nou dat is het allemaal wel in een notendop hoor..quote:Op maandag 25 mei 2009 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nieuwschierig en ik wil alles weten, dat begrijp je toch wel?
Ahhh gossie nog een paar weekies en dan is er een minie Huubskequote:Op maandag 25 mei 2009 02:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik nu traantjes laat hoef je dat niet te geloven..maar doe ik wel.nogmaals sorry en .....fijne dag morgen.Trusteh Fokkers.Slaap lekker.
Zo doe je dat:quote:
niets mis met huubske.. kan er prima mee kletsen over alles en niets.quote:Op maandag 25 mei 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh gossie nog een paar weekies en dan is er een minie Huubske
Ja de bellen gingen afquote:
You to..quote:Op maandag 25 mei 2009 03:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
traantjes laten is niet nodig... ik ben geen trut die net zolang doorgaat om dat te bereiken.
jij was benadeeld door iemand en getriggerd door mijn naam.. Dat begrijp ik toch ook?
Nou slaap lekker..
als ik jou een kus wilde geven dan deed ik dat wel anders..quote:
Lijkt me ook wel maar niet meer dan datquote:Op maandag 25 mei 2009 03:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
niets mis met huubske.. kan er prima mee kletsen over alles en niets.
voorraadhok?quote:
quote:
Oh, sorry.. dat wist ik dan weer niet.. Wat zonde..!quote:Op maandag 25 mei 2009 03:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
als ik jou een kus wilde geven dan deed ik dat wel anders..
X staat voor ex..
Hoeft toch ook niet. Clair past al bij hemquote:
Geen idee of ik dat wel wilquote:Op maandag 25 mei 2009 03:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh, sorry.. dat wist ik dan weer niet.. Wat zonde..!
En nu ben ik wel benieuwd naar hoe je mij dan een kus gaat geven, mocht je dat willen
quote:Op maandag 25 mei 2009 03:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Clair past al bij hem
Ja ,maar heb eff iets gemist,dat is al een poosje terug,quote:Op maandag 25 mei 2009 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik ben benieuwd, iemand heeft kennelijk je nummer op internet gegooit?
Iemand heeft haar nummer op internet gegooit als ik het goed begrijp, ik vroeg me af of dat nog nare telefoontjes tot gevolg heeft gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 03:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou dat is het allemaal wel in een notendop hoor..
Ik zal je Pim laten vergeten, let maar op!quote:
En heeft dat nog nare telefoontjes opgeleverd?quote:Op maandag 25 mei 2009 03:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,maar heb eff iets gemist,dat is al een poosje terug,
Is dat zo ??quote:Op maandag 25 mei 2009 03:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,maar heb eff iets gemist,dat is al een poosje terug,
Geef je Huubje een knuffel van mij..zeg maar van niet z'n echte moederquote:
Ga ik maar niet op in toch,is beter.quote:Op maandag 25 mei 2009 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
En heeft dat nog nare telefoontjes opgeleverd?
quote:Op maandag 25 mei 2009 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand heeft haar nummer op internet gegooit als ik het goed begrijp, ik vroeg me af of dat nog nare telefoontjes tot gevolg heeft gehad.
Je gaat er anders best aardig verder op in, voor iemand die er niet verder op in gaatquote:Op maandag 25 mei 2009 03:14 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ga ik maar niet op in toch,is beter.
hahahahaha... nou dan moet je wel van enorm goede huize zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 03:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zal je Pim laten vergeten, let maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |