quote:Hallo Mediplast,
Ik houd best van Vlaamse friet en beschik over Microsoft Paint. Mag ik voor jullie werken? Okay, doei.
Groetjes,
NotYou
PS Zie bijgesloten afbeelding voor een kleine preview van mijn kunnen.
Nou, als mijn vulva er zo uit zou zien zou ik zeker uitleg vragen aan m'n arts inderdaadquote:
Legende foto:
1=kleine schaamlippen
2=grote schaamlippen
3=vulva
4=clitoris
Vraag uitleg aan uw arts, u bent niet de enige met dit probleem!
Die gaan nog welquote:Op maandag 25 mei 2009 01:23 schreef timbob het volgende:
Ze doen ook borsten trouwens!
[ afbeelding ]
Standaard borst
[ afbeelding ]
Een lichtjes doorgezakte borst, corrigeerbaar met prothese
Ja, das standaard he.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die gaan nog wel
Alleen die standaard borst, volgens mij heb je dan óf cup AA óf enorm strakgetrokken en extra siliconen die omhoog gaan
Laten we hopen dat die impressie van een vagina daar niet standaard isquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 02:05 schreef aussieaussie het volgende:
En niemand heeft zich nog afgevraagd wat TS met een schaamlipverkleining moet?
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef t-4-top het volgende:
Naar aanleiding van een topic over de grote van schaamlippen en hoe de mannelijke mens dit ervaart kwam ik op deze site met afzichtelijke paint's.
K bedoel, wtf? Wanneer is het functioneel noodzakelijk? Hoe lang duurt zo'n operatie? Dekt de zorgverzekering het? Wat kost het? Hoe is de nazorg?quote:De kleine of binnenste schaamlippen kunnen verkleind worden indien dit esthetisch of functioneel noodzakelijk is. De schaamlippen kunnen best niet rechtlijnig verkleind worden. Een rechtlijnig litteken trekt samen tijdens de genezing. Hierdoor kan last ontstaan. Best kan dan ook een zigzaglitteken gebruikt worden. Hierdoor blijft het litteken soepel. De wonde wordt met oplosbare hechtingen gesloten. De wonde kan in het begin wat lastig genezen omdat het er warm en vochtig is. Schaamlippen zitten vol bloedvaatjes. Vandaar dat er makkelijk bloeduitsortingen kunnen optreden. De eerste dagen kunnen ze dan ook gevoelig en pijnlijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |