Idd;quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef Aisumasen het volgende:
Ik keek net Neil Young op Glastonbury van gisterenavond terug, en hij speelde z'n gebruikelijke versie van "A Day In The Life". Mooi om het hele publiek mee te horen zingen.
Ik ben niet zo weg van de versie van Neil Young, liever de breekbare stem van McCartney. Wel bizar om McCartney zonder instrument te zien staan zingenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
NEIL EN PAUL!
Damn!
Ik vind Neil's versie overigens veel mooier dan die van Paul vorig jaar.
Oh, ik dacht dat enkel linkjes verboden waren, sorryquote:Op zondag 28 juni 2009 13:39 schreef belsen het volgende:
Jongens, wat flauw, moet ik het nu hier gaan uitleggen. Dit heeft me een halfuur gekost.
Ken uw klassiekers:quote:Op zondag 28 juni 2009 13:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat enkel linkjes verboden waren, sorry
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef belsen het volgende:
De huisregels van het MuziekforumDe algemene Fok! policy Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen Gebruik argumenten, geen kotssmileys
Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.
Vorig jaar op Roskilde de versie van Neil Young mogen horen en aanschouwenquote:Op zondag 28 juni 2009 10:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
NEIL EN PAUL!
Damn!
Ik vind Neil's versie overigens veel mooier dan die van Paul vorig jaar.
En met zijn hele lichaamquote:Op zondag 28 juni 2009 14:38 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, wat een moment moet dat zijn geweest! En grappig om te zien dat Paul zonder instrument vaak niet weet wat-ie met z'n handen moet.
Proficiat.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef TNA het volgende:
Geheel offtopic, maar post 15.000 vier ik in mijn geliefde topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |