Hm ja, okquote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Muhuahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
sollie!
ik kan gewoon erg slecht tegen heet en kleffig weer
klotsende oksels undso
Volgens mij ben jij dan echt de enigste die hoopt op regenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:35 schreef purplerose het volgende:
ik ga zo aan Eureka seizoen 2 beginnen![]()
en ik kan nie wachten tot het onweer en de regen eind van de middag
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan echt de enigste die hoopt op regen
moet je ook niet door de regen fietsenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hm ja, ok![]()
Maar na 20 minuten door de regen fietsen klotst er nog veel meer
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wie van het productietwitterteam hans is nu aanwezig@huh_jhon_hier heeft namelijk nu een prachtig gesprek met @Hans_tweet_ook
Damn, gecondoleerd / sterkte!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef erfc4ever het volgende:goeiemiddag
morgen jarigt wordt wel mn eerste verjaardag zonder een goeie msn vriendin van me die helaas niet meer onder ons is
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:32 schreef erfc4ever het volgende:
LOL ik heb gisteren gewoon een van de cadeautjes die ik morgen zou krijgen al gevonden
[jhon]huh[/jhon]quote:Op maandag 25 mei 2009 15:44 schreef erfc4ever het volgende:
hehe ik vier mn verjaardag lekker 4 keer dit jaar
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
Hans heeft weer iets gedaan dat op werk leek![]()
morgen op school, morgenavond komt er bezoek, zaterdag ook en maandag ook zo bedoelde ik het eigenlijkquote:
ahaquote:Op maandag 25 mei 2009 15:52 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
morgen op school, morgenavond komt er bezoek, zaterdag ook en maandag ook zo bedoelde ik het eigenlijk
Cultuurbarbaarquote:
Er wordt nooit rekening gehouden met toetsen..quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aharelaxed weekje dan
word daar ook rekening mee gehouden qua toetsen (als jullie al toetsen krijgen)?
Ik ken meer nummers van Jovink & de voederbietels dan bv BZB en WC experience (de bands die hier in Broabant best heul bekend zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 16:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar(ik bedoel jou niet hoor maar de deelnemer)
Hitte naar je kop gestegenquote:
ik zie overal op internet staan dat het hier maar 21 graden is maar mijn temperatuur meter geeft duidelijk 24 graden aan en hij hangt niet eens in de zonquote:
Ow, fuck. Jij woont toch in Eindhoven?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef themauster het volgende:
[..]
ik zie overal op internet staan dat het hier maar 21 graden is maar mijn temperatuur meter geeft duidelijk 24 graden aan en hij hangt niet eens in de zon
nope die krijgen we sowieso nooitquote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aharelaxed weekje dan
word daar ook rekening mee gehouden qua toetsen (als jullie al toetsen krijgen)?
Nee het bijna noordelijkste puntje van het nederlandse vasteland Usquertquote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ow, fuck. Jij woont toch in Eindhoven?
hij zit op speciale schoolquote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Er wordt nooit rekening gehouden met toetsen..
Oja, kloptquote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee het bijna noordelijkste puntje van het nederlandse vasteland Usquert
Venema zuipt ook altijd onder werktijd.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Aha, oke.
Sander zit gewoon serieus aan het bier
Wat een zuiplappenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Venema zuipt ook altijd onder werktijd.
quote:
Ah, okayquote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
dat twittertopic #3wordsaftersex is soms echt prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |