed. Ging dan wel om wav bestanden. Wel aardig van je man! Maar dan zit die Flirt je stijf er dus voorlopig niet in voor ons?
![]()
.
Je bent een held als het je luktquote:Op maandag 25 mei 2009 21:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen de bliksem te fotograferen
Okay! zal het onthoudenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol! als je wil flirten dan doen we dat toch![]()
Ik weet niet of het ook werkt met invoeren, maar in elk geval wel met slepen en dat gaat gewoon onwijs snel. Net even lopen stoeien met een fragment van Veenstra tijdens het Ek-stra weekend en binnen no-time is het fragment bewerkt. Echt heel simpelquote:nou als ik zeg maar tot 0.04.35.00 moet gaan, want zolang duurt de mix, en je moet vanaf 0.42.00.00 slepen op een tergend langzaam tempo.... *grom* is dat met dat programma wat jij heb makkelijker? kan je gewoon ergens invoeren tot waar je wil knippen?
Abel is top. Leuke plaatquote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
Abel was ook een goede keuze geweest, die had ik net als N-Trance opgegeven
N-Tance ookquote:
Het stormt en de regen komt met bakken uit de hemel, ik sta niet veilig buitenquote:
Er is net midden in de bui een vliegtuigje neergestort op vliegveld Midden-Zeelandquote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
Damn, het gaat nu helemaal los met het noodweer in de regio Rotterdam/Den Haag
http://monitor.livep2000.nl/
Oja, zeker heel erg tofquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
N-Tance ooken dat alleen maar omdat er donder en bliksem in het begin zit...daar kwam ik wel op door een liedje van Rob de Nijs
![]()
luister het begin hiervan maar
Dan moet je het idd niet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het stormt en de regen komt met bakken uit de hemel, ik sta niet veilig buiten
Damn !quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
nog "maar" 20 minuten en mn film is klaar om ge-upload te worden...Damn een half uur per mix
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
doei Veenstra
Was erg tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |