* tijnbrein begint alvast te rennenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
Fietsen heeft niet geholpen
* Jannuk zoekt knuppel en gaat achter Tijn aan
Arctic: Kut van je wc
Alle sjaggies: STERKTE
Alle singles:
Hey.quote:
Hoe preuts!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het nog nooit in de speeltuin gedaan....slapen
Ik weet het niet eigenlijk, als ik heb geslapen in de speeltuin, heeft t niet erg veel indruk gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het nog nooit in de speeltuin gedaan....slapen
Hoi KZquote:
Hahaha hoe kom je toch de laatste tijd aan die maffe dromen johquote:Op zondag 24 mei 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt!! De meest gore droom net gehad
Dat ik mooiere tanden wou en daardoor van die neptanden erop plakte, Vervolgens die eraf haalde waardoor zowat al mijn tanden verdwenen en ik niet eens meer normaal kon praten enzo.
En dat bleek achteraf een geintje van m'n moeder te zijn, want mijn tanden zaten er nog wel.
Echt zo goor!!!
Klopt, het is dat mannen fysiek zo onaantrekkelijk zijn, anders zou ik per direct switchen van seksuele voorkeur.quote:
Rennuh? Das valsquote:
hahahhaa arme tijn!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
Fietsen heeft niet geholpen
* Jannuk zoekt knuppel en gaat achter Tijn aan
ArTIC: Kut van je wc
Alle sjaggies: STERKTE
Alle singles:
Wat is er?quote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha hoe kom je toch de laatste tijd aan die maffe dromen joh
op de tergende rugpijn na goedquote:
Arme Tijn?? Hij heeft ut verdiend!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef Murmeli het volgende:
hahahhaa arme tijn!!!
hoor ik bij de sjaggies dan? dank je dan maarmaar eig pas morgen sjaggie.
ow ik heb net besloten en afgesproken dat ik mijn lowlandskaartje ga verkopen aan een ex/goede vriend van me... ik ga niet..... voel me te labiel ofzo... geen lowlands dit jaar voor murmeli
zou cue stiekum aan de antidepressiva zitten? daar ga je echt weird van dromen hoor.....quote:Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha hoe kom je toch de laatste tijd aan die maffe dromen joh
Murm!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou cue stiekum aan de antidepressiva zitten? daar ga je echt weird van dromen hoor.....
ja wel ok hoor. beetje rare bui ofzo. ben beetje melancholisch..quote:
quote:
Kom jij me helpen dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahahhaa arme tijn!!!
hoor ik bij de sjaggies dan? dank je dan maarmaar eig pas morgen sjaggie.
ow ik heb net besloten en afgesproken dat ik mijn lowlandskaartje ga verkopen aan een ex/goede vriend van me... ik ga niet..... voel me te labiel ofzo... geen lowlands dit jaar voor murmeli
Ik dacht precies het zelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou cue stiekum aan de antidepressiva zitten? daar ga je echt weird van dromen hoor.....
Dat moet je ook niet doen he!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja wel ok hoor. beetje rare bui ofzo. ben beetje melancholisch..
ow misschien komt dat wel omdat ik mn pillen gisteren perongeluk expres ben vergeten gheghe....
Stuur de hond wel achter je aan (net oftie wat anders wil dan spelen:S)quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben al gestopt met rennen. Ik ben helemaal buiten adem.
Wat fijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op de tergende rugpijn na goed
morgen alleen weer voor het eerst werken (4uurtjes maar gelukkig)
Wie stopt di krengen in mijn eten!quote:
Danica moet eigenlijk gewoon winnenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef Feitosa het volgende:
Een vrouw op de 7de plaats in de indy 500............fatamorgana
Dat kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Arme Tijn?? Hij heeft ut verdiend!!
Okee, voor Murmeli ook
Nu word ik echt bangquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Stuur de hond wel achter je aan (net oftie wat anders wil dan spelen:S)
:quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:allemaal
iedereen een heerlijk weekend gehad?
Is maar goed ook... Mike: kill and attack (en apport)quote:
Hoi Duimquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
Ow ja sorry, dacht je een plezier te doenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:allemaal
Het zit in het drinkwater.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dacht je een plezier te doen
Mike geef pot.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is maar goed ook... Mike: kill and attack (en apport)
quote:
Ik krijg er dus meerderequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Murmeli het volgende:
oja en de vakantie was leuk! Porto is mooi!!!
Geef maar aan mij dan.quote:
Ook nog mn gezag ondermijnen? Tomme, zoek nog een knuppel en haal mn krukken uit ut stof... lekker meppenquote:
heb nog over waar ik vanaf moet hahaquote:
voel me best zelfverzekerd op het moment dus dat komt wel goedquote:
Goed zo! Lekker bijgetankt dus?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Murmeli het volgende:
oja en de vakantie was leuk! Porto is mooi!!!
ze staan inmiddels op mn pc maar niet onlinequote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Duim
Heb je die foto's nog van de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Duimquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
jij was toch alleen autistisch? wil je nu ook al antidepressiva? foei, 1 sticker tegelijk hequote:Op zondag 24 mei 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan.![]()
Misschien heb ik er nog iets aan.
dat wilde ik zo in bed gaan doen. beetje weinig geslapen daarzoquote:
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ook nog mn gezag ondermijnen? Tomme, zoek nog een knuppel en haal mn krukken uit ut stof... lekker meppen
Hehe, dat is wel verstandig dan! En ook wel lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wilde ik zo in bed gaan doen. beetje weinig geslapen daarzo
Dat vermoeden had ik al. Ik ben blij voor jequote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlijk weekend gehad ik mag zeker niet klagen
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze staan inmiddels op mn pc maar niet online
wil ze niet zomaar ergens pleuren en heb zelf geen ruimte waar ik ze kwijt kan dus
en erg bijzonder zijn ze niet, ik heb ze gemaaktOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat jij er niet opstaat.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zal ik de koffie, aanzetten of heb je liever wat sterkersquote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel verstandig dan! En ook wel lekker
Ik ga zo nog even fietsen, dan ben ik straks lekker moe & dan kan ik heerlijk slapen.
Ik wil wel meer dan dat op dit momentquote:
Ik heb liever een thee met een smaakje als ik terug thuis kom. Mag dat ook?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal ik de koffie, aanzetten of heb je liever wat sterkers
Ja dat klopt, maar ik heb ook last van depressive gevoelens.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij was toch alleen autistisch? wil je nu ook al antidepressiva? foei, 1 sticker tegelijk he
knuffel terugquote:
ja dat mag ook wel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dan dat op dit moment
Ik ook.quote:
Duim meidquote:
sexyquote:
Regel jij de slagroom danquote:
is goed... met of zonder aardbeitjes?quote:
Ben net op tijd, zie ik welquote:
hmmmm aardbeienquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is goed... met of zonder aardbeitjes?
Inderdaad, want als je er eenmaal mee begint... pfffquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Murmeli het volgende:
Tijn, goed van je dat je niet meteen aan de pillen bent gegaan. kijk idd eerst dit maar aan. hoop dat ze je kunnen helpen!!!
dan is het kut om er weer af te gaan....quote:Op zondag 24 mei 2009 21:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Inderdaad, want als je er eenmaal mee begint... pfff
ik doe niet aan delen hoorquote:
Ja, die pillen zie ik als een last resort. Al die bijwerkingen enzo dat wil ik echt niet. Verder zou ik mijn werk niet meer kunnen doen als ik die pillen slik. In de branche waar ik werk mag je namelijk geen medicijnen gebruiken op de werkvloer.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Murmeli het volgende:
groepsknuffel?
Tijn, goed van je dat je niet meteen aan de pillen bent gegaan. kijk idd eerst dit maar aan. hoop dat ze je kunnen helpen!!!
jij ook al lid van de club dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Inderdaad, want als je er eenmaal mee begint... pfff
Gelukkig!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan is het kut om er weer af te gaan....
maar Kz voelt zich dus best wel weer goed en redelijk zeker
quote:
yeps, al een jaar of 20. Dat krijg je met zo'n fijne familie en artsen die je niet willen begrijpenquote:
doe jij dan ook mee??quote:Op zondag 24 mei 2009 21:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is ook niet delen! Je krijgt gewoon meer!
nog 3 wat afbouwen? 3 pillen, 3 dagen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup heerlijk
dit weer maakt vrolijk
en morgen 30 graden dat wordt zwemmennnnnnnnnnnnn
Gelukkig heb je nu onsquote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
yeps, al een jaar of 20. Dat krijg je met zo'n fijne familie en artsen die je niet willen begrijpen
Ik ook?quote:
ben ik dan blij dat ik morgen maar tot 12 uur werkquote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup heerlijk
dit weer maakt vrolijk
en morgen 30 graden dat wordt zwemmennnnnnnnnnnnn
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doe jij dan ook mee??
[..]
nog 3 wat afbouwen? 3 pillen, 3 dagen?
zo dat is lang!!!! wil je er meer over uitleggen? of wordt dat te persoonlijk? nu wel een arts oid die je begrijpt?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
yeps, al een jaar of 20. Dat krijg je met zo'n fijne familie en artsen die je niet willen begrijpen
3 pillen, maar daar ga ik nog even niet mee beginnenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog 3 wat afbouwen? 3 pillen, 3 dagen?
Pas na 15 juni... Dus ik weet niet of we dat wel of niet reddenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hm, komt ze nog naar je toe?
(Ik ben niet stomAlleen maar soms
)
gaat dit over paardenmeisje?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pas na 15 juni... Dus ik weet niet of we dat wel of niet reddenMaar t is gewoon allemaal zó onduidelijk, wat wil ze nou? Heeft ze enig idee wat ik voor haar voel? Enz enz....
ah kan je toh ffies wat zon pikkenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben ik dan blij dat ik morgen maar tot 12 uur werk
alleen beetje jammer dat ik om 16uur naar een intake gesprek moet bij de psycholoog (andere afdeling)![]()
oh, welke afdeling? en gaan we deze week weer rennen KZ? even van begin af aan weer oppakken en dan de herhalingen overslaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben ik dan blij dat ik morgen maar tot 12 uur werk
alleen beetje jammer dat ik om 16uur naar een intake gesprek moet bij de psycholoog (andere afdeling)![]()
Ja, dat geloof ik wel dat dat lastig isquote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pas na 15 juni... Dus ik weet niet of we dat wel of niet reddenMaar t is gewoon allemaal zó onduidelijk, wat wil ze nou? Heeft ze enig idee wat ik voor haar voel? Enz enz....
Lekker halve dagen werken, wil ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah kan je toh ffies wat zon pikken
ik moet tot 13:30 werken
maar ach de middag is voor mij
*Jaloers is.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
loon is er ook naar hequote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker halve dagen werken, wil ik ook
Ik tot drie, dan opruimen, dan eten, dan bezoek.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
loon is er ook naar he
wil je dat ook dan?
maar ik vind heerlijk, gewoon thuis als de kindjes uit school komen enzo
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
loon is er ook naar he
wil je dat ook dan?
Dan maar 4dagen om de twee, scheelt weer oppasquote:Op zondag 24 mei 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
loon is er ook naar he
wil je dat ook dan?
Ik ookquote:
Lichamelijke achteruitgang, tot mn 28-ste bestempeld als "het zit tussen je oren"quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
zo dat is lang!!!! wil je er meer over uitleggen? of wordt dat te persoonlijk? nu wel een arts oid die je begrijpt?
Je begint dan ook te laatquote:
hmmm irri... en wat bleek het te zijn?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Lichamelijke achteruitgang, tot mn 28-ste bestempeld als "het zit tussen je oren"
Familie snapt er geen jota van en wil het ook niet begrijpen
Ja dat dan weer wel.quote:
als me rug weer werktquote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh, welke afdeling? en gaan we deze week weer rennen KZ? even van begin af aan weer oppakken en dan de herhalingen overslaan?
een syndroom waarbij mn zenuwen "lek" raken en het hypermobiliteitssyndroomquote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef Murmeli het volgende:
hmmm irri... en wat bleek het te zijn?
welke pillen moet je nu afbouwen dan?
oja datte...succes!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als me rug weer werkt
Ik ga naar intake gesprek voor persoonlijkheids problematiek
Sterktequote:Op zondag 24 mei 2009 21:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als me rug weer werkt
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als me rug weer werkt
huh? heb jij dan 2 soorten AD en seroquel is toch AP? of nie? of ook als AD bij jou? maar nu dus afbouwen...wel fijn!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
een syndroom waarbij mn zenuwen "lek" raken en het hypermobiliteitssyndroom
seroquel, citalopram, remeron (AD)
tramadol heb ik gelukkig al afgebouwd (pijn), das pas verslavend
Sterktequote:Op zondag 24 mei 2009 21:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja datte...succes!!!
ik donderdag mn adhd gesprek...brrrr
psychologie....quote:Op zondag 24 mei 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
om te werken, of een persoonlijk iets
idd 2 soorten AD en seroquel als AP (om te zorgen dat mn hersens stilliggen 's nachts). Ben wel al blij dat ik van de -pammetjes af ben. Ook zo'n zooi!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Murmeli het volgende:
huh? heb jij dan 2 soorten AD en seroquel is toch AP? of nie? of ook als AD bij jou? maar nu dus afbouwen...wel fijn!!!
maar die lichamelijke problemen dat zegt me zo niks. wat bedoel je met lekke zenuwen? het klinkt wel als kut iig. veel pijn dus begrijp ik?
Lekker vakantie dusquote:Op zondag 24 mei 2009 21:29 schreef kwaakvaak het volgende:
werken..... ik heb heul geen werk niet meer nie
quote:
poeh he heftig gedoe lijkt me! wat vouw je de verkeerde kant op? kan je wel gewoon zelfstandig wonen en alles doen of lukt dat niet? (of maak ik nu van een mug een olifant?)quote:Op zondag 24 mei 2009 21:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
idd 2 soorten AD en seroquel als AP (om te zorgen dat mn hersens stilliggen 's nachts). Ben wel al blij dat ik van de -pammetjes af ben. Ook zo'n zooi!!
Pijn valt wel mee, daar wen je ook aan, meer dat ik de verkeerde kant opvouw en de aansturing van mn benen kaduuk is. Vandaar dat ik ook rij ipv loop
Mn gewrichten gaan de verkeerde kant op.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:33 schreef Murmeli het volgende:
poeh he heftig gedoe lijkt me! wat vouw je de verkeerde kant op? kan je wel gewoon zelfstandig wonen en alles doen of lukt dat niet? (of maak ik nu van een mug een olifant?)
quote:
quote:
Baal er een beetje van eigenlijk... Ik durf haar ook niet te vertellen wat ik voel...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel dat dat lastig is
(Ik ken het, dat heb ik ook met mannen hoor)
Doeiquote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben lekker tv kijkenfijne avond nog singles
ah ok.... armen enzo werken nog wel gewoon? aangepaste woning lijkt me wel handig ja. of kan je binnenshuis wel staan/lopen?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn gewrichten gaan de verkeerde kant op.
Ik kan bijna alles (tenminste, ik probeer het), heb wel thuiszorg en sta op de wachtlijst voor een meer aangepaste woning
Houden zo.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gelukkig geen ervaring lijkt me klote
dat snap ik allebei welquote:Op zondag 24 mei 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Baal er een beetje van eigenlijk... Ik durf haar ook niet te vertellen wat ik voel...
waarom niet? hier word je ook niet blijvan toch? ik zou het gewoon zeggen? of ben je dan een goede vriendin kwijt?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Baal er een beetje van eigenlijk... Ik durf haar ook niet te vertellen wat ik voel...
Ik heb mazzel dat ik zoveel gesport heb, daardoor zijn mn armen behoorlijk sterk.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:36 schreef Murmeli het volgende:
ah ok.... armen enzo werken nog wel gewoon? aangepaste woning lijkt me wel handig ja. of kan je binnenshuis wel staan/lopen?
Mja, aan de ene kant wil ze heel graag komen... Hoewel ik niet weet waarvoor ze dan komt, voor mij of voor de paarden en de omgeving...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat snap ik allebei wel
Kun je sowieso ook beter laten zitten tot je dr weer ziet denk ik.
kusje voor je
hmmm wel creatief opgelost danquote:Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb mazzel dat ik zoveel gesport heb, daardoor zijn mn armen behoorlijk sterk.
Ik kan binnen wel staan, buiten ook, heb aangepaste schoenen, daar kan ik een stap of 5 mee zetten. Binnen ga ik nu óf op mn billen óf met krukken, want mn rolstoel kan ik alleen in de woonkamer gebruiken. Meestal neem ik mn bureaustoel mee naar de gang, kan ik vandaaruit naar de wc, naar bed enzz., is vooral 's nachts wel handig.
Wat een gedoe allemaal. Ik hoop dat je snel een aangepaste woning krijgtquote:Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb mazzel dat ik zoveel gesport heb, daardoor zijn mn armen behoorlijk sterk.
Ik kan binnen wel staan, buiten ook, heb aangepaste schoenen, daar kan ik een stap of 5 mee zetten. Binnen ga ik nu óf op mn billen óf met krukken, want mn rolstoel kan ik alleen in de woonkamer gebruiken. Meestal neem ik mn bureaustoel mee naar de gang, kan ik vandaaruit naar de wc, naar bed enzz., is vooral 's nachts wel handig.
kan je dat ook niet op de een of andere manier uit haar krijgen?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, aan de ene kant wil ze heel graag komen... Hoewel ik niet weet waarvoor ze dan komt, voor mij of voor de paarden en de omgeving...
Nja, handig is anders...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik wacht braaf af, maar dat is ook de reden waarom ik mezelf regelmatig tegenkomquote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een gedoe allemaal. Ik hoop dat je snel een aangepaste woning krijgt
Nou maar even een liedje om je een zetje in de richting te geven gaat om de woorden filmpje is wat minderquote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, aan de ene kant wil ze heel graag komen... Hoewel ik niet weet waarvoor ze dan komt, voor mij of voor de paarden en de omgeving...
Wat lastig.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ow Pien, wat moeilijk!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Pien85 het volgende:
of allebeiquote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
omdat je dan dingen toch niet voor elkaar krijgt in je eentje?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik wacht braaf af, maar dat is ook de reden waarom ik mezelf regelmatig tegenkom
Ik hoop voor je dat snel je woning krijgt.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik wacht braaf af, maar dat is ook de reden waarom ik mezelf regelmatig tegenkom
De wachtlijsten voor zulke dingen zijn helaas lang en voordat je op zo'n wachtlijst komt moet je al een berg werk verzetten.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
omdat je dan dingen toch niet voor elkaar krijgt in je eentje?
pcies, omdat ik weer eens (letterlijk) op mn bek ga, omdat ik de wc net niet haalquote:Op zondag 24 mei 2009 21:46 schreef Murmeli het volgende:
omdat je dan dingen toch niet voor elkaar krijgt in je eentje?
hmmm shit dat klinkt echt kut!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
pcies, omdat ik weer eens (letterlijk) op mn bek ga, omdat ik de wc net niet haal, het halve servies uit mn handen laat vallen, de koffie over mezelf heen giet in plaats van in mijzelf en meer van dat
Wachtlijst is vrij lang, wacht nog de uitspraak van de GGD, of ik binnen 3 maanden of binnen 6 maanden in aanmerking MOET komen voor een nieuw huisquote:Op zondag 24 mei 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
De wachtlijsten voor zulke dingen zijn helaas lang en voordat je op zo'n wachtlijst komt moet je al een berg werk verzetten.
Best wel jaquote:
Behoorlijk, ze heeft ook nog 's een vriendje, maar toen ik haar vroeg of ze alleen woonde zei ze: nee, met mijn honden... Oh en met m'n vriend maar eh... tja...quote:
Ik kan dat heel goed verborgen houden hoor... Wil voorzichtig doen met haar, omdat ik haar gewoon ECHT leuk vind, niet alleen maar voor een avondje of een weekje ofzo...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of allebei
en dat kun je vast wel op een speelse manier vragen.
Op de een of andere manier kan ik me niet zo goed voorstellen dat je aan jou niet merkt dat je iemand echt wel leuker dan leuk vindt zeg maar
Dat is ook kut, voel me net een kleuterquote:
Dat snap ik, dat je voorzichtig wil doen, maar je denkt echt dat ze niets gemerkt heeft aan je?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan dat heel goed verborgen houden hoor... Wil voorzichtig doen met haar, omdat ik haar gewoon ECHT leuk vind, niet alleen maar voor een avondje of een weekje ofzo...
Thnx, en alweerquote:Op zondag 24 mei 2009 21:51 schreef Ofresca het volgende:
Dat ben je niet, dat weet je zelf ook wel.
Maar wel echt zwaar. Respect.
Al dat gedoe. Je zou er gewoon ziek van worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wachtlijst is vrij lang, wacht nog de uitspraak van de GGD, of ik binnen 3 maanden of binnen 6 maanden in aanmerking MOET komen voor een nieuw huis
Dat hoeft niet. Je lichaam wil gewoon niet, kun je toch verder niks aan doen, wel knap dat je t zoveel alleen doetquote:
Weet ik niet, denk stiekem dat ze het gewoon niet door heeft eigenlijk...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat je voorzichtig wil doen, maar je denkt echt dat ze niets gemerkt heeft aan je?
Sterktequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Thnx, en alweer, zwaar gevalletje waterschade vandaag
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon té eigenwijs.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:55 schreef Murmeli het volgende:
![]()
ik vind het ook knap van je!!!
waar woon je eigenlijk?
* Murmeli wil best een keertje met iets helpen als t een beetje in de buurt is....
Goh, lastig is dat zeg. Je wil haar niet wegjagen natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk stiekem dat ze het gewoon niet door heeft eigenlijk...
senk joe verrie mutsquote:
Of haar relatie kapot maken.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Goh, lastig is dat zeg. Je wil haar niet wegjagen natuurlijk.
Jemig knap dat je dan nog zo positief in het leven staanquote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die * D nekt me iedere keerquote:
quote:
Is niemand anders die het voor me doet, zal wel moeten, toch? Gister geloof ik al gezegd (of eergister): de geraniums komen er bij mij niet inquote:Op zondag 24 mei 2009 21:59 schreef mrbox het volgende:
Jemig knap dat je dan nog zo positief in het leven staan
* Murmeli neemt die dan niet mee als ze ooit in de hoekse waard komtquote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is niemand anders die het voor me doet, zal wel moeten, toch? Gister geloof ik al gezegd (of eergister): de geraniums komen er bij mij niet in
Zou ik ook maar niet doen, knuppels en krukken zijn nog niet gebruikt, Tijn loopt écht té snelquote:Op zondag 24 mei 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli neemt die dan niet mee als ze ooit in de hoekse waard komt
Dat is waar.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee dat ook niet natuurlijk. Hoewel je aan gevoelens niets kan doen natuurlijk.
Valt wel mee hoor, alleen Tijn heeft nog wat goed te makenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:03 schreef Murmeli het volgende:
OH. jannuk is gevaarlijk...
* Murmeli durft niet meer in de hoekse waard te komen ....
Sorryquote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zou ik ook maar niet doen, knuppels en krukken zijn nog niet gebruikt, Tijn loopt écht té snel
Ik kruip al.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, alleen Tijn heeft nog wat goed te maken
Ik ook... tot latersquote:
Is goedquote:Op zondag 24 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
Ik doe wel een oproepje op singles als ik mn nieuwe hutje heb, mogen jullie allemaal komen helpen behangen, verven enzo
Prima maar laat andere maar behangen is niet mijn ding, voor de rest elektra,loodgieter,timmerwerkquote:Op zondag 24 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
Ik doe wel een oproepje op singles als ik mn nieuwe hutje heb, mogen jullie allemaal komen helpen behangen, verven enzo
Tot laterquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
dag mensen die gaan douchen.
murmeli gaat ook maar haar bedje opzoeken.....
Hahaha dat zou wel een bijzondere meet worden danquote:Op zondag 24 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
Doeiquote:
Yeps, ik op mn luie gat en jullie werken... ow ja, ik ging in de douchequote:Op zondag 24 mei 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
Hahaha dat zou wel een bijzondere meet worden dan
Ik wil wel betweterig goedbedoelde adviezen komen geven zonder zelf mijn handen uit de mouwen te steken!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef Duimelot het volgende:
oh we kunnen hier klus oproepen doen...!!
kee ik wil mij gang en trappenhuis gaan opknappen, wie meldt zich aan!?!?
Weltrustenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
dag mensen die gaan douchen.
murmeli gaat ook maar haar bedje opzoeken.....
nah dat was ook weer niet de bedoeling hoor.....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ik op mn luie gat en jullie werken... ow ja, ik ging in de douche
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef Duimelot het volgende:
Maar wel gezelligquote:Op zondag 24 mei 2009 22:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha dat zou wel een bijzondere meet worden dan
euh dat is MIJN taak dan alquote:Op zondag 24 mei 2009 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel betweterig goedbedoelde adviezen komen geven zonder zelf mijn handen uit de mouwen te steken!
En als wij niet hard genoeg werken krijgen wij zeker slaag.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ik op mn luie gat en jullie werken... ow ja, ik ging in de douche
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was er mee gestopt om iedereen zo maar even te helpen, zal ik toch maar weer een uitzondering maken
Geef maar toe vind je gewoon lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als wij niet hard genoeg werken krijgen wij zeker slaag.
Zo dat gaat wel heel erg makkelijk.quote:
Euh jaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geef maar toe vind je gewoon lekker![]()
volgens mij kreeg jij sowieso slaag....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als wij niet hard genoeg werken krijgen wij zeker slaag.
Ik heb nog mensen nodig om de spullen van mijn ex weg te krijgen en alles op te knappen voor een nieuwe huisgenoot.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef Duimelot het volgende:
Dan kom ik niet!quote:
volgens mij heb jij hele perverse sexuele voorkeuren...... je roept altijd op (voor mijn idee) best aparte dingen: oh lekker....quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb nog mensen nodig om de spullen van mijn ex weg te krijgen en alles op te knappen voor een nieuwe huisgenoot.![]()
Verder nog mensen?
hou je niet van flinke mepsex op zn tijd dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij heb jij hele perverse sexuele voorkeuren...... je roept altijd op (voor mijn idee) best aparte dingen: oh lekker....
of ben ik nou zo saai
Dan coach ik jullie welquote:
ja ik ging naar bed ja...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hou je niet van flinke mepsex op zn tijd dan?
en ging je niet naar bed?
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk je dat we t niet volkrijgen voor die tijd!?
ah das zaai jaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik ging naar bed ja...
nee geen mepsex voor mij...
beetje lief moet het wel blijven.
beetje wild mag wel
Nee inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Goh, lastig is dat zeg. Je wil haar niet wegjagen natuurlijk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik ging naar bed ja...
nee geen mepsex voor mij...
beetje lief moet het wel blijven.
beetje wild mag wel
dan maar saai....quote:
Haha, eigenlijk wel he?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk je dat we t niet volkrijgen voor die tijd!?
Oh ja dat is waar ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij kreeg jij sowieso slaag....
Oke ik zal ook wel helpen.quote:
Ja, ik heb zulke voorkeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij heb jij hele perverse sexuele voorkeuren...... je roept altijd op (voor mijn idee) best aparte dingen: oh lekker....
of ben ik nou zo saai
doe toch es, oordelen wij hoe saai je echt bentquote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan maar saai....
ik vind wel andere dingen leuk maar die ga ik hier niet neerzetten..... gheghe... (straks vinden jullie dat ook nog te saai)
tuttebelletjequote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe toch es, oordelen wij hoe saai je echt bent
Twee kapiteins op één schip werkt niet natuurlijk!quote:
Huh? Nee, ik wens je voor straks of dadelijk welterustenquote:
tis mijn schip, je mag wel euh onder kapitein hoe noem je dat? 2e plaatsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee kapiteins op één schip werkt niet natuurlijk!
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee kapiteins op één schip werkt niet natuurlijk!
oh das liefquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Huh? Nee, ik wens je voor straks of dadelijk welterusten
Maak maar wat foto's van je eh schip, en wat je er mee wilt doen kan ik even kijken wat er moet gebeuren en er voor nodig isquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis mijn schip, je mag wel euh onder kapitein hoe noem je dat? 2e plaatszijn
Ik sla graagquote:
Ja, das echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Brrr zit er toch mee on my mind dat dat zoontje van die collega overleden is, het was zo'n fijn gezinnetje
http://www.ad.nl/utrecht/(...)na_val_in_water.html
brrr die foto erbij ook, dat ambulancepersoneel door de struiken, wetende dat daar het hummeltje op de grond lag en al geen kans meer maakte
strak planquote:
Sterktequote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Brrr zit er toch mee on my mind dat dat zoontje van die collega overleden is, het was zo'n fijn gezinnetje
http://www.ad.nl/utrecht/(...)na_val_in_water.html
brrr die foto erbij ook, dat ambulancepersoneel door de struiken, wetende dat daar het hummeltje op de grond lag en al geen kans meer maakte
Das nu wel bekendquote:
t gaat alleen om de gang en trapgedeeltequote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak maar wat foto's van je eh schip, en wat je er mee wilt doen kan ik even kijken wat er moet gebeuren en er voor nodig is
Dat dacht ik al.quote:
Dat heet in de dierenpsychologie het verleggen van je agressiequote:
Mag ik dan koffie?quote:
Er moet nog wel gewerkt worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
thee en een pak koekies erbijmuziekje aan
Door jullie ja!quote:
Ik dien niet onder een vrouw. Nou ja, niet met klussen in ieder geval!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Duimelot het volgende:
tis mijn schip, je mag wel euh onder kapitein hoe noem je dat? 2e plaatszijn
Ik als lijdend voorwerp zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat heet in de dierenpsychologie het verleggen van je agressie
ik zie nu iets voor me met sex met jannuk die haar sexpartner slaat met haar krukken en over haar partner heenrijdt...quote:
Behangtafel (check) , Stijger (check) , Behangafstomer (check) , als je voor het behang zorgt kunnen we er wat moois van makenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
t gaat alleen om de gang en trapgedeelte
behang eraf en pnieuw behangen denk ik, is erg hoog bij de trap dus een sort van veilige constructie om tot boven te komen is handig
en euh een behangtafel mis ik
dat was t wel geloof ik
Tsja, dat heb je jezelf gemaakt!quote:
tijn...niet fappen achter fok he...dat vind ik ranzig....quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dien niet onder een vrouw. Nou ja, niet met klussen in ieder geval!
Ja meesteresquote:
Behangplaksel lijkt me ook wel handig.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Behangtafel (check) , Stijger (check) , Behangafstomer (check) , als je voor het behang zorgt kunnen we er wat moois van maken
gewoon zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een vlieg duidelijk maak dat ie de badkamer in moet?
whahahaaaaaaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
ik zie nu iets voor me met sex met jannuk die haar sexpartner slaat met haar krukken en over haar partner heenrijdt...
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Behangtafel (check) , Stijger (check) , Behangafstomer (check) , als je voor het behang zorgt kunnen we er wat moois van maken
quote:
gaat goed hoor!!! beetje lui en geen zin om naar bed te gaan.... in mijn systeem is het ook nog maar half 10....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Weer klaar met fietsen
Hoe is het hier?
Ja dat is waar.quote:
Dat ik ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tijn...niet fappen achter fok he...dat vind ik ranzig....
Bij vlagen maar eh niet door vertellen schadelijk voor me reputatiequote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat helemaal goedkomen
een prachtig mooie gang
wat ben je een schatje zeg
Neh, te makkelijk...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een vlieg duidelijk maak dat ie de badkamer in moet?
ik denk dat tijn het wel lekker vindt hoor.... maar weet niet of het verder klikt tussen jullie natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
whahahaaaaaa
ow, zou ik drom nog single zijn?
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Heerlijk gedouched en mezelf lekker ingesmeerd met aftersunIk lijk zowaar wat verbrand te zijn op mijn linkerschouder. Maar dat is alleen op het oog, het brand verder niet en ik verbrand toch ook nooit?
Wel flink verkleurd iig. Zometeen mijn bedje in kruipen, en dan nog even lezen. De Alchemist is uit, eens zien waar ik nu aan ga beginnen..
Whehehe.. GMTA denk ikquote:
hij is een té willig slachtofferquote:Op zondag 24 mei 2009 22:39 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat tijn het wel lekker vindt hoor.... maar weet niet of het verder klikt tussen jullie natuurlijk
quote:
Ik zie mogelijkheden!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Murmeli het volgende:
tijn...niet fappen achter fok he...dat vind ik ranzig....
Ja, ik denk van wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
whahahaaaaaa
ow, zou ik drom nog single zijn?
Druk bezig om weer te laat naar bed te gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Weer klaar met fietsen
Hoe is het hier?
Dat had ik nou nooit van jou verwacht!quote:
Ik heb vele kantenquote:
Dat laat ik je denken.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ok....
tijn dus je weet wat je te doen staat
Ja inderdaad. Wat betekend dat?quote:
Forum Opties | |