abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69374762
En ik heb net de dokter gebeld, mijn reacties in de auto (zie vorige blz) schijnen normaal te zijn na een ongeluk maar moeten wel minder worden.. (En ik belde nog voor iets anders ik ga natuurlijk niet alleen daar voor opbellen )
  maandag 25 mei 2009 @ 10:16:47 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69374795
moggeh. t is bij mij geen vocht tink, dat is t al weken niet, het zijn mn usa&after kilo's die er niet afgaan omdat ik elke keer mezelf saboteer zodra er iets af is en het er weer aan eet. ik zit niet superlekker in mn velletje de laatste tijd, maar het wordt steeds iets beter.

ik ga zo in elk geval maar Evy 19 lopen en een weekmenu maken, kopen, huis opruimen, nog wat in de tuin klooien misschien, wassen, etc.: niet in die volgorde (wel lekker, nog een dagje opruimen voor ik mn werk weer moet opstarten)

PF: had je een paniekaanval? heb je dat vaker? Is wel iets om in de gaten te houden... Kan losstaan van het in de auto zitten op zich...

XM: sorry, ik ben niet bijgelezen en niet bijgepraat - hoe was het bij de huisarts, wat zei hij en kon je er wat mee?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:17:09 #78
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69374812
@MB, nog bedankt voor die Evy ongein!
Werkt prima, zeker nu na een hercheck blijkt dat m'n gevoelsmatige vermoeidheid toch echt niet tussen de oren zit maar gewoon een gevalletje inspanningsastma bleek.
Astma was al een tijdje een bekend verhaal, mocht alleen die pufs niet gebruiken omdat uit de provocatietests en andere varianten niet naar voren kwam dat m'n lichamelijke vermoeidheid voort komt uit de astma, dat blijkt nu dus wel degelijk zo te zijn.

Helaas vallen nog niet alle puzzelstukjes op hun plaats, aangezien mijn andere vermoeidheidsklachten niet verminderen door het hergebruik van alle gekleurde pufjes.
Anyway, vandaag weer een stuk wezen hardlopen, 5km ditmaal zonder gehijg, vlekken voor m'n ogen en opgedroogd speeksel.
Verder qua eten nu maar weer de draad oppakken, in Stockholm toch echt iets teveel op het verkeerde pad gegaan qua voer en drank, maar dat moet af en toe ook kunnen dunkt me.

Vanavond nog wat baantjes zwemmen en verder heerlijk van de zon genieten.
pi_69374960
Hai! Heb niet bijgelezen, dus sorry als ik iets of iemand over het hoofd zie. Vandaag ben ik vrij en het is nog steeds mooi weer! Ik ga na mijn ontbijtje maar lekker in de tuin werken en daarna een beetje lezen.
pi_69374992
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:16 schreef kwakveense het volgende:
moggeh. t is bij mij geen vocht tink, dat is t al weken niet, het zijn mn usa&after kilo's die er niet afgaan omdat ik elke keer mezelf saboteer zodra er iets af is en het er weer aan eet. ik zit niet superlekker in mn velletje de laatste tijd, maar het wordt steeds iets beter.

ik ga zo in elk geval maar Evy 19 lopen en een weekmenu maken, kopen, huis opruimen, nog wat in de tuin klooien misschien, wassen, etc.: niet in die volgorde (wel lekker, nog een dagje opruimen voor ik mn werk weer moet opstarten)

PF: had je een paniekaanval? heb je dat vaker? Is wel iets om in de gaten te houden... Kan losstaan van het in de auto zitten op zich...

XM: sorry, ik ben niet bijgelezen en niet bijgepraat - hoe was het bij de huisarts, wat zei hij en kon je er wat mee?
He wat jammer! Ik dacht juist dat het steeds beter ging!!

Nee.. Ik schrok door alles wat ik opeens van rechts zag komen (auto's) bij het inhalen (vriendje reed) moest ik gewoon huilen Hij reed met 20 per uur 1 mm te dicht bij een lantaarnpaal en ik begon al te gillen. Heel raar en so not me.
Daarna reed ik zelf een stukje.. De eerste 20 meter kwam er al een scooter die er niet mocht rijden (van rechts) zonder licht. En vanaf daar ging het echt helemaal mis. Janken, duizelig worden, etc etc.
Daarna rustig geworden voor de deur bij 't vriendje.. Daarna ging ik zelf weer rijden maar ik reed per ongeluk terug naar m'n kamer ipv naar m'n ouders (dus waar ik net vandaan kwam) en duurde de reis 2x zo lang. Pfff
Ik vond het ZO raar. Echt ZO raar. En niet meer in de auto had ik nergens meer last van.
pi_69375054
ik kon zo snel vooral even motorcrossen vinden. Daar verbrand je bij 8 uur motorrijden zo'n 2200 Kcal!

Nu is motorcrossen wel een stuk intensiever (al heb ik dat dus ook wel 's gedaan, offroaden maar de helft, 1000Kcal, is wel reeel denk ik gezien het werken op hobbelige slechte wegen ) dus da's zeker niet weinig. Ik zoek nog even door
Ja doei.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:27:58 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69375130
@ PF dat klinkt wel als een paniekaanval, mar dan dus gerelateerd aan een traumatische ervaring. kan heel goed dus, en heel naar, maar t gaat inderdaad vast weer over als je t blijft proberen. heb je pasgeleden nog een ongeluk gehad? of is dit van toen met die fiets van dat jongetje?

t ging trouwens ook steeds beter, en t gáát ook steeds beter met eten, maar op de een of andere manier doe ik elke keer in 1 dag een week hard werken teniet...en nu heb ik een weekend from hell gehad qua eten, dus ik kan weer stevig aand e slag. maar ik geen niet op, echt nooit, want ik wil niet dik blijven.
pi_69375165
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik kon zo snel vooral even motorcrossen vinden. Daar verbrand je bij 8 uur motorrijden zo'n 2200 Kcal!

Nu is motorcrossen wel een stuk intensiever (al heb ik dat dus ook wel 's gedaan, offroaden maar de helft, 1000Kcal, is wel reeel denk ik gezien het werken op hobbelige slechte wegen ) dus da's zeker niet weinig. Ik zoek nog even door
Ik denk dan vooral aan mijn vader met zijn 1100rt, daar zit hij op als een Koning, en een beetje leunen is al voldoende
pi_69375191
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef kwakveense het volgende:
@ PF dat klinkt wel als een paniekaanval, mar dan dus gerelateerd aan een traumatische ervaring. kan heel goed dus, en heel naar, maar t gaat inderdaad vast weer over als je t blijft proberen. heb je pasgeleden nog een ongeluk gehad? of is dit van toen met die fiets van dat jongetje?

t ging trouwens ook steeds beter, en t gáát ook steeds beter met eten, maar op de een of andere manier doe ik elke keer in 1 dag een week hard werken teniet...en nu heb ik een weekend from hell gehad qua eten, dus ik kan weer stevig aand e slag. maar ik geen niet op, echt nooit, want ik wil niet dik blijven.
Ik ben donderdag aangereden door een auto, hij had wel voorrang maar toch deed het wel pijn
pi_69375325
@MoBlo: kan het ook niet met je cyclus te maken hebben? Mijn gewicht gaat met een soort licht dalende golfbeweging. En de amplitude daarvan is zo 2 kilo
  maandag 25 mei 2009 @ 10:35:54 #86
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69375393
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben donderdag aangereden door een auto, hij had wel voorrang maar toch deed het wel pijn
oh wat naar dat wist ik dus niet, want ik ben niet bijgelezen, en ik had gevraagd om belagrijke gebertenissen maar niemand had smaengevat. sorry!
pi_69375420
P.F ben je aangereden donderdag? Kijk je wel uit meis?
Kwak wat jammer dat het niet zo goed gaat.. Weet je hoe dat komt of niet? Ik had het idee dat het juist beter ging door de invulling van je menuutjes enzo ..

Stomme scriptie schiet niet op
Nu even pauze en kom dus even mijn menuutje droppen.

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: thee en water (er is geen fruit)
L: 4 bruine boterhammen, waarvan twee met gekookt ei, beetje zout en een beetje mayo, 1 met kipfilet en 1 met zoet beleg (craving for chocolat!) en een beker optimel
T: water en thee, een half blikje fanta zero en eventueel een klein stukje fruit
D: wokrestaurant

Vanavond weer uit eten, een van de beste vrienden van mijn heeft zijn propedeuse gehaald dus vandaar. ik ga lekker heel veel groente nemen Nomnomnom met kip of met vis. Nomnomnom.

Oh, en vanochtend nog steeds 71,8. Het verbaast me dat het zo constant blijft, zeker aangezien ik gisteren best wel heb gesnoept enzo .
  maandag 25 mei 2009 @ 10:38:31 #88
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69375463
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:35 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oh wat naar dat wist ik dus niet, want ik ben niet bijgelezen, en ik had gevraagd om belagrijke gebertenissen maar niemand had smaengevat. sorry!
Sorry PF nu lijkt het net alsof je niet belangrijk bent
pi_69375529
Ja nou ja ik zie het vooral als stom en niet echt als belangrijk. Ik leef nog, ben alleen een beetje beurs

En voor de rest zou ik niet weten wat nog meer belangrijk is om samen te vatten!
  maandag 25 mei 2009 @ 10:42:23 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69375563
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
P.F ben je aangereden donderdag? Kijk je wel uit meis?
Kwak wat jammer dat het niet zo goed gaat.. Weet je hoe dat komt of niet? Ik had het idee dat het juist beter ging door de invulling van je menuutjes enzo ..

het gáát ook beter, alleen heb ik nu twee weken geen weekmenu gehad, en dan gaat het direkt mis merk ik. ik moet dus gewoon niet zo stom zijn en ook bij drukte en stress (dan juist) menuutjes maken en volgen en zorgen dat ik goed eten in huis heb.

k pak namelijk nog steeds elke gelegenheid aan om me vol te eten aan slechte zooi als ik me rot voel en gestresst ben, en dat was de afgelopen anderhalve week zo. maar mn boterhammen met kip liggen alweer klaar hoor
pi_69375642
Ik dump trouwens even snel een lijstje en dan ga ik hard werken; drukke dag vandaag. Gezellig ben ik

O: 2 eitjes
T: bak yoghurt
L: bakje BBQ-groente met hummus
T: 2 muffins
T: walnoten
T: dubbele boterham speculoospasta
S: spinnen
D: sperziebonen met dip
T: wijntje

Kwaliteitslijst
  maandag 25 mei 2009 @ 10:45:54 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69375677
goeiemorgen! Nog even de laatste dingetjes veranderen aan m'n paper, en dan lever ik het in en vind ik het best. Het zonnetje schijnt hier, en ik heb m'n bermuda aangetrokken! Beetje bruine benen kweken voordat ik als een bleke eskimo naar Nederland kom..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69375692
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo: kan het ook niet met je cyclus te maken hebben? Mijn gewicht gaat met een soort licht dalende golfbeweging. En de amplitude daarvan is zo 2 kilo
ik heb geen idee maargoed, het is wel frappant dat het precies na een niet zo net weekend is, dus het moet wel daardoor komen... ondanks het feit dat ik 't raar vind

Maar het gaat er gewoon weer vanaf, alleen kom ik zo natuurlijk nooit richting de 60

Ik hoop overigens dat je jurkje vandaag aankomt! Woensdag op de post, donderdag hemelvaart, dus je zou zeggen dat hij er zaterdag al geweest had moeten zijn?
Ja doei.
pi_69375752
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef kwakveense het volgende:

[..]

het gáát ook beter, alleen heb ik nu twee weken geen weekmenu gehad, en dan gaat het direkt mis merk ik. ik moet dus gewoon niet zo stom zijn en ook bij drukte en stress (dan juist) menuutjes maken en volgen en zorgen dat ik goed eten in huis heb.

k pak namelijk nog steeds elke gelegenheid aan om me vol te eten aan slechte zooi als ik me rot voel en gestresst ben, en dat was de afgelopen anderhalve week zo. maar mn boterhammen met kip liggen alweer klaar hoor
Herkenbaar (nu niet meer, trouwens). Het is best moeilijk om die knop om te zetten, maar je weet ook best dat met goed eten een kutdag toch niet helemaal verloren is, en dat je met slecht eten juist die vicieuze cirkel van je rot voelen in stand houdt!

Wees streng voor jezelf; maak lijstjes en houd je eraan. Uiteindelijk is dat juist 'aardig zijn voor jezelf'
pi_69375780
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

Ik hoop overigens dat je jurkje vandaag aankomt! Woensdag op de post, donderdag hemelvaart, dus je zou zeggen dat hij er zaterdag al geweest had moeten zijn?
De belgische posterijen zijn supertraag
Ik denk dat ze donderdag, vrijdag en zaterdag geen bezorging hadden. Ik maak me nog geen zorgen
  maandag 25 mei 2009 @ 10:50:05 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69375793
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

Komende woensdag ga ik naar de HA voor een spiraaltje. .
Sterkte! Ik voelde me behoorlijk beroerd vlak na het zetten (zwarte vlekken voor de ogen, zweten), dus misschien handig als je even iemand meeneemt. Zit je huisarts een beetje in de buurt?

Leuke foto van neefje en nichtje trouwens .

Ik wil Greys ook alvast even heel veel succes en sterkte wensen! . Alles sal reg kom! En ik hoop dat je beter uit de narcose komt dan ik...

+ 1 kg vanochtend trouwens. Valt me nog mee.

Wel jammer van kwak. Ik kan me wel voorstellen dat hij het om de afstand heeft afgekapt. Vroeger sprak ik vaak af met mensen uit de randstad, want ik had toch een OV, maar nu kost het heen en weer reizen klauwen met geld, dus ik ga niet meer zo vaak op en neer. Het is nu zelfs zo dat ik eerst in de randstad wil wonen voor ik de zoektocht naar De Liefde Van Mijn Leven ga voortzetten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 mei 2009 @ 10:58:02 #97
236335 neen
schone schijn
pi_69376021
Nou, mijn oor was een tijdje terug verstopt en dat is nog steeds zo, nu kwam er gisteren wat bloed uit dus dacht ik: Mwoaaah, misschien toch even naar de huisarts, dus even een afspraak gemaakt voor woensdag. Hopen dat dat lukt want ik heb dan wel veel vergaderingen maar goed, dat zien we dan wel weer.

Die post hier is trouwens ook niet zo rap, ik moest nog een pakketje ophalen maar die lui van het postkantoor liggen nog te meuren ofzo. Die tent is nog dicht!

Verder even een goedemorgen en ik ga nu verder een eitje koken en koffie zetten en dit topic doorlezen.
het lijkt niet wat het is
pi_69376089
Ik denk omdat het maandag is?
  maandag 25 mei 2009 @ 11:02:40 #99
236335 neen
schone schijn
pi_69376141
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:00 schreef P.F het volgende:
Ik denk omdat het maandag is?
Denk het ook en ik dacht nog wel mooi op tijd te zijn
het lijkt niet wat het is
  maandag 25 mei 2009 @ 11:04:21 #100
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69376188
* mspoez dikke duim voor Greys doet, en goedemorgen zwaait naar iedereen!
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')