abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:51:07 #126
184652 thewhiteguy
Poink Poink
pi_69683814
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef ANTAM het volgende:

[..]

En nog zo'n puber die denkt te weten wat goede wiet is.. Ik werd geholpen door een zwarte gozer, en die heeft gewoon troep gegeven..
Boerenjongens sucks..
Wie laat zich hier nou oplichten door een zwarte in een coffeeshop?

Oh.. en thuisgroei ftw
Bier en tieten!!
pi_69684012
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef thewhiteguy het volgende:

[..]

Wie laat zich hier nou oplichten door een zwarte in een coffeeshop?
Misschien was het wel Teddy Yo
pi_69687468
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef thewhiteguy het volgende:

[..]

Wie laat zich hier nou oplichten door een zwarte in een coffeeshop?

Oh.. en thuisgroei ftw
Zeg dan ook niet dat ik "lul".. Ik ben slechts eenmalig opgelicht daar, terwijl somige hier vaker daar troep halen, en die kutshop nog aanprijzen ook..

Oh.. en thuisgroei binnenkort ook, maar hoop voor die tijd nog iets fatsoenlijks te kunnen roken..
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:54:28 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69690961
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:11 schreef ANTAM het volgende:

[..]

Zeg dan ook niet dat ik "lul".. Ik ben slechts eenmalig opgelicht daar, terwijl somige hier vaker daar troep halen, en die kutshop nog aanprijzen ook..

Oh.. en thuisgroei binnenkort ook, maar hoop voor die tijd nog iets fatsoenlijks te kunnen roken..
misschien kan is op zo'n wietforum kijken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_69695193
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga nu ff een dikke fakkel smoken
Pass mij die Herrer fakkel ook eens.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')