Wie laat zich hier nou oplichten door een zwarte in een coffeeshop?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef ANTAM het volgende:
[..]
En nog zo'n puber die denkt te weten wat goede wiet is.. Ik werd geholpen door een zwarte gozer, en die heeft gewoon troep gegeven..
Boerenjongens sucks..
Misschien was het wel Teddy Yoquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Wie laat zich hier nou oplichten door een zwarte in een coffeeshop?![]()
Zeg dan ook niet dat ik "lul"..quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:51 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Wie laat zich hier nou oplichten door een zwarte in een coffeeshop?![]()
Oh.. en thuisgroei ftw
misschien kan is op zo'n wietforum kijken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:11 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat ik "lul"..Ik ben slechts eenmalig opgelicht daar, terwijl somige hier vaker daar troep halen, en die kutshop nog aanprijzen ook..
Oh.. en thuisgroei binnenkort ook, maar hoop voor die tijd nog iets fatsoenlijks te kunnen roken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |