Ook nog mn gezag ondermijnen? Tomme, zoek nog een knuppel en haal mn krukken uit ut stof... lekker meppenquote:
heb nog over waar ik vanaf moet hahaquote:
voel me best zelfverzekerd op het moment dus dat komt wel goedquote:
Goed zo! Lekker bijgetankt dus?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Murmeli het volgende:
oja en de vakantie was leuk! Porto is mooi!!!
ze staan inmiddels op mn pc maar niet onlinequote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Duim
Heb je die foto's nog van de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Duimquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
iedereen een heerlijk weekend gehad?
jij was toch alleen autistisch? wil je nu ook al antidepressiva? foei, 1 sticker tegelijk hequote:Op zondag 24 mei 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan.![]()
Misschien heb ik er nog iets aan.
dat wilde ik zo in bed gaan doen. beetje weinig geslapen daarzoquote:
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ook nog mn gezag ondermijnen? Tomme, zoek nog een knuppel en haal mn krukken uit ut stof... lekker meppen
Hehe, dat is wel verstandig dan! En ook wel lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wilde ik zo in bed gaan doen. beetje weinig geslapen daarzo
Dat vermoeden had ik al. Ik ben blij voor jequote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlijk weekend gehad ik mag zeker niet klagen
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze staan inmiddels op mn pc maar niet online
wil ze niet zomaar ergens pleuren en heb zelf geen ruimte waar ik ze kwijt kan dus
en erg bijzonder zijn ze niet, ik heb ze gemaaktOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat jij er niet opstaat.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zal ik de koffie, aanzetten of heb je liever wat sterkersquote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel verstandig dan! En ook wel lekker
Ik ga zo nog even fietsen, dan ben ik straks lekker moe & dan kan ik heerlijk slapen.
Ik wil wel meer dan dat op dit momentquote:
Ik heb liever een thee met een smaakje als ik terug thuis kom. Mag dat ook?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal ik de koffie, aanzetten of heb je liever wat sterkers
Ja dat klopt, maar ik heb ook last van depressive gevoelens.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij was toch alleen autistisch? wil je nu ook al antidepressiva? foei, 1 sticker tegelijk he
knuffel terugquote:
ja dat mag ook wel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dan dat op dit moment
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |