abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69384585
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Iedereen moet zijn privéleven op straat gooien zodat jij net kan doen alsof de wereld iets veiliger is. Hoe egoïstisch.
Privé leven? Het is maar een vingerafdruk hoor.
pi_69384629
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Privé leven? Het begint maar met een vingerafdruk hoor.
Fix'd.
pi_69384676
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Privé leven? Het is maar een vingerafdruk hoor.
Een vingerafdruk is stap één. Of eigenlijk stap zoveel. Met een vingerafdruk alleen kun je niet veel, maar met alle informatie samen gooi je je privéleven wel op straat, ja.
pi_69384857
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:51 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Een vingerafdruk is stap één. Of eigenlijk stap zoveel. Met een vingerafdruk alleen kun je niet veel, maar met alle informatie samen gooi je je privéleven wel op straat, ja.
Net of je iets te verbergen hebt.


Zo en nu zijn we weer bij af.
pi_69384909
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Net of je iets te verbergen hebt.


Zo en nu zijn we weer bij af.
Marokkanen
  maandag 25 mei 2009 @ 16:03:43 #106
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69385067
Finnen
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69385093
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Net of je iets te verbergen hebt.


Zo en nu zijn we weer bij af.
Ik neem aan dat je hiermee ook voor jezelf de stupiditeit van dat argument hebt aangetoond?
  maandag 25 mei 2009 @ 16:05:31 #108
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_69385135
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Privé leven? Het is maar een vingerafdruk hoor.
Ja, want dat is het enige dat ze van je weten en van wat ze nog allemaal willen hebben.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 25 mei 2009 @ 16:05:38 #109
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_69385138
Ik heb een buurvrouw die zo denkt
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
  maandag 25 mei 2009 @ 16:06:17 #110
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_69385162
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Net of je iets te verbergen hebt.


En als ik iets te verbergen heb, wat dan nog?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 25 mei 2009 @ 16:08:14 #111
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69385219
als er "zoveel" verdeeldheid over is, maak dan zo'n formulier net zoals bij donor zijn.
Kijken hoeveel mensen hem dan invullen dat de overheid dit mag doen

IK heb niks te verbergen,maar dat betekend niet dat ze het een en ander van me mogen weten. Dus oprotten
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 25 mei 2009 @ 16:08:59 #112
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69385252
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef wise het volgende:
als er "zoveel" verdeeldheid over is, maak dan zo'n formulier net zoals bij donor zijn.
Kijken hoeveel mensen hem dan invullen dat de overheid dit mag doen

IK heb niks te verbergen,maar dat betekend niet dat ze het een en ander van me mogen weten. Dus oprotten
wat bedoel je precies? een referendum of dat vingerafdruk inleveren optioneel is? (zie duitsland).
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:10:43 #113
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69385309
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

wat bedoel je precies? een referendum of dat vingerafdruk inleveren optioneel is? (zie duitsland).
mwah, zoiets als een donororgaan papiertje. Dat je een keuze hebt of je het wilt afstaan ja of nee
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_69385395
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hiermee ook voor jezelf de stupiditeit van dat argument hebt aangetoond?
Neen.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:05 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, want dat is het enige dat ze van je weten en van wat ze nog allemaal willen hebben.
Overdrijf niet zo.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En als ik iets te verbergen heb, wat dan nog?
Dan willen zij het weten.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:15:49 #115
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69385479
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Neen.
[..]

Overdrijf niet zo.
[..]

Dan willen zij het weten.
waarom bescherm je eigenlijk een overheid die persoonskenmerken van de burgers wilt?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69385527
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

waarom bescherm je eigenlijk een overheid die persoonskenmerken van de burgers wilt?
Als het je niet bevalt, ga je toch weg? Jij bent een burger van DIT land. Ik bescherm het inderdaad, net of het kwaad kan dat ze wat dingen van je weten. Een deel weten ze toch al.
pi_69385617
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Neen.
Kijk dan een paar pagina's terug, dan zie je waarom dat argument er niet toe doet.
quote:
[..]

Dan willen zij het weten.
En daar moet ik dan maar vrede mee hebben ofzo?
pi_69385745
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Als het je niet bevalt, ga je toch weg? Jij bent een burger van DIT land. Ik bescherm het inderdaad, net of het kwaad kan dat ze wat dingen van je weten. Een deel weten ze toch al.
Stel je voor dat het geen kwaad kan dat de overheid alles van ons weet, stel je voor... Wie zegt dan dat er over 40 jaar niet iemand aan de macht is bij wie het wel kwaad kan?

Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden. De (recente) geschiedenis is daar het bewijs van.
pi_69385751
Mensen maar klagen dat we door een vinger afdruk ons prive leven op straat gooien, maar ondertussen lekker posten op forums, bloggen, fototjes op hyves zetten msn-en, twitteren etc.

Ons prive leven ligt al op straat, en dat hebben we allemaal zelf gedaan.
pi_69385853
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:23 schreef San0201 het volgende:
Mensen maar klagen dat we door een vinger afdruk ons prive leven op straat gooien, maar ondertussen lekker posten op forums, bloggen, fototjes op hyves zetten msn-en, twitteren etc.

Ons prive leven ligt al op straat, en dat hebben we allemaal zelf gedaan.
Met het posten op een forum kun je zelf je grenzen bepalen. Er bestaan geen foto's van mij op internet die ik daar zelf op heb gezet. Als iemand anders dat doet, heb ik daar bezwaren tegen, ja.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:27:08 #121
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69385882
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Als het je niet bevalt, ga je toch weg? Jij bent een burger van DIT land. Ik bescherm het inderdaad, net of het kwaad kan dat ze wat dingen van je weten. Een deel weten ze toch al.
dus als ik in dit land woon moet ik het altijd eens zijn met de leiding van het land? makkelijk persoon om te beinvloeden ben je.

en ja het kan kwaad dat ze dingen van me weten, zoals ik al eerder zei worden verbanden uit elkaar gerukt door datamining, dat nergens goed voor is. (ik heb het nu niet over vingerafdrukken maar over privacy in het algemeen).

als er verkeerde verbanden worden gelegd zal je snel zien dat je als burger geen vrijheid meer hebt, en wat is het belangrijkste van een democratie? juistem, vrijheid.

ik snap niet dat je dat niet kan inzien, werkelijk waar niet.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:28:20 #122
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69385919
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:23 schreef San0201 het volgende:
Mensen maar klagen dat we door een vinger afdruk ons prive leven op straat gooien, maar ondertussen lekker posten op forums, bloggen, fototjes op hyves zetten msn-en, twitteren etc.

Ons prive leven ligt al op straat, en dat hebben we allemaal zelf gedaan.
ja leuk, maar dit wordt niet gemonitord.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69386020
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ja leuk, maar dit wordt niet gemonitord.
Wordt je vingerafdruk wel gemonitord dan?
  maandag 25 mei 2009 @ 16:32:48 #124
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69386080
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef San0201 het volgende:

[..]

Wordt je vingerafdruk wel gemonitord dan?
niet direct nee. maar ze hebben hem in ieder geval.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69386214
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

niet direct nee. maar ze hebben hem in ieder geval.
Ik denk dat er wel betere mannieren zijn om iemand in de gaten te houden hoor.
Je bankrekening bijvoorbeeld. Daar zullen ze meer informatie vandaan kunnen halen dan van een vingerafdruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')