* tijnbrein begint alvast te rennenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
Fietsen heeft niet geholpen
* Jannuk zoekt knuppel en gaat achter Tijn aan
Arctic: Kut van je wc
Alle sjaggies: STERKTE
Alle singles:
Hey.quote:
Hoe preuts!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het nog nooit in de speeltuin gedaan....slapen
Ik weet het niet eigenlijk, als ik heb geslapen in de speeltuin, heeft t niet erg veel indruk gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het nog nooit in de speeltuin gedaan....slapen
Hoi KZquote:
Hahaha hoe kom je toch de laatste tijd aan die maffe dromen johquote:Op zondag 24 mei 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt!! De meest gore droom net gehad
Dat ik mooiere tanden wou en daardoor van die neptanden erop plakte, Vervolgens die eraf haalde waardoor zowat al mijn tanden verdwenen en ik niet eens meer normaal kon praten enzo.
En dat bleek achteraf een geintje van m'n moeder te zijn, want mijn tanden zaten er nog wel.
Echt zo goor!!!
Klopt, het is dat mannen fysiek zo onaantrekkelijk zijn, anders zou ik per direct switchen van seksuele voorkeur.quote:
Rennuh? Das valsquote:
hahahhaa arme tijn!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef Jannuk het volgende:
Fietsen heeft niet geholpen
* Jannuk zoekt knuppel en gaat achter Tijn aan
ArTIC: Kut van je wc
Alle sjaggies: STERKTE
Alle singles:
Wat is er?quote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha hoe kom je toch de laatste tijd aan die maffe dromen joh
op de tergende rugpijn na goedquote:
Arme Tijn?? Hij heeft ut verdiend!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef Murmeli het volgende:
hahahhaa arme tijn!!!
hoor ik bij de sjaggies dan? dank je dan maarmaar eig pas morgen sjaggie.
ow ik heb net besloten en afgesproken dat ik mijn lowlandskaartje ga verkopen aan een ex/goede vriend van me... ik ga niet..... voel me te labiel ofzo... geen lowlands dit jaar voor murmeli
zou cue stiekum aan de antidepressiva zitten? daar ga je echt weird van dromen hoor.....quote:Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha hoe kom je toch de laatste tijd aan die maffe dromen joh
Murm!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou cue stiekum aan de antidepressiva zitten? daar ga je echt weird van dromen hoor.....
ja wel ok hoor. beetje rare bui ofzo. ben beetje melancholisch..quote:
quote:
Kom jij me helpen dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahahhaa arme tijn!!!
hoor ik bij de sjaggies dan? dank je dan maarmaar eig pas morgen sjaggie.
ow ik heb net besloten en afgesproken dat ik mijn lowlandskaartje ga verkopen aan een ex/goede vriend van me... ik ga niet..... voel me te labiel ofzo... geen lowlands dit jaar voor murmeli
Ik dacht precies het zelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou cue stiekum aan de antidepressiva zitten? daar ga je echt weird van dromen hoor.....
Dat moet je ook niet doen he!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja wel ok hoor. beetje rare bui ofzo. ben beetje melancholisch..
ow misschien komt dat wel omdat ik mn pillen gisteren perongeluk expres ben vergeten gheghe....
Stuur de hond wel achter je aan (net oftie wat anders wil dan spelen:S)quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben al gestopt met rennen. Ik ben helemaal buiten adem.
Wat fijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op de tergende rugpijn na goed
morgen alleen weer voor het eerst werken (4uurtjes maar gelukkig)
Wie stopt di krengen in mijn eten!quote:
Danica moet eigenlijk gewoon winnenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef Feitosa het volgende:
Een vrouw op de 7de plaats in de indy 500............fatamorgana
Dat kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Arme Tijn?? Hij heeft ut verdiend!!
Okee, voor Murmeli ook
Nu word ik echt bangquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Stuur de hond wel achter je aan (net oftie wat anders wil dan spelen:S)
:quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:allemaal
iedereen een heerlijk weekend gehad?
Is maar goed ook... Mike: kill and attack (en apport)quote:
Hoi Duimquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
Ow ja sorry, dacht je een plezier te doenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:allemaal
Het zit in het drinkwater.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dacht je een plezier te doen
Mike geef pot.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is maar goed ook... Mike: kill and attack (en apport)
quote:
Ik krijg er dus meerderequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Murmeli het volgende:
oja en de vakantie was leuk! Porto is mooi!!!
Geef maar aan mij dan.quote:
Ook nog mn gezag ondermijnen? Tomme, zoek nog een knuppel en haal mn krukken uit ut stof... lekker meppenquote:
heb nog over waar ik vanaf moet hahaquote:
voel me best zelfverzekerd op het moment dus dat komt wel goedquote:
Goed zo! Lekker bijgetankt dus?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Murmeli het volgende:
oja en de vakantie was leuk! Porto is mooi!!!
ze staan inmiddels op mn pc maar niet onlinequote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Duim
Heb je die foto's nog van de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Duimquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Duimelot het volgende:
allemaal
jij was toch alleen autistisch? wil je nu ook al antidepressiva? foei, 1 sticker tegelijk hequote:Op zondag 24 mei 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan.![]()
Misschien heb ik er nog iets aan.
dat wilde ik zo in bed gaan doen. beetje weinig geslapen daarzoquote:
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ook nog mn gezag ondermijnen? Tomme, zoek nog een knuppel en haal mn krukken uit ut stof... lekker meppen
Hehe, dat is wel verstandig dan! En ook wel lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wilde ik zo in bed gaan doen. beetje weinig geslapen daarzo
Dat vermoeden had ik al. Ik ben blij voor jequote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlijk weekend gehad ik mag zeker niet klagen
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze staan inmiddels op mn pc maar niet online
wil ze niet zomaar ergens pleuren en heb zelf geen ruimte waar ik ze kwijt kan dus
en erg bijzonder zijn ze niet, ik heb ze gemaaktOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat jij er niet opstaat.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zal ik de koffie, aanzetten of heb je liever wat sterkersquote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel verstandig dan! En ook wel lekker
Ik ga zo nog even fietsen, dan ben ik straks lekker moe & dan kan ik heerlijk slapen.
Ik wil wel meer dan dat op dit momentquote:
Ik heb liever een thee met een smaakje als ik terug thuis kom. Mag dat ook?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal ik de koffie, aanzetten of heb je liever wat sterkers
Ja dat klopt, maar ik heb ook last van depressive gevoelens.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij was toch alleen autistisch? wil je nu ook al antidepressiva? foei, 1 sticker tegelijk he
knuffel terugquote:
ja dat mag ook wel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dan dat op dit moment
Ik ook.quote:
Duim meidquote:
sexyquote:
Regel jij de slagroom danquote:
is goed... met of zonder aardbeitjes?quote:
Ben net op tijd, zie ik welquote:
hmmmm aardbeienquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is goed... met of zonder aardbeitjes?
Inderdaad, want als je er eenmaal mee begint... pfffquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Murmeli het volgende:
Tijn, goed van je dat je niet meteen aan de pillen bent gegaan. kijk idd eerst dit maar aan. hoop dat ze je kunnen helpen!!!
dan is het kut om er weer af te gaan....quote:Op zondag 24 mei 2009 21:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Inderdaad, want als je er eenmaal mee begint... pfff
ik doe niet aan delen hoorquote:
Ja, die pillen zie ik als een last resort. Al die bijwerkingen enzo dat wil ik echt niet. Verder zou ik mijn werk niet meer kunnen doen als ik die pillen slik. In de branche waar ik werk mag je namelijk geen medicijnen gebruiken op de werkvloer.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Murmeli het volgende:
groepsknuffel?
Tijn, goed van je dat je niet meteen aan de pillen bent gegaan. kijk idd eerst dit maar aan. hoop dat ze je kunnen helpen!!!
jij ook al lid van de club dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Inderdaad, want als je er eenmaal mee begint... pfff
Gelukkig!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan is het kut om er weer af te gaan....
maar Kz voelt zich dus best wel weer goed en redelijk zeker
quote:
yeps, al een jaar of 20. Dat krijg je met zo'n fijne familie en artsen die je niet willen begrijpenquote:
doe jij dan ook mee??quote:Op zondag 24 mei 2009 21:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is ook niet delen! Je krijgt gewoon meer!
nog 3 wat afbouwen? 3 pillen, 3 dagen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup heerlijk
dit weer maakt vrolijk
en morgen 30 graden dat wordt zwemmennnnnnnnnnnnn
Gelukkig heb je nu onsquote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
yeps, al een jaar of 20. Dat krijg je met zo'n fijne familie en artsen die je niet willen begrijpen
Ik ook?quote:
ben ik dan blij dat ik morgen maar tot 12 uur werkquote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup heerlijk
dit weer maakt vrolijk
en morgen 30 graden dat wordt zwemmennnnnnnnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |